"Onu istiyorum.....Ona sahip olmalıyım!!!" Xiao Kuangyu ve Xiao Kuanglei'nin göğüsleri yükselip alçalırken zihinlerinde aynı şeyi söylediler. Xİao Tarikatının liderinin oğulları olarak gelecekte herkese yüksekten bakmak onların kaderlerinde vardı. Onlar için kadınlar erkeğin bir aksesuarıydı. Onlar kalplerini kaybettirecek bir kadının olacağını asla düşünmemiş ve asla hayal etmemişlerdi. Ama yine de böyle bir kadın ortaya çıkmıştı. Eğer bu kadını elde ederlerse hayatlarının boşa olmadığını ve hayatlarının zirvesinde olacaklarını derinden hissetmişlerdi. Ve bununla karşılaştırıldığında Xiao Tarikatının gelecekteki lideri olmak hiç çekici gelmiyordu.
Ve bu gerekli niteliklere sahip olan her erkeğin düşündüğü şeydi. Niteliklere sahip olmayanlar da kendileri alçakta olduğu için utanç duyuyorlardı ve zihinlerinde sadece ufuklardaki bulutlardan daha uzaktaki bir fantezi kalmıştı.
"....O gerçekten çok fazla güzelleşmiş ve sadece 17 yaşında. Birkaç yıl geçtikten sonra bu artık şakaya gelmeyecek." Yun Che alçak sesle mırıldandı. O etraftakilerin tepkisine baktığında onun gösteriş hissetmemesi imkansızdı. Sonuçta tüm herkesi mal eden bu kız onun resmi olarak nikahlı eşiydi....Ama bunu açıklar ise nefret ve kıskançlık bakışları tarafından delineceğine inanıyordu.
Xia Qingyue kendi güzelliğini hep biliyordu ama bunun herhangi bir öneme sahip doğal bir hediye olduğuna hiç inanmıyordu. Çoğu zaman görünüşünün sadece ortalamanın biraz üstünde olmasını diliyordu. Buraya gelirken yüzünü kapaması Donmuş Bulutun Sahibesinin emriydi ve kendi de buna hiç karşı değildi. Chu Yueli de ona yüzünün açılmasına izin vermemesi gerektiğini söylemişti. Ancak Ling Yun'un akan bir ışığa benzeyen garip hareketi görmek istemediği bu kazaya neden olmuştu.
Ling Yun sonuçta Ling Yun idi.
Ama bu Xia Qingyue'nin ruh halini hiç büyük ölçüde etkilememişti. Peçesinin düşmesi ve yeniden takması sırasında sadece iç çekmişti. Ancak bu önündeki Ling Yun için farklıydı. Ling Yun her zaman zihnini kılıç niyetiyle korumuştu ve kalbinde hiç kötü bir leke yoktu ama şuan farklı olarak nefes alışı düzensizleşmişti. Gözleri artık onurlu bir huzur ile dolmuyordu ve onların içinde onun yerine uzun süre yatışmayan bir huzursuzluk vardı.
Ling Yun için doğduğundan bu yana ilk kez böyle olmuştu. İlk kez karşılaştığı bir rakibin karşısında zihni karışmıştı.
Aynı o yıl Chu Yuechan'ın gerçek görünüşünü gören Ling Yuefeng gibiydi.
Ling Yun şüphesiz ki güçlüydü. Eğer saldırırken kolunu hedeflemek yerine yumuşak davranmayıp boğazını hedeflese o belki de ölmüş olacaktı. Her ne kadar onun (Xia) eşsiz bir doğuştan gelen yeteneği olsa da ölümcül bir zayıf noktası vardı bu da gerçek savaş deneyimi idi! Böyle bir şeyi daha yüksek doğuştan gelen yetenekleri olanlar bile telafi ederken sorunlar yaşıyordu. Bu noktada o Yun Che'den kilometrelerce uzaktaydı.
Ancak bu Xia Qingyue için ayrıca bir alarm sesiydi. Ling Yun gibi korkutucu bir rakibe karşı artık çekingen davranamazdı. Elindeki kristal uzun kılıcı geri çekti. Sağ elindeki ışık dalgası ile birlikte aniden yanında bir parlaklık süzüldü ve dans eden uzun beyaz bir kurdeleye dönüştü. Beyaz kurdele yarım ayak (15.24 cm) genişliğinde ve 20 adım (6.09 m) uzunluğunda idi. Beyaz gövdesi yeşim gibi parlaktı ve saten gibi pürüzsüzdü. Parlaklığı gökyüzünden düşen ışıkla tamamlanıyordu ve puslu bir ışıltıyla kaplı gizemli ve incecik buz ruhları etrafında süzülüyordu.
Uzun kurdele ruhsal bilince sahipti ve Xia Qingyue'nin etrafında zeki beyaz bir yılan gibi çemberler çiziyordu. Onun etrafa serptiği buz ruhları ve onu çevreleyen buzul aura çok güzel gözüküyordu.