Her ne kadar dünya sarsıcı Gökyüzü Kurdu Kesişi Xia Qingyue'yi ağır yaralamasa da onun Donmuş Beden Yeşim İskeletini parçalamıştı.
O Donmuş Bulut Sanatının 7. aşamasını kısa süre içinde tekrar kullanamayacaktı. Yine de Yun Che yaptığı saldırı ile limitine henüz ulaşmamıştı. Xia Qingyue'nin aurası henüz sakinleşmemişken Yun Che yeniden ilerledi ve birkaç on metre uzaktan Anka Kesişi'ni yolladı.
Chu Yueli hemen ayağa kalktı ve önündeki Xia Qingyue'ye konuştu.
"Qingyue artık kendini tutma ve Etki Alanını açarak onu hemen yen! Bu herif herhangi bir zamanda beklenmedik bir şey yapabilir!"
Bu savaşta başlangıçta Chu Yueli hiç endişeli değildi.Çünkü ikisinin arasında çok güç farkı vardı ve Xia Qingyue hep baskın taraf olmuştu. Ama maç ilerledikçe Xia Qingyue'nin aurası giderek zayıfladı. Ancak sürekli darbe yiyen Yun Che hiç ağır yaralanma almadı üstelik aurasında en ufak bir zayıflama bile olmadı. Şimdi de Xia Qingyue'nin bu maçı bitirmek için yaptığı saldırıdan mucizevi bir şekilde kurtulmuş ve bunun üzerine birde Xia Qingyue'yi yaralamıştı. Bu Chu Yueli'nin elinde olmadan korkmasına neden olmuştu.
Bu maçı kazanmak yada kaybetmek Xia Qingyue'nin kişisel düzeyi için önemli değildi. Ama Donuş Bulut Asgard için kıyaslanamayacak şekilde önem arz ediyordu. Çünkü eğer bu maçı Xia Qingyue kazanırsa onlar tarihi kıracaklardı ve ilk kez Mavi Rüzgar İmparatorluğunun zirvesinde duracaklardı. Xia Qingyue zaten Ling Yun'u yenerek bu adıma ulaşmıştı bu yüzden şimdi kaybedemezdi.
Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdele sallanarak Yun Che'nin tüm Anka Kırıklarını engelledi. Savunma sürecinde Xia Qingyue de Yun Che'nin büyük ölçüde zayıfladığını hissetti....Gökyüzü Kurdu Kesişi gerçekten Yun Che'yi büyük ölçüde yormuştu. Buna ek olarak sürekli Yanan Kalp durumunu sürdürmesi onun bedenine ve kaynak damarlarına inanılmaz ağır bir yük bindiriyordu. O bu durumu sürekli dişlerini sıkarak sürdürüyordu ama kritik noktaya olan uzaklık her saniye yaklaşıyordu.
Yun Che hızlı adımlarla Xia Qingyue'ye doğru hızla koştu. Ama ona yaklaşamadan gözlerinin önünde aniden mavi bir ışık parladı ve etrafındaki dünya anında hayali bir maviliğe dönüştü.
İnanılmaz derecede soğuk bir dalga her yönden ona saldırdı ve bu Yun Che'nin adımlarını duraksattı.
"Etki Alanı! Bu dünkü Etki Alanı!"
"Yine Etki Alanı....bu resmen hile yapmak gibi! Bırak genç nesli tüm Mavi Rüzgar İmparatorluğunda Etki Alanı kullanabilen kişi sayısı iki el ile sayılabilir!"
"Ben gerçekten Yun Che'nin bu kadar korutucu bir gücü olacağını beklemiyordum. Dünkü Ling Yun'dan hiç güçsüz gibi durmuyor. En azından Xia Qinyue'ye zarar verebildi....Ama ne kadar yazık 10 kat daha güçlü olsa bile Etki Alanına karşı koyacak yeteneği olması temelde imkansız!"
"*İç çekme*
Biz gerçekten yaşlandık. Ben aslında Ling Yun'un genç neslin ulaşabileceği sınır olduğunu düşünüyordum ama sadece Gerçek kaynak Aleminde olan bu genç bana Ling Yun'undan düşük olmayan bir şaşkınlık verdi ayrıca onun aurasının patlayıcı gücü de Ling Yun'dan düşük değil. O Ling Yun'un yaşına geldiğinde kesinlikle onu fazlası ile aşacak. Ama bu Xia Qingyue isimli kız.....O tamamen sağduyuyu yok ediyor!"
"Yun Che bu noktaya ulaşarak zaten adıyla tüm dünyayı sallayacak ve herkesi hayrete düşürecek. Ama onun dışında bu dünyada Xia Qingyue da var. Onun doğal kuralları aşarak yaptığı Etki Alanına Gökyüzü Kaynak Aleminin aşağısındaki birinin karşı koyması imkansız!"