Donmuş Perilerin Öfkesi

383 55 0
                                    


Donmuş Asgard'da ki bu soğuk bahar doğal olarak "Donmuş Bulut" unvanını taşıyordu; buna Donmuş Bulut Asgard'ın kuruluşundan bu yana var olan "Donmuş Bulut Soğuk Bahar" adı verildi. Bu buz ve kar dünyasında aslında hiç bir zaman asla yoğunlaşmamıştı. Baharın suyu karşılaştırılamaz derecede berraktı, öyle şeffaf ki her kum ve taş tanesi açıkça görülüyordu. Baharda birikmiş soğuk enerji, derin buzun üstündeydi ve Donmuş Bulut Asgard kadınları baharda ıslandıkların da, son derece keyif verici olmanın ötesinde, vücuttaki soğuk enerjinin dengesiz hareketlerini de inanılmaz derecede yumuşatabilirdi.

Böylece, bütün birikim gününden sonra çok sayıda Donmuş Bulut öğrencisi gelecek ve baharda ıslandıkları sırada, doğal olarak çıplaktılar, bir kıyafet bile yoktu, bahar suyu ile karlı yeşim bedenlerinin samimi temas içinde olmasına izin verdiler. Dışarıdan gelen sesleri duysalar bile, kesinlikle kendilerini aceleyle örtbas etmezlerdi... Çünkü bütün Donmuş Bulut Asgard'ın içinde sadece kadınlar vardı ve buraya kadar yaklaşan erkek hiç olmamıştı.

Ancak bugün, Yun Che adlı kişi sayesinde beklenmedik büyük bir kaza ortaya çıktı!

Ve daha da beklenmedik olan şey şu oldu: Donmuş Bulut öğrencileri genellikle baharda nispeten hızlı yıkanıp çıkarlar, ancak bu gece, orta ve üst düzey Donmuş Bulut öğrencileri kasıtlı olarak yavaşlar ve çoktan ıslanmışlardır. Soğuk baharda altı peri olağan sıradan Donmuş Bulut öğrencileri değildiler, Yun Che birçok kez itibarlarını duymuştu ve o zamanlar Donmuş Bulut Asgard'a zorla girdiğinde onları görmüştü...

Murong Qianxue - Donmuş Bulut Yedi Perilerin sıralamasında ikinci!

Jun Lianqie - Donmuş Bulut Yedi Perilerin üçüncüsü!

Mu Lanyi - Donmuş Bulut Yedi Perileri'nin dördüncüsü!

Xia Qingyue'nin ustası Donmuş Bulut Yedi Perilerinin beşinci sırasındaki! Yun Che'nin zaten oldukça iyi tanıdığı Chu Yueli !!

Ve ayrıca Donmuş Bulut Yedi Perileri'nin altı ve yedincisi, olan ikiz kız kardeşler Feng Hanyue, Feng Hanxue!

Bu altısı... Donmuş Bulut Yedi Perileri, yalnızca Donmuş Bulut Asgard içindeki Asgard Hanımından sonra ikinci sıradalar! Xia Qingyue'den hariç altısı da buradaydı!

Yun Che buz kapısını açtıktan sonra ceset görseydi, kaşları bile seğirmezdi. Bir fırtınaya maruz kalsa ilkel derin hayvanlarla dolu bir gökyüzü görse de en fazla biraz bakacaktı... O bu iki yaşamında şahsen, sayısız ceset dağları yarattı ve sıradan bir insanın hayal edemeyeceği çok tehlikeli durumlar yaşadı. Aslen yüreğinin daha da sertleştiğini düşünüyordu; Mt. Tai bile onun önünde çöktü (Yun Che: Kahrolsun Mt. Tai de nedir). Bazen, biraz abartılı tepkileri başkalarının görmesi için harekete geçirildi, ancak kalbi daima mutlak bir farkındalık alanıydı...


Ama iki ömründe de böyle bir manzaraya rastlamamıştı!

Aklındaki durumu açıklamak için gerçekten iki kelimeyi kullanmak gerekliyse, en yakın ifade şu şekilde olurdu...

Kahretsin!

Efsanevi Donmuş Bulut Yedi Perileri hepsi gözlerinin önünde tamamen çıplaktı. Sadece bu manzarayı düşünmek bir adamın kan damarını heyecandan patlatırdı ve Yun Che şu anda, tam da bu sahneye bakıyordu. İki yaşantısında gördüğü her şeyle beraber bu sahneye kadar ruhu sarsılmamıştı. Vücudundaki kan ve enerjinin çılgınca yükseldiğini ve karıştığını hissediyordu, sanki bakmaya devam ederse burun deliklerinden kan püskürtecekmiş gibiydi.

Soğuk baharda Donmuş Bulut perileri Yun Che'yi gördüğünde... Doğru bir deyişle, bir erkeği gördükleri anda, hepsi yerinde sersemce dondular. Ancak sonuçta hepsi kadındılar. Böyle kabul edilemez bir durumla karşılaştıklarında, sıradan kadınlar gibi ürküp korkarak kaskatı kesildiler... Ancak, en genç Feng Hanyue ve Feng Hanxue şok olarak iç çeke çeke ağlamaya başladılar...

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin