Dehşete Düşmüş Xiao Tarikatı

392 54 4
                                    


Ling Tianni'nin yaralarının durumu son derece ciddiydi; eğer göğsündeki yara biraz daha derin olsaydı, iç organlarını yok etmek için yeterli olacaktı. Yun Che'nin son saldırısını kullanırken ona merhamet gösterdiğini açıkça anlamıştı. Saldırının gücünün yarısından fazlası bir anda geri çekilmekle kalmayıp hedefi de hayati organlardan uzaklaşmıştı. Kalbinde uzun bir iç çekti ve kırılgan bir sesle Ling Jie ile konuştu. "Hadi... Gidelim..."

Ling Jie bir şey söylemedi ve Ling Tianni'yi götüreceği sırda Yun Che'nin buz gibi soğuk olan sesi arkalarından duyuldu. "Ling Tianni, bu şekilde gitmek mi istiyorsun?"

Ling Jie'nin adımları duraksadı ve Ling Tianni de hafifçe sarsıldı... Ve Ling Jie açıkça büyükbabasının bedeninin titrediğini hissediyordu... Bu doğru, o gerçekten titriyordu! Üstelik bu korku nedeniyle oluşan bir titreme gibi gözüküyordu. Kalp şeytanı gibi bir şeyin kalbe yerleşmesi sonucunda emsalsiz uzman seviyesindeki Kılıç Azizi bile buna karşı direnmekte son derece zorlanıyordu.

Yun Che Ling Tianni'ye tehditkâr bir bakışla baktı. "Bu şekilde giderken, bu nedenle kalbimde bir düşmanlık tutacağımı ve bir gün Cennetsel Kılıç Villası'nı katlederek ikinci bir Yanan Cennet Klanı'na döndüreceğimden korkmuyor musun?! Bunu yapmaya kapasitem olup olmadığı konusunda şüphen olmasın... Üç yıl önce biraz bile gücüm yoktu; bir buçuk yıl önce Sıralama Turnuvası'nda birinci oldum; şimdi ise tek başıma Yanan Cennet Klanı'nı imha ettim... Şu an seni tek başıma yenemesem ve Cennetsel Kılıç Villası'nı yok etmem çok daha imkânsız olsa da iki yıl içinde, sizin Cennetsel Kılıç Villanızı toz yığını haline getirmek elimi kaldırmak kadar kolay olacak... Buna inanıyor musun yoksa inanmıyor musun?!

Üç yıl içince kaynak gücü olmayan birinden Ling Tianni'yi ağır yaralayan birine dönüşmek; böyle bir büyüme hızı tarih boyunca duyulmamıştı ve tüm dünyayı sarsarak insanların soğuk hissetmeden bile titremesini sağlayabilirdi. Böyle bir hızla birlikte iki yıl içinde Yun Che'nin ne kadar korkutucu bir aleme ulaşacağını kimse tahmin edemezdi.

Belki de o zaman geldiğinde gerçekten de tek başına tüm Cennetsel Kılıç Villası'na karşı gelebilirdi.

Ling Tianni'nin bedeni bir kez daha titredi... Yirmi yaşında bile olmayan bir küçüğün Cennetsel Kılıç Villası'nı imha edeceğini söylemesi normalde son derece komik bir şaka olmalıydı; ama Ling Tianni gülmemekle kalmayıp tüm bedeninin soğuduğunu hissetmişti. İç şeytana sahip olmadığı varsayılsa bile Yun Che'den gelen bu birkaç söz, onu korkudan sarsmak için yine de yeterliydi. Çünkü bugün Yun Che'nin dehşetini bizzat deneyimlemişti... Bugün Yun Che'yi öldürmek için buraya geldiğine çoktan pişman olsa da sonunda onu öldürememekle kalmamış bir de üzerine ağır yaralanarak iç şeytana sahip olmuştu. Üstelik Cennetsel Kılıç Villası'na böyle korkutucu bir düşman kazandırmıştı.


"Ama merak etme, yapmayacağım!" Yun Che dişlerini hafifçe sıkarken konuştu. "Çünkü beni öldürmek isteyen Cennetsel Kılıç Villası değil sensin. Ve seni bile öldürmedim... Çünkü Küçük Jie benim kardeşim ve onun sevdiklerini öldürmeyi kesinlikle istemem. Bu sözleri söylememin nedeni sana, benim son derece kötücül ve vahşi biri olmadığımı anlatmak. Yaptığım şeyler ve öldürdüğüm insanlar fark etmez, benim kendi standartlarım ve sınırlarım var. Benim ve Yanan Cennet Klanı arasındaki düşmanlık başka kimseye sıçramayacak. Eğer Yanan Cennet Klanı'nın soyundan gelen insanlar intikam aramak için bana gelse bile bu doğru ve uygun bir şeydir. Ancak sen, Ling Tianni... Sen hiçbir şey bilmeyen bir yabancıdan başka bir şey değilsin. Sahip olduğun hangi gerekçe seni yargıç rolüne büründürüp hatta cennetin yerine yargılama hakkını iddia etmene sebep olabilir?!"

"Hala seni öldürecek kadar gücüm olsa da bugün seni bağışlayacağım. Daha sonra da Cennetsel Kılıç Villası'na bulaşmaya gelmeyeceğim. Eğer hala benim tüm insanlığını kaybetmiş şeytani bir insan olduğumu düşünüyorsan yaraların iyileştiğinde bir kez daha beni öldürmeye gelebilirsin!"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin