Son Darbe

424 55 0
                                    

Chu Yueli sadece şaşırmamıştı onun şuanda tamamen dili tutulmuştu. Onun hissettiği şaşkınlık miktarı diğerlerinkinden aşırı derecede fazlaydı çünkü o Yun Che'nin 18 ay önceki durumunu açıkça biliyordu. Dürüstçe konuşmak gerekirse onun gözlerinde o zaman Yun Che bir duvara destek bile olamayacak çamur yığınıydı. Xia Qingyue onunla evlenmek için ısrar etmeseydi ona dönüp bir kez bile bakmazdı.

Bu arada Xia Qingyue'nin uygunluğu, anlama yeteneği ve zihniyeti Chu Yueli'nin hayatında görmediği düzeyde idi. Onun kaynak sanatlarını kaynak gücünü göz ardı ederek geliştirmesini sağlayan bünyesi Asgard'ın Sahibesi Gong Yuxian'ın şaşkınlığını kontrol edememesine yol açmıştı. O on iki yaşında Xia Qingyue'yi öğrencisi olarak almış ve ona Donmuş Bulut Sanatını öğretmişti. Hatta Xia Qingyue'nin bedenini ayarlamak için bizzat kendi Gökyüzü Kaynak Alemindeki gücünü kullanmıştı. O Donmuş Bulut Asgard da olduğu süre boyunca bin yılı aşkın süredir topladıkları miraslarından paha biçilemez sayısız hazineyi onun için kullanmışlardı.

Ayrıca Xia Qİngyue'nin tek ustası Chu Yueli değildi. Donmuş Bulut Asgard'ın en güçlü iki kişisi Chu Yuechan ve Gong Yuxian onun için büyük miktarda çaba harcamışlardı. Onun Donmuş Bulut Enerjisini saflığa ulaştırmak için Chu Yuechan büyük riske rağmen 3 Gökyüzü Kaynak Canavarının çekirdeğini almaya gitmişti.

Düşünüldüğünde Donmuş Bulut Asgard tarihi boyunca hiçbir öğrencisine bu kadar yatırım yapmamıştı.

Ve tüm bunların sonucunda şuan ki Xia Qingyue ortaya çıkmıştı.

Yine de şuan Chu Yueli orada duruyor ve orijinalde sadece çöp olarak düşünülen bir gencin onun Donmuş Bulut Etki Alanını yok edişini izliyordu!

Xia Qingyue Etki Alanını kullanarak herkesin sağduyusunu alt üst ediyordu. Ama Yun Che bu gücü yok ederek sadece açıklanamaz bir mucize olarak tarif edilebilirdi.

Anka kanını kullanarak Etki Alanını yok ettikten sonra Yun Che'nin gücü tamamen tükenmişti ama Xia Qingyue'nin durumu da onunkinden iyi değildi. Yeryüzü Kaynak Aleminde Etki Alanını açarak kuşkusuz muazzam bir harcama yapıyordu. Sadece onu oluşturması bile Xia Qingyue'nin kaynak enerjisinin %70den fazlasını harcıyordu. Sadece birkaç nefes zamanı sürdürmesinden sonra kalan gücünün %60ından fazlası tükeniyordu. Buna ek olarak daha önce yaptığı çeşitli harcamalardan sonra şuan ki gücü normal halinin %5 i bile değildi. Ayrıca Etki Alanı yok olduğunda bu ona bir geri tepme olarak yansımış ve kaynak damarlarına biraz zarar vererek onun kaynak enerji kontrolünü zorlaştırmıştı.

Xia Qingyue'nin yüzü zaten başlangıçta beyazdı ama şuan aşırı derecede beyazlamıştı ve tek bir kan rengi izi bile gözükmüyordu. Ama en azından onun durumu sabit bir şekilde ayakta duramayan Yun Che'den iyiydi.

İkisi de aralarındaki 30 metreden az mesafede doğrudan birbirlerine baktı. Yun Che'nin gözlerinin içinde acı ve çabalama parlarken Xia Qingyue'nin gözlerinde yoğun bir karışıklık vardı ve sanki demin aldığı şoktan kurtulamamış gibiydi.

"Ugh..." Acıyla inlerken Yun Che Ejderha Kusurundan destek alarak yavaşça ayağa kalktı. Dişlerini hafifçe sıktı ve gözleri önündeki Xia Qingyue'ye bakarken alçak sesle konuştu. "Sen gerçekten...Deminki alevler tarafından yaralanmamışsın....Buda iyi. Deminki alevleri ben bile tam olarak kontrol edemiyorum. Eğer onlar tarafından yutulsaydın belki de....onlar seni şiddetli bir şekilde yaralardı. Eğer....kıyafetlerin yanıp kül olsaydı....Heh, ben karımın başkaları tarafından görülmesini istemem."


Yun Che kelimelerini kesintili bir şekilde konuştu ve her birkaç kelimesine ağırca aldığı nefesler eşlik etti.

Xia Qingyue: "..."

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin