Kış gizlice bahar oldu. İlk ılık meltem demetleriyle birlikte başka bir yıl daha sessizce geçti.
Bahar geçti ve sonbahar geldi. Ölü yapraklar kuruyarak sarı oldu. Yun Che'nin "düşüşünden" bu yana çoktan tam 16 ay olmuştu.
En parlak parıltılar bile zamanın akışının altında loşlaşırdı. Her ne kadar Yun Che'nin parlaklığı yalnızca bir kez açan kaktüs gibi olsa da onun ardında bıraktığı etkisi yine de uzun ömürlüydü. Her ne kadar ilk baştaki coşkunluk ile karşılaştırılamasa "Yun Che" ismi hala Mavi Rüzgar İmparatorluğunun her köşesinde sık sık yankılanıyordu. Ve sekteröl bir arka planı olmayan genç kaynak uygulayıcıları için bu güzel bir fanteziydi. Sanki onun varlığı bir din haline gelmişti.
Cennetsel Kılıç Villası.
Sabahın dördünde gökyüzü yeni aydınlanmaya başlamıştı. Loş aydınlatmanın altında hafif giysiler giymiş bir genç Kılıç Yönetim Terasına girdi. Onun ayağı Kılıç Yönetim Terasının ilk tuğlasına dokunduğunda büyüleyici bir kılıç parlaklığı açığa çıkarken gökyüzünden bir uzun kılıç düşerek eline indi ve esintinin içinde neşe ile dans etti.
Ling Jie çoktan artık 17 yaşındaki bir gençti. Yüzünde daha az gelişmemişlik ve daha fazla azim vardı. Kılıç kadar keskin bakışları daha çok keskinleşmişti ve kaynak gücü Ruhsal Kaynak Aleminin zirvesinden bir adım uzakta yani 9.seviye Ruhsal Kaynak Alemindeydi. Kılıç niyeti ve kılıç zihnine gelince onlar mükemmelliği daha da çok yakınlaşmıştı.
Göksel Yang Kılıcı ellerinde kaotik akan ışık akışlar çekti. Kollarının sallanmasından sonra çevresindeki büyük alanı kaplayan hava akışları düzensizleşti. Dikkate değer bir değişiklikte aynı zamanda Kılıç Yönetim Terasının üstündeki kılıçların yörüngesinde ortaya çıktı. Onun doğuştan gelen yeteneğinin Ling Yun'u aştığı resmen tanınmıştı. Aynı zamanda o Ling Yun'dan daha çalışkandı. Sıralama Turnuvasından sonra o asla Cennetsel Kılıç Villasından ayrılmadı. O her gününe kılıç eğitimi ile başladı ve kılıç eğitimi ile bitirerek adım adım Ling Yun'a yaklaştı.
Karşılaştırırsak bu süre zarfı içinde o bir içsel şeytan tarafından kapana kısıldıktan beri ilerleyişi çok hafifti.
İçsel şeytanına gelince büyük bir yarısı Xia Qingyue'den ve küçük bir yarısı Yun Che'den geliyordu.
Kılıç enerjilerinin uğuldamalarının ortasında Kılıç Yönetim Terasının üstündeki gökyüzü giderek aydınlandı ve sonunda güneşin ilk ışıkları doğudan geldi. Aynı zamanda o anda Göksel Yang Kılıcı gökyüzünü yarıp geçen bir yanan ışık çizgisine dönüştü ve 30 metreden daha geniş bir vakum oluşturdu. Ardından o hızlıca aşağı düştü ve kılıç kınına girdi.
"Whoosh!"
Ling Jie derin bir soluk aldı ve yere oturdu. Alnını dolduran terini sildi ve Cennetin Cezası Kılıcına bakarken sersemlemiş bir hale girdi. Uzun bir aranın ardından bir ağız dolusu tortulu enerji def etti ve gelişigüzel kendi kendine konuştu. "Patron sen herhangi bir tarikatta değilken bu kadar güçlüydün sen kesinlikle hayal edilemeyecek şekilde çok çalışmış olmalısın. Sıralama Turnuvasından önce senin son derece tehlikeli olan Ölümün Çölüne gittiğini ve hatta orada tam yarım yıl kaldığını duydum...İç çekme, Sıralama Turnuvasından sonra ben orijinalde gizlice seni aramak istemiştim. Sen Yanan Cennet Klanı tarafından kovalansan bile ben seninle birlikte kaçmaya hazırdım. Bu tür bir deneyim kesinlikle gerçekten harika ve heyecan verici olurdu. Bu hatta benim gerçekten büyümemi bile sağlayabilirdi. Ben seni patronun olarak kabul ettikten sonra senden bir şey öğrenecek bir fırsatım olmayacağını beklemiyordum....İç çekme! Tanrılar gerçekten adil değil."