Anka'nın Ruhu..

401 55 0
                                    

Gök Mavisi Ejderha silüetinin, gök kubbe gibi devasa ağzı aşağı doğru kapladı. Anında, çevredeki yıldızlar hiçbir iz bırakmadan tamamen kayboldu ve yerlerini sonsuz bir karanlık aldı.

Boom...

Yun Che'nin zihninde gümbürtü yankılandı. Tüm zihinsel dünyası etkiden dolayı bir anda çökmüş gibi gözüküyordu. Her ne kadar o yeterli zihinsel hazırlık yapsa da bu zihinsel etkinin aslında bu kadar korkutucu olacağını beklemiyordu. Yüksek sesle kükreyerek tüm bilincini topladı ve sahip olduğu tüm irade gücünü uyardı... Ancak bunu boyunduruk altına almak şöyle dursun, ona karşı savunmak bile temelde imkansızdı... Yun Che basitçe buna direnemiyordu.

O, iki hayatında sayısız yaralanma geçirmişti. Ancak ruhu daha önce asla çökmemişti ve irade gücü bir çelik kadar sağlamdı. Ama Ejderha Tanrı'sının Ruhunun etkisi altında sadece birkaç nefeslik kısa zaman içinde çökmenin eşiğine gelmişti. O, fırtınalı bir denizin içindeki, ince odundan yapılmış bir bot gibi hissediyordu ve bir sonraki an dalgalar tarafından tamamen yutulabilirdi.

Yun Che başlangıçta İlkel Gök Mavisi Ejderha, onun, Ejderha Tanrı'sının Ruhu ile birleşmeye çalışmasına izin verdiği için bunu yapabileceğini ve bunun zorluğunun sadece biraz yüksek olacağını düşünmüştü. Ancak şimdi tamamen yanıldığını fark etmişti. Bu Tanrı'nın ruhunun gücü beklediğinden sayısız kat daha güçlüydü... Bu mutlak bastırmanın altında korkusunu yenmek için son derece güçlü irade gücünü kullansa bile, temelde onunla rekabet etmek için güçsüzdü. Bu tıpkı genç bir tavşan her ne kadar korkusuz olsa da, bir kartalı yenmesinin mümkün olmayışına benziyordu.

Çatlama!

Yun Che'nin tüm üst bedeni titremeye başladı ve göğsünün olduğu bölümde çatırdama sesi duyulabiliyordu... Maneviyatı, Ejderha Tanrı'sının Ruhu tarafından tamamen bastırılmıştı ve hatta üzereydi. Onun, Ejderha Tanrı'sının İliği ile birleşmek için maneviyatını bölmesi imkansız hale gelmişti. Ejderha Tanrı'sının İliği anında tüm bastırmasından kurtuldu ve Yun Che'nin kemiklerinin içinde yüksek hızda hareket etmeye başladı... Yun Che'nin ten rengi gittikçe solgunlaşmaya başladı ve alnındaki terler yağmur gibi düşüyordu. Sıkıca sıktığı dişleri bile güçsüzleşmeye başlamıştı.

"İç çekme..."

İlkel Gök Mavisi Ejderha çok uzun bir iç çekti ve kendi kendine mırıldandı. "Yanlış algılamış olabilir miyim? Onun bedeninde Kötülük Tanrı'sının kaynak damarları, Öfke Tanrı'sının kaynak sanatları, Gökyüzü Kurdunun gücü ve Anka'nın kanı var... ama herhangi bir ilahi ruha sahip değil mi? Ama o zaman ben neden her zaman onun bedeninden ilahi bir ruhun varlığını belli belirsiz hissediyordum..."

"Belki de ben gerçekten yanılmışımdır."

"Sadece bir insanın ruhunun, artık bir ruhun parçası bile olsa bir Tanrı'nın ruhu ile birleşmesi tamamen imkansız. On nefes zamanı boyunca sadece ruhunu kullanarak dayanması ve hala tamamen çökmemesi bile mucize olarak adlandırılabilir. Görünüşe göre ruhunun gücünün uygunluğu, kaynak gücünden düşük değil. Madem durum bu, o zaman tüm bunlardan sonra ona, bu konuda yardım etmeliyim..."

İlkel Gök Mavisi Ejderha mırıldarken gök mavisi renkli ışık kütlesi yavaşça yukarıdan indi. Bu mavi ışık tam Yun Che'nin bedenini saracakken aniden olduğu yerde dondu. Havada, İlkel Gök Mavisi Ejderhadan yumuşak bir "Oh" sesi duyulabildi.

Yun Che'nin alnının üstünde Anka'nın soyuna ait olan alev damgası aniden ortaya çıktı... Bu altın renkli bir alev damgasıydı ve altın alevlerin kümelenmesi aslında yanıyordu!! Her ne kadar bu sadece bir damga olsa da birinin gözünü kavurabilecek altın renkli alevlerle sallanıyordu.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin