Evlilik Tarihi..

448 50 3
                                    

"Baba, neden... Neden bir anda bundan bahsediyorsun?" Cang Wanhe'nin sözleri bir an için Cang Yue'nin şaşkınlık geçirmesin neden oldu. Cang Wanhe'nin kıyafetlerini çekiştirirken ifadesinin yarısı endişe ile doluydu... Ancak gözleri ile hızlı bir şekilde Yun Che'ye bakıp ne kadar uğraşsa da saklayamadığı beklentisini ortaya çıkardı.


Birisi aptal olmadığı sürece Cang Wanhe'nin sözlerindeki anlamı açıkça anlayabilirdi. O bunları söylediğinde Cang Yue hemen yanındaydı. Burada olduğu için de Yun Che kaçamak cevaplar veremeyecekti. Dudakları hareketlendi, bakışları hafifçe Cang Yue'nin gözleri ile buluştu ve ardından ciddi bir ifade ile konuştu. "Majesteleri, kıdemli kız kardeş ve ben birbirimizi seviyoruz ve bir keresinde ölümle yaşam deneyimi yaşayıp birbirimize hayat boyu tutacağımız bir söz verdik. Ancak o zamanlar Kıdemli Kız Kardeş Xueruo'nun aslında Prenses Cang Yue olduğunu bilmiyordum. Ben, Yun Che sadece sıradan bir aileye mensup biriyim. Kıdemli Kız kardeş bunu istedikten ve majesteleri önemsemedikten sonra bu hayatımda her şeyimi kullanarak kıdemli kız kardeşi koruyacak ve ona asla ihanet etmeyeceğim."

"Küçük Kardeş Yun..." Cang Yue'nin dudakları titredi, güzel gözleri anında nemlendi.

"Güzel! Hahahahah!" Cang Wanhe güçlü bir şekilde başıyla onayladı ve ardından kafasını kaldırırken yüksek sesle güldü. "Yun Che, senin söylediğin bu sözler gerçekten hayatımın en büyük endişesini yok etti. Kendi akrabaların için hiç tereddüt etmeden tüm Yanan Cennet Klanı'nı yok etmiştin. Bu nedenle de senin bağlara çok önem veren biri olduğunu biliyorum. Yue'er'i sana gönül rahatlığı ile verebilirim. Hahahahah..."

Cang Wanhe kalpten bir şekilde yüksek sesle güldü. Yun Che'nin şu anki gücü her yönden Mavi Rüzgâr'ın zirvesine ulaşmıştı. Kılıç Azizi'ni yenmesi tüm tarikatları titretmiş ve kudretli Xiao Tarikatı'nın bile tereddüt etmeden uzak mesafeden gelmesini sağlamıştı. Eğer Cang Yue onunla evlenebilirse, Yun Che'nin yetenekleri, caydırıcı gücü ve sevdiklerine olan bağlılığı ile birlikte on bin kişiyi bile devirebilirdi. Ve tüm İmparatorluk Ailesi de sırf bu nedenle kıyaslanamayacak kadar güçlü hale gelebilirdi!

Cang Wanhe'nin arkasındaki Dongfang Xiu da benzer bir şekilde gülümseyerek başıyla onaylıyordu.

Cang Wanhe'nin kahkahaları sonunda durdu. Ardından, ifadesi değişti ve ciddi bir tonda konuştu. "Madem siz birbirinizi seviyorsunuz o zaman ortada bir problem yok. İki ay sonra bu senenin en elverişli günü olacak. O günde imparatorluk sarayında sizin düğününüzü yapacağız. Herhangi bir itirazınız var mı?"


"Ah!" Cang Yue hassas bir haykırış attı. Babasının böyle bir konuyu gündeme getireceğini kesinlikle beklemiyordu.

"Ah... Bu... Bu..." Yun Che'nin bir önsezisi olsa da iki ay sonraya tarih ayarlaması bir anlığına şaşırmasına neden olmuştu. "Bu biraz... Biraz... acele değil mi?.."

"Acele mi? Nasıl acele olabilir?" Cang Wanhe bakış attı, sesi anında yükseldi. "Yue'er bu sen yirmi bir yaşında ve bu zamana kadar evlenmeliydi. Sen de bu sene on dokuzuna girdin ve şimdiye evlenmeliydin. Sarayda çalışan birçok kişi var iki aylık sürede bir düğün şöyle dursun on büyük evlilik bile ayarlanabilir. Bunun nesi acele?!"

"Baba..." Cang Yue babasının elbisesinin kenarını çekiştirdi, başını alçalttı. Utangaç bir şekilde konuştu. "Bu mesele... Bu meselede... Babam biraz aceleci değil mi... Ayrıca Yun Che'nin üç sene önce evlendiği bir eşi var. Eğer bir kez daha evlenirse öncelikle..."

"Doğal olarak bunu biliyorum!" Cang Wanhe elini salladı. "Bu günlerde o yaştaki hangi adamın üç dört karısı yok? Bu basitçe bir problem değil! Yun Che, bir erkek olarak on dokuz yaşında sadece tek bir karın olduğu için biz bile seni aşağı görüyoruz. Bu konuda ilerleme kaydetmesen bile büyükbabanı da..."



Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin