Ejderha Tanrısının İliği, Ejderha Tanrısının Ruhu

409 51 0
                                    

Bu aynı zamanda Yun Che'nin Ölümün Çölünü geçerek yeniden bu yere gelmesinin nedenlerinden biriydi. Yukarı bakarken konuştu. "Buradan ayrılırken eğer üç yıl içinde Yeryüzü Kaynak Alemine ulaşırsam bana Ejderha Tanrı'sının İliğini ve Ejderha Tanrı'sının Ruhunu bahşedeceğini söyledin."

"Bu doğru, ben bunu tabii ki unutmadım." Yaşlı ses yavaşça yukarıdaki boşluktan geldi. "Senin üzerinde umudumun küçük bir parçası vardı. Ben, herkesten daha çok senin daha hızlı güçlenmeni istiyordum. Beklendiği gibi beni hayal kırıklığına uğratmadın. Bu düşük seviyeli katmanda bu süredeki gelişimin şok edici derecede hızlı olarak düşünülebilir."

"Senin şuan ki bedenin ve aklın, benim iliğime ve ilahı ruhumun sonuna dayanmaya yeter. Şimdi sana bunları bahşedeceğim... Lütfen gözlerini kapatıp zihinsel ve fiziksel savunmalarından vazgeç."

İlkel Gök Mavisi Ejderha konuşmasını bitirdiğinde yıldız gibi parlaklık yayan yumruk büyüklüğünde bir kristal aniden Yun Che'nin üzerinde ortaya çıktı. Bu kristal yavaşça alçaldı ve Yun Che'nin alnının önüne süzüldü.

"Ejderha Tanrı'sının İliği, kemiklerini sağlam bir çelik ve iliğini zaptedilemez bir kale gibi yapabilir. Kaybettiğin kan ve güç sonsuza dek bitmek tükenmeden normalden daha yüksek hızda yenilenecek. Buda'nın Büyük Yolu sana güçlü bir kuvvet, bünye ve fiziksel yenilenme kapasitesi bahşediyor. Her ne kadar Ejderha Tanrı'sının İliğinin sana bahsedeceği beden yenileme yeteneği Buda'nın Büyük Yolu'nun bahşettiğinden çok daha düşük olsa da gücünün yenilenme yeteneği sıradan canlıları fazlasıyla aşacak! Seninle aynı güce sahip düşmanlar, senin dengin olamayacak."

"Ejderha Tanrı'sının Ruhu senin maneviyatını ve ruhunu arıtacak, sana sıradan insanları fazlasıyla aşan bir zihinsel güç verecek. Ruhun, aynı şekilde bundan dolayı Ejderha Tanrı'sının öz niteliğini alacak!"

Gece göğüne benzeyen kristal aniden Yun Che'nin önünde çatlayarak açıldı ve güçlü, uhrevi ve geniş bir enerji aurası dalgası dışarı doğru dağıldı. O anda, Yun Che aniden sonsuz bir yıldız alanının içindeymiş gibi hissetti. Hafifçe görülebilen bir silüet topu önünde süzüldü... Bu tam olarak İlkel Gök Mavisi Ejderhanın, Ejderha Tanrı'sının İliği ve Ejderha Tanrı'sının Ruhu'ydu. Onlardan gelen gücün aurası sanki ulaşabileceği bir yerdeymiş gibi yakın hissettiriyordu ama aynı zamanda sanki aralarında tüm evren varmış gibi uzak hissettiriyordu... Bu, Yun Che'nin daha önce hiç hissetmediği uhrevi bir duyguydu. Bu gücün ait olduğu düzlem Yun CHe'nin temelde algılayamayacağı bir şeydi

.

Ejderha Tanrı'sının İliği ve Ejderha Tanrı'sının Ruhu'nun sahip olduğu bu güç dalgası yavaşça Yun Che'ye doğru hareket etti. O neyi geçerse geçsin alan katman katman dalgacıklar oluşturuyordu! Sadece doğal olarak yaydığı aurası zaten uzayda bozulmalara sebep oluyordu bu yüzden de onun içinde bulunan güç, yoğunluk ve kuvveti hayal etmek basitçe imkansızdı.

"Ben sana ilk önce Ejderha Tanrı'sının İliğini, ardından Ejderha Tanrı'sının Ruhu'nu vermek ve onlarla birleşmene yardımcı olmak istiyordum. Ancak seni bugün gelince bu fikrimi değiştirdim. Ejderha Tanrı'sının İliğini ve Ejderha Tanrı'sının Ruhu'nu sana aynı anda vereceğim ve onlarla birleşme sürecine yardım etmeyeceğim... Her şeyi kendin yapacaksın! Kendi kuvvetin ve irade gücünle aynı anda Ejderha Tanrı'sının İliğini ve Ejderha Tanrı'sının Ruhu ile tamamen birleşip birleşemeyeceğini görmeme izin ver!"

"Eğer bunu gerçekten yapabilirsen benim yardımım ile yapmaktan çok daha büyük bir fayda kazanacaksın! Özellikle kendi gücünle Ejderha Tanrı'sının Ruhunu ele geçirip kendinle birleştirdikten sonra belki de bizim Ejderha Tanrı'sı ırkımızın, evrenin içindeki tüm yaşayan canlıları korkutan 'Ejderha Ruhu Etki Alanını' açabilirsin!"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin