Dağ kapısından girince dağ yolu 5 kilometre ileriye kadar devam ediyordu. Yolun sonunda Cennetsel Kılıç Villası vardı. 7 kişilik Xiao Tarikatı grubu içeri girip ilerledikçe aralarındaki mesafe arttı ve yürüyüş tempolarında bilinçli bir farklılık ortaya çıktı. Xiao Juetian, Xiao Kuangyu ve Xiao Kuanglei önde; Xiao Boyun and Xiao Zhen ortada ve Xiao Wuji and Xiao Nan en arkadaydı.
Xiao Tarikatının Tarikat Lideri Xiao Juetian'ın isimleri "Rüzgar, Yağmur, Yıldırım, Bulut" isimleri olan toplam 4 çocuğu vardı. En büyükten en küçüğe göre onlar ayrı ayrı Xiao Kuangfeng, Xiao Kuangyu, Xiao Kuanglei, and Xiao Kuangyun olarak adlandırılmışlardı. (Ç.N: isimlerinin anlamı yağmur rüzgar vs :D ). Xiao Kuangfeng en son sıralama turnuvası sırasında ünlü olmuştu. Xiao Kuangyu önceki turnuvada 3.sırada yer almıştı ve eşit olarak her yerde ünlü olmuştu. Ancak bu sefer şuan da 20 yaşında olan Xiao Kuanglei'nin sırasıydı. En küçük çocuk olan Xiao Kuangyun'a gelince her ne kadar o Xiao Kuanglei'den 1 ay küçük olsa da herkes onun bir zampara olduğunu biliyordu. Eğer bu konuda açık sözlü olunursa o %100 sadece şarapları ve kadınları seven bir aptal olduğundan Xiao Tarikatının kendini aptal yerine koymamak için onu getirmemesi kesindi.
Ama Xiao Tarikatında en şımartılmış kişi Xiao Kuangyun'du. Sonuçta o Xiao Juetian'ın tek ve gerçek karısından olan oğluydu.
Xiao Juetian arkasına kayıtsızca bir bakış attı ve Xiao Kuanglei'ye konuştu. "Lei'er bu turnuvada "Bin Yıllık 3 Numara" isminden kurtulmanın verdiği ağır sorumluluk bu sefer sana ait. Ben, baban olarak senin Ling Yun'a karşı kazanabileceğini ummuyorum ama senin doğuştan gelen yeteneğinle birlikte Ling Yun hariç başka birine yenilmen için hiçbir neden yok...Tabi buna Xiao Zhen da dahil. O avını izleyen bir kaplan gibi. Seninle rekabete girdiğinde kimin daha iyi olduğunu göster."
"Oğlunuz anlıyor ve kesinlikle sizi ve tarikatı hayal kırıklığına uğratmayacak." Xiao Kuanglei başıyla onaylayıp cevaplarken yüzünde bir kararlılık belirtisi gözüktü.
"Yu'er sıralama turnuvasının konularıyla ilgili şeyleri bu gece yeniden Lei'er'e açıklamak zorundasın. Ayrıca son 16 elemeleri başladığında "Yer Sarsıcı Kılıç"'ı Lei'er'e vermeyi unutma. O bizim bu sıralama turnuvasında ki gizli kozumuz." Xiao Juetian uyardı.
"İçiniz rahat olsun baba. 3. kardeşimi nasıl bilgilendirmem gerektiğini biliyorum." Xiao Kuangyu hafifçe gülümsedi.
Onların arkasında Xiao Boyun'un Xiao Zhen'e söylediği şey de hemen hemen aynıydı. Xiao Boyun'un uzun kaşları hafifçe eğildi ve çokta nazik gözükmeyen bir ifadesi vardı. Alçak bir sesle konuştu. "Zhen'er bu sıralama turnuvası senin için dünyaca ünlü olabilmek için bir şans! Rakiplerin sadece başka tarikatların öğrencileri değil ayrıca Xiao Kuanglei. Tarikat liderliği için olan mücadele de Xiao Juetian'a kaybettim ve sonuç olarak sadece Kılıç Bölümünün bir büyüğü olabildim. Ben bunu kabul ettim ancak benim oğlum kesinlikle onun oğluna kaybetmeyecek! Sadece Xiao Tarikatı için 2. olman değil ayrıca Xiao Kuanglei'yi yenerek babanı da gururlandırman gerek."
Xiao Zhen ciddi bir şekilde başını salladı. "Baba için rahat olsun. Oğlun kesinlikle Tarikatı ve özellikle de seni hayal kırıklığına uğratmayacak."
Xiao Wuji'nin torunu Xiao Nan ile konuşmasına gelince o daha da basitti. "Nan'er seni bu sefer bu turnuvaya getirmek için büyükbaban bir sürü zorlukla savaştı. Sen hala gençsin yani ilk 10 a girmen temelde imkansız. Ama ne olursa olsun Xiao Tarikatından biri olarak asla ilk ellinin dışına çıkmamalısın. Sen eğitime çok yoğunlaştın yani bu seferki gerçek mücadele senin için çok iyi bir deneyim olacak. Ayrıca gelebileceğin en iyi yeri de kontrol edebileceksin."