Önünde Sarkanları Almanın Avantajlarından Yararlanan Sadece Bir Aptal Olmaz

377 55 0
                                    


Xia Qingyue'nin Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarları'nın gerçek olması kanıtıyla birlikte, Yun Che'nin böyle bir güvenle konuştuğunu görünce, Gong Yuxian ve periler aşırı şok olsalar dahi, inanmaya yönelmekten başka seçenekleri yoktu...

Bütün derin girişleri açmak ve Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarı'na ulaşmak, Bu nasıl bir düşünce olabilir ki? Derin Gökyüzü'nde ki neredeyse her derin uygulayıcının hayallerinde bile arzuladığı, nihai yetenek buydu! Doğum sonrası derin girişlerin açılması son derece zordu; Yüz yıl içinde doğum sonrası on derin girişin açılması, eşi benzeri görülmemiş bir dahi olarak kabul edilebilir. Derin girişlerin hepsini açabilmek... Donmuş Bulut Yedi Perilerin seviyesindeki insanlar bile böyle bir şeye asla cesaret edemezdi.

Donmuş Bulut Asgard'ın kurucusu Mu Bingyun, doğum öncesi, on dokuz büyük girişi açıktı ve iki yüz yetmiş yaşına gelene kadar yalnızca doğum öncesi olanlar da dahil olmak üzere otuz yedi derin girişi açılmıştı. Buna rağmen, o zamanlar Mavi Rüzgâr'ın bir numaralı uzmanıydı ve Cennetsel Kılıç Villası'nın kurucusu bile ellerinde yenilgiyle karşı karşıya kaldı.

Gerçekten Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarları'na ulaşabilirlerse, yetenekleri Donmuş Bulut'un atası Mu Bingyun'u doğrudan aşacak ve bundan sonra derin ekili yolda herhangi bir darboğaza sahip olmayacaklardı. Belki de sadece birkaç kısa yıl sonra, İmparator Kaynak Alemi'ne geçebilirler... Gelecekte, bir Tiran olma ihtimalleri var! Baştan beri yetiştiremedikleri Donmuş Son İlahi Sanatları bile yetiştirilebilecek kadar çok şey kazanabilirler!

Yeniden doğan tüm kişiler eşitti. Yetenek açısından yalnız Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'nu bırak, tüm Derin Gökyüzü Kıtası'nın en uç noktasında olurlar! Daha önce düşünmeye bile cesaret edemedikleri nihai bir aleme ulaşmak!

Yun Che gerçekten yapsaydı, O zaman "yeterli" tazminattan uzak olurdu... Telafisi'ni on milyonlarca kez ödemiş olurdu! Yeniden doğuş için bir lütuf kısa bir şey olur!

"Hanımım, o zaman bu öğrencinin önce test etmesine izin verin."

Şu andaki Donmuş Bulut Yedi Perileri arasında Murong Qianxue'nin yaşı en eskiye dayandı. Mizaçları Chu Yuechan'in kadar aşırı olmasa bile, asla benzer bir şekilde eriyip gitmeyecekmiş gibi görünen soğuk bir ilgisizlik her zaman yüzündeydi. Buzlu gözleri ona soğukkanlı bir şekilde bakarken buz kılıcını koyup Yun Che'nin önüne inerek soğuk hava dalgası getirdi: "Gerçekten benim için bütün derin girişleri açabilir ve Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarları'na erişebilirseniz o zaman bugünün konusu bir vuruşla silinir. Sadece sana karşı hiç kinim kalmayacak, daha çok kalbime büyük iyiliğini kazıyacağım ve gelecekte kesinlikle lütufla ödeyeceğim! "

Murong Qianxue'yi başından ayağına kadar sakin bir bakışla inceledi. Yun Che başını salladı, Bir şey hakkında tereddüt ediyormuş gibi, isteksizlik yüzünde parladığı için ağzını açtı.

"Gümüş iğnelere ihtiyacınız mı var?" Xia Qingyue konuştu.

"Gümüş iğneler mi?" Gong Yuxian'ın kaşları biraz kalktı: "Eğer gümüş iğnelerden bahsediyorsanız, Kar Donduran Salonu bunlara sahiptir. Ek olarak başka bir şeye ihtiyacınız varsa, onları da konuşabilirsiniz."

"Hayır, hayır!" Yun Che elini salladı: "O zaman, benim derin gücüm yalnızca Temel Kaynak Alemindeydi ve yeterince derin enerjiyi derin girişlere nüfuz edemedim, bu yüzden gümüş iğnelere ihtiyaç duydum. Buna artık ihtiyacım yok. Sadece... sadece... "

Yun Che yutkundu ve son derece büyük bir kararlılık topladığını ortaya koyduktan sonra, sonunda tereddütle konuştu: "Derinliği açmak için bir şey var, siz ikiniz de bilmelisiniz. Dahası, belirli bir derecede risk taşıyor; En ufak bir dikkat dağınıklığı olursa, sadece derin girişi açamayacağım, derin girişi o andan itibaren yok edilir ve sonsuza kadar engellenebilir. Bu nedenle, tüm süreç boyunca, ellerim nereye dokunursa, kesinlikle arasında bir kıyafet olamaz, yani...

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin