kaynak Kulpu Uyanır

385 56 0
                                    


Olanların beklenmedik bir şekilde değişmesiyle Yun Che sonunda hayatında ilk defa kan bağı olduğu bir akrabasını bulmuştu. Hiç şüphesiz kader ona şaka yapıyordu....Ancak Yun Che bu şakanın iyi niyetle mi yoksa kötü niyetle mi dolu olduğunu anlayamıyordu.

Her ne kadar akrabasını bulsa da o 100 yıldır bir sefalet çekmişti. Eğer bu tür bir durumda bir yabancı olsaydı Yun Che ona sadece acıyacaktı ancak bu durumdaki kişi akrabası olunca hissettiği şey ruh delici bir kalp acısıydı. Orijinalde İblisi öldürmek buradan çıkmak için tek yoluydu. Ancak şimdi o İblisin büyükbabası olduğunu öğrenmişti bu yüzden nasıl sonunda bulduğu akrabasına karşı sadece kendi özgürlüğü uğruna harekete geçebilirdi?

Yun Che ayağa kalkıp Ejderha Kusurunu kavradı ve onu yükseltti. Yanan Kalp kapısını açtı ve tüm gücüyle yukarı doğru bir Anka Kırığı salladı.

Anka alevleri vızıldarken yukarı doğru yükseldi ve acımasızca yukarıya çarptı...Nazik bir "ding" sesinden sonra Anka Kırığı havada dağıldı ve yukarıda bırak herhangi bir hasarın gözükmesini bir kum yada kir zerresi bile düşmedi.

"Faydası yok." Yun Canghai başını salladı. "Cennetin Cezası Kılıcının bastırması senin hayal edebileceğinden çok daha güçlü. 10 kat daha güçlü olsan bile ona 1 santim bile zarar veremezsin." Yun Canghai nazik bir gülümseme ortaya çıkardı ve Yn Che'ye doğru elini salladı. "Gel. Yanıma gel. Biz dede torun sohbet edelim. Benim sana söylemek istediğim çok şey var."

(Ç.N: Arada büyükbaba yapıyorum arada dede yapıyorum ne yapsam sizce ikisi de olur. Dede daha Türkümsü geliyor Büyükbaba daha batı tarzı kalıyor gibi ne yapayım :D )

İkisi birbirlerini akrabaları olarak tanıdıktan sonra aralarında inşa ettikleri atmosfer tamamen alt üst oldu. Zamanın geçişi ve kalbindeki sakinlikle birlikte Yun Che bilincinde Yun Canghai'nin dedesi olması konusu daha netleşti. O Yun Canghai'nin önünde durdu ve her sözünü dinledi.

Hayali İblis Ülkesinin arazisi, yapısı ve adabı.....Yun Ailesinin yükselişi, şuan ki durumu ve İblis İmparatorunun Ailesinin kökeni....Onun ve İblis İmparatoru arasındaki dostluk....Hayali İblis Ülkesinin şuan ki yöneticisi olabilecek olan Küçük İblis İmparatoriçesi....12 Koruyucu aile arasındaki rekabet...Hayali İblis Ülkesi ve 4 Büyük Kutsal Bölge arasındaki kin....4 Büyük Kutsal Bölgenin şuan ki durumu ve onların güçleri...


Yun Canghai sürekli Yun Che'ye açıkladı ve benzer şekilde o da Yun Che'nin birkaç yıldır deneyimlediği şeyleri ve onun refahını bilmek istiyordu. Yun Che ona çocukluğunu, alay edildiği zamanı, deneyimlediği aşağılanmayı ve düşük benlik saygısını anlattı. Ona çoktan evlendiğini söyledi...Ona 16 yaşında çok güçlü bir usta ile karşılaştığını ve o gün kaderinin değiştiğini söyledi...Yun Canghai bir sözü bile kaçırabileceğinden korkarak çok dikkatli bir şekilde dinledi. Zaman zaman ifadesinde mest olma ortaya çıkıyor zaman zaman üzüntü ortaya çıkıyordu. Bazen öfkeleniyor bazen de gülümseme ile doluyordu....Yun Che'nin sesinin içinde onun tüm duyguları tükenmiş gibi görünüyordu.

Yun Canghai onu aldı ve bildiği her şeyi anlatmak isterken 3 gün 3 gece sohbet ettiler.

"Dede merak etme. Bu dünyada belli bir ölüm yolu yok biz kesinlikle buradan çıkmak için bir yol bulacağız." Yun Che yukarıdaki kara deliğe baktı ve sıkı kaşları ile konuştu.

"Hoho, tabi ki." Yun Canghai sakince konuştu. Bu birkaç gün içinde onun ifadesi aşırı sevincin altında oldukça kırmızılaşmıştı ve maneviyatı da eskisine göre birkaç kat daha iyiydi. Özellikle gözleri artık durgun bir su gibi soğuk değil bunun yerine özellikle nazikti. O ellerini göğsüne koydu ve yavaşça konuştu. "Che'er sana vermek istediğim bir şey var"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin