Hanyue, Hanxue

382 53 0
                                    


Donmuş Son İlahi Sanatların dördüncü aşamasında "Donmuş Son Ağacı" çok sayıda değişiklik içeriyordu. Savunabilir, saldırabilir, mühürleyebilir ve kapsayabilir ve sürekli değişiyordu. Yun Che'nin kavrayabilme gücü yüksek ve aynı zamanda Kötülük Tanrısı'nın Tohumuna sahip olsa bile, Bu kısa bir süre içerisinde kavrayabileceği bir şey olmazdı.

"Neden Donmuş Son İlahi Sanatlarla ilgileniyorsun? Güç bakımından, Anka kuşu alevine ve ağır kılıcına kıyasla kesinlikle soluklaşıyor. Bu odaklanmayı, konsantrasyonu ve zamanı boşa harcamanıza neden olur." Yun Che, Donmuş Son İlahi Sanatı'nın kaynak formülüne bakarken, Jasmine aniden sordu.

"Bu farklıdır." Yun Che şevkle: "İlahi Anka Tarikatı'nın Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda ki en güçlü mezhep olma sebebi Anka Kuşu Alevleri'ne sahip olmasıdır. Ayrıca, aynı seviyedeki Donmuş Son İlahi Sanatları, Anka Kuşu Alevleri'ni bile dondurabilir; Bu Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda, üst düzey bir kaynak sanatı anlamına gelir. Bu da gerçektir... Yıkıcı kabiliyeti Anka'nın Alevi'ne kıyasla daha soluk olsa da, buz tipi kaynak sanatlar genellikle savunma ve gizlilik konusunda uzmanlaşmaktadır. Bu, Anka'nın gücü ve ağır kılıcın yapamadığı bir şeydir. Hiç şüphesiz çok yararlı olacağı bir gün olacaktır."

Yun Che gözlerini kıstı ve mırıldandı: "Dört ay sonra, İlahi Anka İmparatorluğu'na gidiyorum. Bir şeyler yanlış giderse, muhtemelen İlahi Anka Mezhebi'ndeki insanlarla bir savaşa girersem... Ateşten korkmuyorum ve benim kaynak yeteneklerimin buz nitelikli ateş gücümün doğası da buna karşı koyabilir... Canlı tekrar gelme şansım artacaktır."

"Hmph, İlahi Anka Tarikatı'nın ne kadar tehlikeli olduğunu da biliyorsun!"

"Başka seçeneğim yok" Yun Che çaresizce: "Bunu önlemenin bir yolu olmadığını bilsem de, İlahi Anka Tarikatı'ndan insanların bu kadar hızlı gelmesini beklemiyordum. Kaynak Gökyüzü Yedi Ulus Sıralama Turnuvasında ve İlkel Derin Ark için değilse bile, Zarafetle hazırlık sürecine hazırlanmak için ek bir kaç ayım bile yok... Şimdi şansımı artırmak için yollar ve araçlar bulmakla elimden gelenin en iyisini yapabilirim yani hayatta kalmak. Sonra İlahi Anka İmparatorluğu'na vardığım zaman buna göre hareket edeceğim. "

"... Birisi burada"

Jasmine konuşmayı bitirince, arkasından hafif bir ses geldi. Ardından Donmuş Son İlahi Salonu'nun kapıları sessizce açıldı. İki genç ve saf güzellik, sanki çizimlerde olduğu gibi duruyorlardı. Onların minik yüzleri aynıydı ve üzerlerinde beklenti ve heyecan vardı... Ve aynı zamanda biraz da ürkeklik vardı.

Donmuş Bulut Yedi Perileri'nin altıncı ve yedinci sıradaki ikiz kardeşlerdi. Gelenler - Feng Hanyue ve Feng Hanxue. Bununla beraber Xia Qingyue'den sonra, yedi perilerin en küçükleri gibi duruyorlardı. Gerçek yaşlarını bilmek imkânsızdı, ama sadece on yedi ya da on sekiz yaşında iki genç kızmış gibi görünüyorlardı.

Donmuş Bulut Yedi Perisi, nilüfer çiçekleri kadar soğuktu ve gururlu görünüyorlardı, özellikle hepsinden en soğuk olan Chu Yuechan. Bununla birlikte, bu çift yumurta ikizleri bunun tam tersiydi. En azından Yun Che onları ilk gördüğünde, onları soğuk ve zarif olarak düşünmedi; bunun yerine onları tatlı ve şirin olarak düşündü. Her zaman buzlu dış görüntüleri diğer Donmuş bulut öğrencilerine kıyasla, yeşim benzeri dudakları daima yukarı doğru kıvrık ve hilal benzeri kaşları bilmeden dans ediyordu. Gözleri bile akıllı ve incelikli... Donmuş Perilere benzediğini söylemek yerine, onlar kar gibi yetişmiş saf, el değmemiş Elf çiftlerine benziyorlardı.

Donmuş Bulut Asgard, her köşenin soğuk ve yalnız olduğu bir yerdir, böyle bir anomalinin ortaya çıkışı akılsız değildi. Normal Donmuş Bulut öğrencileri, tek tek buz köşklerinde yalnız kaldılar ve konsantrasyonlarını uygulamaya adamışlardır. Bununla birlikte, bu çift ikizler bir odada birlikte kaldı. Genellikle sakız parçaları gibi birbirine yapışmışlardı, her yere birlikte geçtiler, her şeyi birlikte yaptıklarından ve bu nedenle asla yalnız olmamışlardı. Her gün konuşacak birisi vardı ve diğer Donmuş Bulut öğrencilerine göre daha neşeli ve mutlu olmuşlardır. Tutum ve mizaçları diğer Donmuş Bulut öğrencilerinden farklıydı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin