Karanlık bölgede gece ve gündüz yoktu. Böylelikle zamanı söylemek mümkün değildi. Yun Che burada ne kadar zamandır sıkışıp kaldığını bilmiyordu ve kalbinde sadece tüm gücüyle buradan çıkmaya çalışma düşüncesi vardı. İlk adım yaralarının tamamen iyileşmesiydi.
Bir ilaç hazırladı ve Mor Damarlı Cennet Kristalinin yanı sıra Buda'nın Büyük Yolunun iyileştirme gücü ile birlikte onun yaraları son derece hızlı bir şekilde iyileşti. Yarım ay içinde onun tüm yaraları iyileşmişti. Böyle bir çevrede Yun Che'nin orijinalde hayatını tehdit eden yaraları daha kötüleşerek ölümüne sebep olmak yerine hızlıca iyileşti. Onun gördüğü ve duyduğu şeyler içinde ve tüm deneyimleri içinde bu sessizce şok olduğu ilk seferdi...Bu sadece iyileşme olarak adlandırılmazdı......bu bir yeniden doğuştu!!
Kanlı bir iskelete dönmüş sırtı ve neredeyse kırılmış omurgası tek bir yara izi bile bırakmadan tamamen iyileşmişti ve bu tamamen inanılmazdı.
"Ne ilginç bir adam, bu kadar kısa sürede beklenmedik bir şekilde o yaralardan kurtuldun. Bu çoğunlukla tıbbi yetenekle alakasız görünüşe göre sen bir çeşit mucizevi Kaynak Sanatının eğitimini almışsın! Ama ben birkaç yüz yıldır yaşıyor olsam bile bu kadar şaşırtıcı bir seviyede Kaynak Sanatı daha önce hiç görmedim!" İblis alçak sesle konuştu. Yun Che'nin gözünde toplanmaya başlayan öldürme niyetine bakınca yüksek sesle güldü ve konuştu. "Sen sadece yaraların iyileştiği ve benimde hareket edemediğim için beni öldürebileceğini mi düşünüyorsun? Her ne kadar bu oluşum yüzünden benim kaynak gücüm büyük ölçüde bastırılmış olsa da senin minik Ruhsal Kaynak Alemindeki gücünle beni öldürmeyi düşünmemelisin. Sen benim saçımın bir teline bile zarar veremezsin."
Yun Che'nin yaraları tamamen iyileşti ve kaynak gücünü %90 oranında geri kazandı. O Ejderha Kusurunu kavradı ve ağır bir yüzle konuştu. "Bu yerde ölecek olan sen olmazsan ben olacağım! Ben aslında hayatta kalmayı başardığım için ölmeme izin vermeyeceğim...Ölecek olan tek kişi sensin!!"
"Onun kaynak gücü bastırıldı ama Kılıç Yönetim Terasında yaydığı auraya bakılırsa o muhtemelen İmparator Kaynak Aleminin erken seviyelerindeki bir güç serbest bırakabilir. Her ne kadar senin gücün bastırılmamış olsa da senin ve onun arasındaki mesafe çok çok fazla yani onu öldürmen sadece bir rüya. Ama o bağlanmış ve sadece bir kolunu hareket ettirebiliyor yani seni takip edemeyecek. Yıldız Tanrısının Kırık Gölgesi ve Mühürlenen Bulutun Kilitlenen Güneşi ile birlikte ona saldırırken yaşamaya devam etmen zor bir şey değil...Eğer onu öldürebilme olasılığının olup olmadığını görmek istiyorsan o zaman deneyip görebilirsin." Jasmine hafifçe hatırlattı. Ama açıkça Yun Che'nin aslında o İblisi öldürebileceğine inanmıyordu.
"Denemeden nasıl bilebilirim."
Yun Che'nin kaşları battı. Ejderha Kusurunu sallayıp Yanan Kalbi etkinleştirdi ve hızlıca sınıra taarruz etti. Bir bastırılma duygusu ona vurdu ama ardından aniden yok oldu. O bakışlarını İblisin hareket ettirebildiği tek koluna sıkıca odakladı ama şaşırtıcı bir şekilde o taarruz ederken İblis ona saldırmadı. Uzun beyaz saçlarının altında hiç düşmanlık içermeyen kasvetli gözleri ile Yun Che'ye baktı.
İblisin önüne yaklaşıncaya kadar İblis hala tek bir hareket bile yapmadı.
"Haah! Derebeyinin Hiddeti!"
Yun Che homurdandı ve Ejderha Kusurunun beraberinde getirdiği şok edici basınç dalgası tehlikeli bir şekilde İblise doğru vurdu. Yun Che'nin tek amacı İblisi öldürmekti bu yüzdende saldırısında hiç merhamet bulunmuyordu. Bu vuruş doğrudan İblisin kafasına doğru çarptı. Ejderha Kusurunun ağır yörüngesinin altında İblis hala hareket etmedi ve son derece ağır Ejderha Kusurunun şiddetli bir şekilde kafasına çarpmasına izin verdi.