Yun Che başarılı oldu ama bu sürecin içindeki acıyı ve tehlikeyi sadece Yun Che'nin kendisi biliyordu. Her ne kadar o Kötülük Tanrısının Kaynak Damarlarına ve Buda'nın Büyük Yoluna sahip olsa da Ruhsal Kaynak Alemindeki bedeniyle İmparator Kaynak Ejderhasının taze kanını bu kadar fazla içmesi ve hatta kanın içindeki gücün büyük çoğunluğunu arıtırken hayatta kalması sadece bir mucize olarak düşünülebilirdi. Eğer bu mucize olmasaydı Yun Che'nin sonu kapsamlı bir ölümdü.
Ama o sanki çıldırmış gibi yeni çıktığı ölümün abisine bir kez daha girmişti.
Yun Che'nin tekrar kemiklerinin ve bedeninin patlamasından sadece birkaç dakikalık zaman aralığı geçmişti. Göz açıp kapayıncaya kadar bedeninin yüzeyi dehşet verici yakılmış siyaha dönüştü ve yaşam gücü azalarak son belirtilerine kadar azalmıştı ama eskisi gibi bu ufacık yaşam alevi ne olursa olsun ölmek istemiyordu.
Garip küçük pagoda yeniden ortaya çıktı....Tüm bu süreç eskisi ile neredeyse tam olarak aynıydı.
Bu seferki fark Yun Che'nin tekrar ayağa kalkmasının sadece 6 saat sürmesiydi. Bütün bedenindeki siyahı döktü ve tüm bedeni ikinci kez yeniden doğdu!
Kaynak gücü de hızla 3.seviye Ruhsal Kaynak Alemine yükselmişti!
İblis sabit bir şekilde Yun Che'ye baktı ve şok olmuş bir ses tonuyla konuştu. "Nasıl.....yaptın bunu?"
Hayali İblis Ülkesinin kudretli İblis Kralı böyle şok olmuş bir ses tonuyla sadece 17 yaşındaki bir gence "nasıl yaptın bunu" diye soruyordu!
Bugüne kadar bırak diğerlerini kendi bile böyle şok olmuş bir ses tonuyla bir küçüğe böyle bir soru soracağı bir günün geleceğine asla inanmazdı.
Ama Yun Che'nin gösterdiği şey kalbini sakinleşmekten aciz azgın dalgalar ile taşırmıştı.
Yüksek seviyeli bir kaynak canavarının eti ve kanı kesinlikle bir hevesle dikkatsizce tüketilebilecek şeyler değildi. İmparator Kaynak Canavarının etini ve kanını tüketmek isteyen bir Taht bile olsa onun dikkatli olması gerekirdi. Ve bir Taht için İmparator Kaynak Canavarının eti ve kanı hiç şüphesiz kaynak güçlerinin gözle görülür bir ilerleme yaşaması için yeterli son derece iyi bir tamamlayıcı türüydü. Her ne kadar bu tür bir ilerleme abartı olmasa da o acı acı kendini geliştirmeye gerek olmadan geliyordu. Aynı zamanda eğer bir Taht tek başına aynı seviyede olduğu bir İmparator Kaynak Canavarını öldürmek isterse bu temelde imkansız olurdu. O zirve seviyelerdeki bir Taht ve karşısındaki başlangıç seviyelerdeki bir İmparator Kaynak Canavarı olsa bile onu yenmesi kolay olurdu ama öldürmesi son derece zor olacaktı.
Bu nedenle bir Taht'ın tüm hayatında bile bir İmparator Kaynak Canavarının hazinelerinden zevk almak için sadece birkaç şansı olurdu.
Ama sadece Ruhsal Kaynak Aleminde olan Yun Che ejderha tipli İmparator Kaynak Canavarının kanını içip etini yese de.....mucizevi bir şekilde yaşıyordu! Bu durumdan hayal bile edilemeyecek kadar anormal bir sonucun çıkması açıkça son derece gülünçtü! Bir gün bile almayan bu kadar kısa bir süre içinde Yun Che'nin kaynak gücü 2 seviye atlamıştı!
Ayakta duran Yun Che'ye ve inanılmayacak kadar muazzam büyüklüğe sahip ejderhaya bakınca İblisin kalbi çılgın bir düşünceye sahip olmadan edemedi....O bu Alev Ejderhasının tümünü yavaşça yemeyi ve onu kendi gücüne dönüştürmeyi istiyor olamaz değil mi?"
Ölümün abisinde olduğu 2 büyük krizden sonra 2 kere yeniden doğuş! Yun Che yeniden doğuşu nedeniyle etinin zayıflamadığını tam tersine daha fazla güçle dolduğunu hissetti. Kemikleri de Ejderhanın eti ve kanının etkisi ve arıtılmasıyla daha esnek olmuştu. Kendi kanı nispeten yapışkan hale gelmişti ve hatta kalbinde bir tür garip güç duygusu vardı.