"Gerçekten mi? Kim ... Kim kardeşimi öldürdü!" Xiao Lingxi acilen sordu. Şahsen bunu günümüzde tekrar yaşamasa da, Xiao Lie'nin bu yıllar boyunca kendilerinin olduğunu düşündüğü sıkıntıyı hissetmişti. O da, o zaman katili bulmak istedi.Yun Che kendine biraz mırıldandı ve şöyle dedi: "Büyükbaba, suçluyu bulmanın bütün bu yılların en büyük arzusu olduğunu biliyorum. Ancak o zaman Xiao Amca'yı öldüren güç şimdiye kadar hayal ettiğimizden çok daha güçlü... Zihinsel olarak kendinizi hazırlamanız gerekiyor. "
Ling Jie bunu duyduğu gibi, kalbi aniden sinirlendi. Fen Juecheng'e hızla gitti ve "Sert Rüzgar kuşu'nu besleyeceğim, ayrılmaya hazır olduğunuzda bağırın" dedi.(önceki bölümlerde nasıl çevirildi hatırlamıyorum ama ben Sert Rüzgar kuşu olarak çevireceğim)
Konuşmayı bitirdikten sonra, Fen Juecheng'i uzaklaştı ve işitme duyusunu da bastırdı.
Xiao Lie'nin göğsü ağır dalgalandı. Bir süre sonra kalbini nihayet biraz yatıştırdı ve konuştu: "Devam et ve söyle. Bu on yıl içinde, rüyalarımda bile oğlumu kimin öldürdüğünü bilmek istedim ... Kim olduğu önemli değil ... "
Yun Che, hafifçe başını salladı ve düşük bir sesle dedi ki: "Büyükbaba, daha önce dört büyük kutsal bölge hakkında bir şeyler duydunuz mu?"
"Dört Büyük Kutsal Bölgesi? Ne tür bir yer bu?" Xiao Lingxi boş görünüyordu.
Xiao Lie hafifçe dondu, daha sonra ifadesi büyük ölçüde değişti. Gerçekten Dört Büyük Kutsal Yerleri duymuştu. Dahası, oğlu Xiao Ying'in ağzından Dört Büyük Kutsal Yerlerin adını öğrenmişti. Bunların, derin bir gökyüzü kıtasının tümünde bulunan en büyük dört güç olduğunu biliyordu; bu, derin Gökyüzü Kıta'sının hepsine bir kâşif gibi yukarıdan bakan bir varlıktı. Onların gücü dört ana bölümden çok daha öteye geçti; Tüm hayatları boyu hiçbir zaman dokunamayacakları doruk efsanelere sahip ve hatta adlarını duymaları nadir olurdu.(ingilizcesinden Türkçeye olan meâli bu biraz karışık umarım anlarsınız) Şok olmuş bir ses ile konuştu: "Sakın söyleme sakın bana oğlumu öldüren kişiyi söyleme..." dedi.
"Xiao Amca'yı öldüren kişiye gelince, aslında onun kim olduğunu bilmiyorum. Ben sadece o, Dört Büyük Kutsal Bölgeden biri olan Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden geldiğini biliyorum!" Yun Che çok ciddi bir ses tonuyla söyledi.
Xiao Lie'nin tüm vücudu katılaştı, gözleri ve elleri sonsuza kadar süren ajitasyon(acıtasyon olarak bildiğiniz olay ajitasyon diye yazılıyor) ve şok nedeniyle yoğun bir şekilde titriyordu. Xiao Lingxi "Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi" ni fısıldayarak gözleri hâlâ kayıp gibi görünüyordu. "Dört Büyük Kutsal Bölgenin" adını hiç duymamış olan kişi, bir kavramın "Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi" kelimesinin dört kelimesi kadar korkutucu olduğunu normal olarak anlamıyordu. Cennetsel Kılıç Villası'nın Villa Başkanı gibi güçlü bir varlık, esas olarak Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nde ortalama olarak bile kabul edilmezdi.
Bir keresinde, Xiao Lie sayısız kez intikam almak istedi. Suçlu kim olursa olsun, suçluyu kendisi bulduğu zaman kan borcunu ödeyeceğini kalbinde yemin etti. Bununla birlikte, "Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi" ismi kalbine bir dağ gibi oturmuştu, öyle uzun boyluydu ki tepenin zirvesini göremiyordu. Ona derin bir umutsuzluk hissettirdi ve intikam ateşi neredeyse tamamen sönene kadar bastırıldı ...
Derin Gökyüzü Kıtası'nın yedi ülkesi arasında, Mavi Rüzgar İmparatorluğu'nun büyüklüğü en küçük olanı, en güçsüzü ve her yıl İlahi Anka İmparatorluğuna kutsama göndermeleri bile gerekiyordu. Ve Dört Büyük Kutsal Bölgesi, Derin Gökyüzü Kıta'sının yedi ülke dışındaki varlıklardı. Kudretli İlahi Anka İmparatorluğu bile Dört Büyük Kutsal Bölgeyi kızdırmaya cesaret edemez. Dört Büyük Kutsal Bölgesinden önce tüm canlılar karıncalar kadar önemsizdi ... Bu intikam, nasıl alabilirdi? Almak için ne yapabilirdi?