Cennetsel Kılıç Villası

451 53 1
                                    

Bu şekilde davranılmak, Qin Wushang'in beklentilerinin hiç dışına çıkmamıştı. O aslında yolculuklarında onları korumak için Cang Yue'nin birkaç uzman getireceğini düşünmüştü ve katılımcı olan 3 öğrenci dışında izin almadan başka bir kişiyi getirmeye cüret etmemişti. Cang Yue'nin tek başına geleceğini beklemiyordu katılımcı 3 öğrencinin de 2 tanesi Yun Che tarafından sakatlanmıştı. Xia Yuanba'yı da ekleyince sadece 4 kişi oluyordu. Kendi bile bunun biraz gülünç olduğunu düşünüyordu.

İleri adım attı ve konuştu. "Küçük kardeş benim adım Qin Wushang ve ben bu sefer buraya Sıralama Turnuvasına katılmak için geldim."

"Siz dördünüz....Sıralama Turnuvasına katılmak için mi geldiniz?" Ling Haiya bir süre boş boş baktı ve ardından Cang Yue'yi fark etti. Ardından derhal konuştu "Ve bu Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesinin Mavi Ay Prensesi mi?"

"Evet." Cang Yue hafifçe başıyla onaylarken davetiye mektubunu ve isim listesini teslim etti. "Biz dördümüz İmparatorluk Ailesini temsil etmek ve bu seferki turnuvaya katılmak için geldik. Bu bizim davet mektubumuz ve isim listemiz."

Doğal olarak isim listesinde sadece 4 isim vardı: Qin Wushang, Cang Yue, Xia Yuanba, Yun Che.

Ve Katılan öğrenci bölümünde sadece "Yun Che" ismi yazıyordu.

Ling Haiya'nın yüz kasları seğirdi ve ardından kenara doğru çekilip kibarca konuştu. "Demek buradakiler İmparatorluk Ailesinin saygıdeğer konukları. Daha önceki kabalığım için beni affetmenizi istiyorum. 4 saygıdeğer konuk lütfen girin. 5 kilometre ilerde Villa Yöneticisi ve eşi bizzat sizi bekliyor. Lütfen."

Onlar kapıdan geçtikten sonra bilgi iletişiminde görevli birkaç öğrenci çaresizlik içinde birbirlerine baktı.

"Sadece Gerçek Kaynak Aleminde olan 1 tane katılımcı getirmek....Sanırım bugünküne kadar olan Sıralama Turnuvalarında asla Gerçek Kaynak Aleminde ki bir katılımcı gözükmedi." Bir öğrenci konuştu.

"Cang Wanhe ağır hasta olduğundan beri onun gücü zorla ele geçirilip yağmalanmış ve Veliaht prens ve 3. prens tarafından bölünmüş. İmparatorluk Ailesinin içinde siyasi bir huzursuzluk ve istikrarsızlık var. Sıralama Turnuvasını düşünecek havada olmadığını varsayıyorum. İmparatorluk Ailesinin şimdiye kadar ki performansları hep sönüktü. Sanırım bu sefer kırık çömlek gerçekten kırılarak ayrıldı. Mavi Ay Prensesinin şahsen gelmesi muhtemelen sadece Villamızı ne kadar önemsediklerini göstermek için."

"İki tane kesin şey var." Ling Haiya konuştu. "Bu sıralama turnuvasında İmparatorluk Ailesinin performansı sadece sönük olmayacak. Sondan birinci olacaklarına inanıyorum. Ve ikinci kesin olan şeye gelince yarın sabahki yaş ve kaynak gücü değerlendirmesinde İmparatorluk Ailesi büyük bir şaka haline gelecek. *İç çekme* Bizim Villamızın atası ve İmparatorluk Ailesinin atasının birbirine yardım eden karşılıklı kardeşler olduğunu düşününce biri dünyevi yetkiyi elinde tutarken diğeri dünyevi gücü tutuyordu. Günümüzde Villamız Mavi Rüzgar İmparatorluğunda kimsenin ulaşamayacağı zirvede olmasına rağmen İmparatorluk Ailesi gün be gün hala halk için yetkileri olduğunu söylüyorlar. Büyük ve etkili tarikatların gözünde onların her geçen gün ile birlikte artık caydırıcılığı yok. Muhtemelen bu sefer daha çok insan onları küçümseyecek. Bu gerçekten üzücü."

Yun Che ve grubu dağ yolunda yürüdü. Her ne kadar Villa 5 kilometre ilerde olsa bile oradan yayılan asil atmosfer açıkça hissediliyordu.

"Bu Cennetsel Kılıç Villası adıyla çağırılmaya gerçekten layık. Bu tür bir atmosfer insana yanında sayısız kılıcın dans ettiğini hissettiriyor." Yun Che konuştu.

"Uwaah...Rüyalarımda bile, bir gün gerçekten kişisel olarak Cennetsel Kılıç Villasına geleceğimi düşünmezdim. En çok hayır, çok hayranlık duyduğum Sikong amca bile daha önce Cennetsel Kılıç Villasına gelmemiş." Yol boyunca Xia Yuanba genişlemiş gözleriyle her yöne bakıyor ve onları bir an bile kapatmak istemiyordu.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin