İlahi Anka İmparatorluğu'nun bir prensi olarak Feng Xichen ne zaman bir ülkeye gitse her zaman tamamen dik bir şekilde yürüyebiliyordu. Benzer bir şekilde onun önündeki insanlar da her zaman sessiz kalıyor ve ona saygısızlık yapabilecek herhangi bir davranış yapmaya cüret edemiyorlardı.
Ancak İlahi Anka İmparatorluğu'nun prensi olan statüsü açıkça Yun Che'yi korkutmamıştı ve bu da hiç şüphesiz Feng Xichen'i büyük ölçüde öfkelendirerek Yun Che'yi öldürme niyetini tamamen arttırmıştı. Gururlu bir şekilde soğukça güldü. "Yun Che, bu prens gerçekten bu prensin önünde böyle davranmaya cüret edebilecek cesareti ve yetkiyi nereden aldığını merak ediyor. Yanan Cennet Klanı'nı tek başına yok ettiğin için yenilmez olduğunu mu düşünüyorsun? Hahahahha... Bu küçük ülkeden asla çıkmamış kuyudaki bir kurbağa gerçekten komik ve acınası. Açıkça konuşmak gerekirse, yolda seninle ilgili birçok söylenti duydum. Başlangıçta senin hakkında biraz beklentim vardı ama kaynak gücünün sadece Yeryüzü Kaynak Aleminde olduğunu asla düşünmemiştim. Bu seviye 'acınası' olarak bile adlandırılamaz. Görünüşe göre sözde Dört Büyük Tarikat, dört büyük şakadan fazlası değilmiş..."
Feng Xichen sakin bir şekilde Yun Che'ye bakarken bakışları sanki onun tarafından görülecek niteliklere bile sahip olmayan düşük bir karıncaya bakıyormuş gibiydi. "Ama senin kaderin oldukça iyi, sonuçta bu prensin ellerinden olacak kadar onurlu bir ölümün olacak. Hatta ölmeden önce bu prens senin gibi karışmış kanlı bir çöpe gerçek Anka Alevleri'nin neye benzediğini gösterecek kadar kibar olacak!!"
Feng Xichen'in ellerinin duruşu değişti, yelpazesi açıldı ve alnında kızıl alev işareti parlayarak göz yakıcı bir ışık yaydı. Anında, koyu kırmızı Anka Alevleri bir tornado gibi patlayarak göz açıp kapayıncaya kadar gökyüzünü kaplayıp güneşi engelledi. Hava çılgınca genişleyip kabardı ve herkesin görüşünde ciddi bozukluklar ortaya çıktı. Son derece korkutucu sıcaklık dalgası aşağı doğru indi, yakınlardaki insanların yakıcı bir magmanın içinde sarılmış gibi gözükmelerine neden oldu. Nefesleri tamamen tutuldu ve bedenleri sanki yanmak üzereymiş gibi hissetti.
SCREE~~
SCREE~
Alevlerin içinden net ve yüksek sesli Anka haykırışları duyuldu, her bir insanın ruhunu derinden sarstı. İnsanlar kafalarını kaldırdı ve şok edici bir şekilde, yeryüzünü ve yeryüzünü yakabilecek kadar yok edici bir kudrete sahip sayısız Ateş Ankası'nın serbestçe yükselerek oluşturduğu, gökyüzünü kaplayan koyu kırmızı alevleri gördüler.
Çevredeki Mavi Rüzgâr uzmanları korkuyla birlikte geri çekildi. Kavurucu alevlerin sıcaklığı, onların kudreti ve derinliği ile birlikte tamamen anlayışlarını ve hayallerini aşıyordu. Yanan Cennet Klanı'nın en üst noktası olan Mor Kaynak Alevleri bile bu koyu kırmızı alevler ile kıyaslanamazdı, çünkü bu alevler İlahi Anka Tarikatı'ndan gelen Anka Alevleriydi... Onlar bir ilahi yaratığın kudretini taşıyorlardı ve Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda ki en güçlü alevler olduğu herkes tarafından kabul ediliyordu!! Çevrede sayısız uzman bulunuyordu ancak yine de böyle alevlere karşı gelecek cesarete hiçbiri sahip değildi ve hatta bu korkutucu alevlerin gücü Dongfang Xiu gibi İmparator Kaynak Alemi'ne yarım adım atmış nihai bir uzmanı bile anında öldürebilecek kadar güçlüydü.
Tüm gökyüzünü kaplayan Anka Alevlerine bakan siyah ve kırmızı kıyafetli büyükler yavaşça başlarıyla onayladı. Siyah elbiseli büyük iç çekti. "Ekselanslarının doğuştan gelen yatkınlığı diğer prensler arasında en iyisi olmasa da yine de kraliyet kanını taşıyor. Bu sene Anka Alevleri'nin gücü elle tutulur bir gelişme gösterdi ve artık biz yaşlılardan zayıf gözükmüyor. Bir yıl sonra onun bizi tamamen geçeceğine inanıyorum."