öfke.

406 59 0
                                    

Bu, Donmuş Bulut Asgard'ın Ulu Asgard Savunma Düzeniydi.İmparatorluktaki en muhteşem tarikatın bilge bir düzeni olarak ,birisi bunun muazzam gücünü düşünebilirdi. Bunun sadece aurasını hissederek,Yun Che Gökyüzü Kaynak Alemindeki en yüksek seviyeli uzmanların bile bunu geçemeyeceklerinden emindi. Ve hatta İmparator Kaynak Aleminde birisi için bile, bunu kırıp geçmek muazzam derecede zor olurdu. İmparatorluk Şehrini incelerken, İmparator Kaynak Alemindeki uzmanların sayısı iki eliyle sayılacak kadardı.

Yun Che, Ejderha Kusuru Kılıcını tuttu ve tereddüt etmeden ileri adım attı.

Tam o saniyede, bir aura dalgası Yun Che'nin kalbini ve kemiklerini tamamıyla titretti. Buz mavisi renkli kaynak düzeni hemen dönmeye başladı ve sayısız ince buzul gül altında ortaya çıktı ve bir rüzgar gibi deldi.

Yun Che sıçradı ve Anka kuşu alevleri tüm vücudunda patladığı gibi bir kaynak enerjisi bariyeri oluşturdu. Kötülük Tanrı'sının su tohumuna sahip olduğu için su enerjisi ona zarar veremezdi. Daha fazlası, buzul sarkıtlardaki enerji Donmuş Bulut Sanatlarını içeriyordu, bu yüzden bu buz sarkıtları Yun Che'nin vücuduna direk çarpsaydı bile, ona zarar vermesi zor olurdu. Ve Anka kuşunun alevleriyle anlaşma yaptığı için onlar hemen eriyip su damlalarına ve hatta buhara dönüşmüşlerdi. Bir anda, etrafındaki buhar yok olduğu için yoğun cızırtı sesleri Yun Che'nin vücudundan geldi.Vücudunun etrafındaki su buharlaştığında hızla ileri doğru, saray kapısına koştu.

Clink!!

Soğuk buz dalgası ışınları Yun Che 'nin önünde görüldü ve yerde yedi metre genişliğinde bir buz nilüferi oluştu.Onun taşıdığı Korkutucu soğuk aura alttan ortaya çıkan tüm sarkıtları dondurdu.Yun Chen'nin kaşları seğirdi ve Ejderha Kusuru Kılıcı ile yaklaşan buz nilüferinin kalbine doğru hızla ilerledi...

Bang!!

Devasa buz nilüferi bir anda patladı ve parçalanmış buz parçaları gökyüzünü doldurdu.Sarkıtlar Yun Che'nin üstüne düştüğünde, onlarda bir anda eridi.

Buz nilüferinde olan bu devasa güç, Fen Moli gibi eşsiz ve güçlü bir uzmanı telaşlandırmaya yeterdi.Fakat Yun Che'nin kılıcının altında buz anında patladı. Fakat Donmuş Bulut Asgard'ın koruyucu Bilge askerleri nasıl bu kadar kolay olabilirdi? Yun Che ayağını hareket ettirmeden önce soğuk bir parıltı etrafında tekrar ortaya çıktı. Arkasından, soluna, sağına ... sekiz farklı yönden az önceki buz nilüferi kadar güçlü ve büyük olan sekiz tane buz nilüferi ortaya çıktı. Ardından sekizi, kocaman bir buz nilüferi düzeni oluşturmak için birleşti ve uyumlu bir şekilde Yun Che'ye saldırdılar.

Yun Che'nin bakışı dondurucu derecede soğuktu, onun Kaynak enerjisi şiddetle kaynayıp patlarken: ''Mühürlenen Bulutun Kilitlenen Güneşi!''

BANG!!!

Sekiz buz nilüferinin hepsi kat kat, Yun Che'ye çarptı. O muazzam güç dalgası sekiz bin metre uzunluğundaki bir buz dağıyla karşılaştırılabilirdi. Ve sahip oldukları soğuk aura, bir yanardağı tamamıyle söndürmeye yeterdi. ''Mühürlenen Bulutun Kilitlenen Güneşi'' tekniğinin koruyucu perdesi neredeyse bozulma noktasına gelecekti, fakat hala kırılmamıştı ve sekiz buz nilüferinin korkutucu gücüne zorla dayanıyordu.Şu anda, Yun Che'nin anka kuşu kanı çılgınca patlıyordu...

''Yıldız Kavurucu İblis Nilüferi!''

Whoosh!!

Buz nilüferinden birkaç kat daha büyük olan bir ateş nilüferi Yun Che'nin vücudunda ortaya çıkarak, sekiz bu nilüferini de emdi. Ardından, Yun Che'nin tekrarlayan ve patlayan güç artışı ile birlikte, Yıldız Kavurucu İblis Nilüferi'nin gücü geçmişteki haliyle kıyaslanamazdı bile. Muazzam miktarda soğuk enerji içerek buz nilüferlerinin buzul gücü bile sadece beş nefes alışı kadar bir süre içinde eriyip buharlaşarak, anka kuşu alevinin gücüne karşı koyamamıştı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin