Ay Güzelliğinin Donmuş Kalbi (Yuechan)

411 58 0
                                    

Mavi Rüzgarın Kuzeyi, Aşırı Buzun Kar Bölgesi, Donmuş Bulut Asgard.

Ses İletişim Tılsımının varlığı ile birlikte bilgilerin yolculuk etmesi doğal olarak insanlardan daha hızlı oluyordu. Mavi Rüzgar'ın her yerinde Yun Che hakkındaki konuşmalar haricinde herkesin konuştuğu sıcak bir konu daha vardı....Ve o da Donmuş Bulut Asgard idi!

Mavi Rüzgar İmparatorluğu halkına göre Donmuş Bulut Asgard emsalsizce kutsal bir varlıktı. Onların kutsallığı ve gizemliliği Cennetsel Kılıç Villasını bile aşmıştı. Kitlelerin bilgisine göre Donmuş Bulut Asgard'daki herkes uhrevi ve kar ile buz kadar kusursuz tanrıca gibi varlıklardı. Donmuş Bulut Asgard'ın perileri erkeklerin dokunmayı istemeye bile cüret edemeyecekleri fantezileriydi.

Ama şimdi Donmuş Bulut Asgard'dan bir peri....hatta Donmuş Bulutun 7 Perisinin başı olan ve adı dünyayı sallayan kişi aslında hamile kalmıştı!! Ayrıca söylentilere göre bir küçük ile arasındaki ilişkiden oluşan bir hamilelikti!

Birisi bu haberlerin onları nasıl engelleyeceğini hayal edebilirdi. Donmuş Bulut Asgard'ın bin yıllık berrak itibarı asla silinemeyecek bir "leke" almıştı. Buna büyük bir aşağılama demek bile abartı değildi.

Chu Yuechan'ın 5 kişilik grubu Donmuş Bulut Asgard'a döndüklerinde Donmuş Bulut Asgard'ın Sahibesi bizzat onları bekliyordu.

Gong Yuxian 170 yaşındaydı yine de sadece 40-50 yaşlarında gözüküyordu. O elbisesinin eteği yerde sürüklenen karla süslenmiş bir ella elbisesi giyiyordu, yüzü yoğunlaştırılmış buz gibiydi ve gözleri soğuk bıçaklar gibiydi. Onun ifadesi herhangi bir dalgalanma ve duygu olmadan tamamen durgundu. Ancak gözlerinin derinliklerinde aralıksız soğuk bir ışık parlıyordu ve onun kalbindeki hiddeti gösteriyordu.

Onun yanında bembeyaz kıyafetler giyen 5 kadın ona eşlik ediyordu. Onların buz ve karlı ciltleri ve kar nilüferi kadar güzel yüz hatları vardı. Onların cazibeleri şehirleri mahvedebilirdi. Donmuş Bulut Asgard'dan alınan herhangi bir rastgele öğrencinin güzelliği ile bir şehri şok edebileceği söylenebilirdi. Bu 5 kişi Chu Yuechan ve Chu Yueli dışındaki Donmuş Bulutun 7 Perisinin diğer 5 üyeleriydi.

Chu Yueli'nin grubu döndüğünde onları "karşılamak" için bizzat Sahibe'nin geldiğini gördüler. Chu Yueli'nin kalbi bunu görünce güm güm atarak zıpladı. Yanındaki Chu Yuechan'a baktı ve ileriye adım atarak önce o konuştu. "Öğrenci Yueli Ustama saygılarını sunar."

Gong Yuxian yavaşça başıyla onayladı. İfadesi hala buz gibiydi yine de ona daha fazla dikkat etmedi. Bakışları Xia Qingyue üzerine düştü ve sonunda ifadesi biraz rahatlama belirtisi gösterdi. "Qingyue buraya gel."

"Peki Sahibem"

Xia Qingyue onun önüne geldi. Kolunda hala sarılı siyah renkli ipek kumaş vardı.

Gong Yuxian elini uzattı ve Xia Qingyue'nin göğsünün ortasına bastırdı. Kısa süre sonra hafif bir gülümseme ortaya çıkardı. "Çok iyi. 17 gibi çok genç bir yaştasın yine de İmparator Kaynak Alemine girdin. Bu senin talihin ve aynı zamanda bizim Asgard'ımızın talihi. Görünüşe göre bir sonraki Asgard Sahibesi için kimin aday olabileceği konusunda artık endişelenmemize gerek kalmadı. Önümüzdeki 6 ayda sen Aşırı Buzun Kar Bölgesinin çekirdeğinde kapalı kapılar arkasında geliştirme yapacaksın ve bedenindeki büyük oranda artan kaynak enerjisini sağlamlaştıracaksın.

"Peki Sahibem." Xia Qingyue hafifçe verdi. Gong Yuxian ona bir sonraki Asgard Sahibesi olacağını söylediğinde ne bir reddetme yada panik ne de herhangi bir şaşkınlık ve sevinç gösterdi o sanki bundan daha çekici olmayan bir cümle olamazmış gibi tamamen kayıtsızdı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin