Ejderha Kısıtlayan Hapishaneye Sızmak

451 47 0
                                    


Ruhsal Etki Alanında "Ruh Arama Tekniği" diye adlandırılan korkutucu bir yetenek vardı. Bu teknik ile birisi ruhsal güç kullanarak başka bir insanın zihnini işgal edebilir ve ruhunun içindeki hatıraları yağmalayabilirdi. Ancak Ruh Arama Tekniği sadece ruhsal güç olarak kendisinden daha güçsüz kişilere veya ruhsal açıdan zayıf bir durumda ki kişilere karşı işe yaradığı için aktive etmesi oldukça zordu. Bununla beraber bu tekniği etkinleştirmeyle birlikte büyük bir risk geliyordu. Hedef bu tekniğe karşı misilleme yapacak şansı bulduğunda kullanıcının karşılaşacağı sonuçlar düşünüldüğünde çok ürkütücü oluyordu.

Kaynak Kulpu'nun sadece kişinin gücünü maddeleşmek için kullanarak düşmana zarar verme gücü yoktu, anı zamanda saf bir ruhsal forma maddeleşerek başka bir kişinin ruhunu işgal edebiliyordu. Yani doğal olarak "Ruh Arama Tekniği"nin yapabildiği her şeyi de gerçekleştirebiliyordu. Ayrıca Kaynak Kulpu'nu kullanmanın zorluğu ve harcaması Ruh Arama Tekniği ile kıyaslandığında çok düşüktü. Buna ek olarak Kaynak Kulpu tamamen ayrılabildiğinden beklenmedik bir olay nedeniyle birinin zihnini arama işlemi başarısız olmasa bile kesinlikle bir misilleme riski yoktu.

Gözleri önündeki kişi sadece ruhsal güç olarak ondan zayıf değildi, aynı zamanda ölümün eşiğindeydi. Bu nedenle Kaynak Kulpu kullanılarak hafızalarını okuma işlemi oldukça kolay ve pürüzsüzdü. Kaynak Kulpu çok hızlı bir şekilde Yun Che tarafından geri çekildi. O kişiye gelince, o gözleri genişlemiş bir şekilde yerde yatmaya devam etti ve daha fazla ses çıkarmadı.

Yanan Cennet Klanının Yetmiş İki Salonunun Salon Efendisi olan bu kişinin adı Fen Zizai idi. Ellinci büyüğün yardımcısı olarak kırk beş yaşındaydı ve bedeninin şekli Yun Che'ninkine benziyordu. Daha önemlisi kaynak gücü seviyesi Yun Che'nin şu anki kaynak gücüyle aynıydı, yani Yeryüzü Kaynak Aleminin altıncı seviyesindeydi. Onun gece yarısı dışarı çıkma nedeni daha önce bahsettiği gibi sessizce Mavi Ateş Şehri'ne girmiş ve Yun Che'nin Mavi Ateş Şehri'nde saklanıp saklanmadığını bulmaktı.

"Bu gerçekten beklemediğim büyük bir hediye." Yun Che kaşlarını alçaltırken burnundan soludu. Fen Zizai'nin yüz şeklini detaylıca inceledikten sonra bedenindeki dış kıyafetleri çıkardı ve onları Gökyüzü Zehir Sedefi'ne koydu. Ardından gelişigüzel bir şekilde yerde bir çukur açtı ve iki kişinin cesetlerini oraya tekmeleyip onları gömdü.

Yun Che hala olduğu yerdeyken bir kez daha Kaynak Kulpu'nu serbest bıraktı, ardından koyu turuncu renkli Kaynak Kulpu'na bakarken biraz afallamış hissetti.

Şu an o en sıradan durumundaydı ve Kötü Ruhu bile açmamıştı. Bu durumun altında serbest bıraktığı Kaynak Kulpu kırmızı renkli olmalıydı ama bu sefer ki Kaynak Kulpu açıkça turuncu renkliydi!!

O yeniden mesele hakkında düşünmeye başladı. Daha önce Yanan Cennet Klanında zorla Araf'ı açmıştı ve Xiao Lingxi'yi kurtarmak için Kaynak Kulpu'nu açmıştı... O zaman Kaynak Kulpu şaşırtıcı bir şekilde büyükbabası Yun Canghai'nin sahip olduğu Kaynak Kulpu gibi camgöbeği renkliydi!

Neler oluyor? Neden daha önceden olduğu gibi Kaynak Kulpu'nun ilerlemiş durumu normal durumlarda ortaya çıkıyor?

Bunun nedeni... Ejderha Tanrı'sının iliği yüzünden olabilir mi?

Düşüncelerinin treni onun noktasına ulaştığında anında en makul cevabı buldu. Kaynak Kulpu'nun gücünün yarısı kan damarları ile ilgiliyken diğer yarısı kaynak damarları ile ilgiliydi. Kötü Ruh kapısı açıldığında kaynak damarlarının gücü hızlı bir şekilde yükseliyordu ve ortaya çıkan Kaynak Kulpu'nun rengi de daha yüksek bir seviyede oluyordu. Ancak Ejderha Tanrısı'nın iliğini aldıktan sonra kan damarlarında da bir değişiklik olmuştu... Bahşedilen Ejderha Tanrısının kanı,kan damarlarının yapısını bahşedilen Ejderha Tanrısının iliği de kan damarlarının özünü değişikliğe uğratmıştı. Her ne kadar Ejderha Tanrısının kanı çoktan kan damarları ile birleşse de Ejderha Tanrısının iliği hala taze kan üretiyordu! Ejderha Tanrısının iliği onun bedenine girdiğinde kan damarlarını giderek daha fazla kıyaslanamayacak derecede güçlü Ejderha Tanrısının kan damarlarına benzemesine izin vermişti...

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin