Fen Yijue ile Dövûş

419 49 3
                                    

Bir gece önce anka kuşu alevleri tarafından yakıldıktan sonra, Yanan Cennet Klanı zaten çok karışık ve dağınıktı. Bütün mezhep kalın ve ağır yanmış kokuyla doluydu. Dünya'ya çılgınca yukarıdan bakan güçlü Yanan Cennet Klanını bir gün bu kadar perişan bir dereceye kadar düşürecek olan kişi kimdi. Ve bunların hepsi, yalnızca bir kişi yüzündendi.

Büyük Klan Üstadı ve Büyük Elder'ın ortaya çıkışı ile Yun Che'den gelen bu felaketin orada da sona ereceğini düşünmüşlerdi. Beklenmedik bir şekilde, sadece bir günde Yanan Cennet Klanı, böyle bir yıkım durumuna bir kez daha harap olmuştu.

Fen Yijue bütün bir gece uyumadı. Yeteneği çocukluğundan olağanüstüydü. Büyüdüğünde neredeyse hiç yenilmemişti ve sonunda Mavi Rüzgar İmparatorluğunun en üst noktasındaki az sayıdaki varlıktan biri oldu. İnsanlara girdikten ve uzun yıllar ekip biçtikten sonra(tecrübe edinmeyi söylüyor), yirmi yaşın altındaki bir genç tarafından etrafında oynatılabileceğini ve utanabileceğini hiç düşünmemişti. Yirmi yıldır sessiz kalan akılsız hali bile bunun yüzünden neredeyse tamamen çöktü.

Sabah erkenden Yanan Cennet Klanının Büyük Meclis Salonu'nda, otuz üç köşk ustası ve yirmi yedi yaşlıdan yalnızca yirmi kişi oturdu. Dahası, yarısından fazlası vücutlarında yaralanmalara sahipti. Kederle dolu kalpleriyle birbirlerine baktılar. Fen Yijue geldiği anda panik bir ses dışarıdan geldi: "Klan ustası, çok kötü bir şey ... çok kötü bir şey oldu" dedi.

Fen Duanhun aniden ayağa kalktı ve ciddi bir sesle: "Çok kötü olan olay nedir!" Dedi.

"Bu ... Genç Klan ustası! Şuan şu anda Mavi Ateş Şehrinin şehir kapısının üstünde asılı duruyor !! "

"Ne ... Ne!"

Bütün Büyükler şokla ayağa kalktı. Fen Duanhun'un kafasındaki uğultu neredeyse yerde patladı.

"NASIL OLUR!" Fen Yijie'nin tüm vücudundaki kemikler çatırtılı sesler çıkarıyordu ve şiddetli bir öfkeyle dışarı patladı ... Tarikattan çıktığında adımlarını zorla durdurdu, dişlerini sıkıca sıktı ve Tüm gücünü kullanarak bastırmaya çalıştığını hissi söyledi: "Yun Che son derece kurnazdır ve bu muhtemelen kaplanın dağdan tekrar çıkmasını sağlayabilir ... Ziya, burada kal!"

(Ç.N: Galiba bir deyim ama olay geçen bölümlerdeki Ormanda kandırıp Mezhebe saldırdığı olayı anlatıyor.)

"Evet!" Fen Ziya adımlarını durdurdu ve hafifçe başını salladı. Fen Yijue zaten havaya çıkmıştı, direk olarak Mavi Ateş Şehrine doğru ilerledi. Fen Duanhun ve bir düzine yaşlı yakından takip etti.

Mavi Ateş Şehri'nin kapısı, şu anda insanlarla dolup taşıyordu.

Uzun şehir kapısının üstünde, bir kişi kalın ve uzun bir ip ile asılmıştı. Orada sarkan kişi, tek bir giysi ipi olmadan çıplak olarak duruyordu, saçları kuş yuvası kadar dağınıktı ve vücudunun tamamı gevşekti, ufak bir mücadele bile yoktu. Her iki gözü açık olsa da, ölü biri gibi herhangi bir renk ya da odaklamaları yoktu. Ancak vücudundaki tüm kasların zaman zaman seğirmesi ve kasılması, bunun açıkça canlı bir kişi olduğunu kanıtladı.

Mavi Ateş Şehri bütün yıl boyunca sıcaktı ve sabah rüzgarı bile kızışan bir sıcaklık dalgası getirirdi. Ancak şehir kapısının üstünde askıya alınan kişi titrek ve sıcak rüzgar içinde kesintisiz titriyordu. Sadece pembe gibi kalın bir solucan bile kasıklarında bazen sallanıyordu.

Şehir kapısından önce gittikçe artan sayıda insan geldi ve her biri orada sarkan kişiyi görünce şaşkına döndü, herkesi şaşkına çevirdi ... çünkü bu kişi Mavi Ateş Bölgesi'nde herkes tarafından biliniyordu. Mavi Ateş Bölgesi'nin genç kuşakta bir numaralı üyesi ve şimdiye kadar hiç kimsenin rahatsız etmeye ve kışkırtmaya cesaret edemediği tüm Mavi Ateş Bölgesi'nin gelecekteki ağırbaşlısıydı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin