ADIM BAŞINA ON İNSAN ÖLDÜRMEK

425 55 0
                                    

Hiç kimse aslında ilk harekete geçenin Yun Che olacağını tahmin etmemişti! Aslında gerçekten harekete geçmişti... Ve o harekete geçtiğinde, Yanan Cennet Klanının bu korkunç grubuna karşı geldiği ve artık geri dönmesi için bir yeri olmadığı anlamına geliyordu!

İki binden fazla kişiden oluşan bu grubun hepsi Yanan Cennet Klanının elitleri idi. Bırakın tek bir genci, Mavi Rüzgar İmparatorluğu içinden Dört Büyük Mezhepten başka bir mezhebin bile, onlara karşı çıkması mümkün olan bir olasılık değildi!

Yun Che'nin eylemleri, artık kibirli ve kuduz olarak isimlendirilemezdi... Basitçe deli idi!

"Küçük Kardeş Yun, dikkatli ol"

Cang Yue, Yun Che'nin birçok şok edici eylemine alışık olmasını rağmen, bu defa, yine de Yun Che tarafından kalbi neredeyse göğsünden dışarıya fırlayacak kadar çok korkutulmuştu... Bu sefer, sadece Fen Juecheng'e karşı değildi, dahası, tüm heybetli Yanan Cennet Klan grubuna karşıydı! Bunlar arasında, sekiz (8) Gökyüzü Kaynak Aleminin üst düzey uzmanları bile vardı!

Ayrıca Cang Wanhe'nin rengi şoktan soluk bir hale dönmüştü. Yun Che'nin sağ salim döndüğünü görünce, çok şaşırdı ve kesinlikle onun böyle bir yerde düşmesine istekli değildi. Telaşlı bir sesle,''Dongfang Xiu, acele et ve onu durdur! Tüm gücümüzle onu korumak istiyoruz, kesinlikle onun burada ölmesine izin vermeyeceğiz!'' dedi.

Ama Dongfang Xiu herhangi bir harekette bulunmadı. O Yun Che'ye baktı ve sakince konuştu, ''Şimdi ki durum durdurabileceğim bir şey değil. Ayrıca Majesteleri endişelenmeye gerek yok, durumun gidişatını sakince izleyelim. Ben kesinlikle bu on yedi(17) yaşındaki canavar gibi dehanın on yedi(17) yaşında olduğuna inanmıyorum, ve bir tarikat desteği olmadan, yine de sıralama turnuvasında üst düzey pozisyon elde edebildi ve kendini ölümüne sebep olacak aptalca bir şey yapacağını sanmıyorum. Onun bazı planları olabilir.''

"Defol!"

Gürültülü bir kükreme herkesin kulaklarını salladı. Yun Che bir düzineden fazla ateş ejderhasının kombine saldırısı karşısında, onları görmemiş gibiydi, sıyrılmadı ya da onları savunmadı ve o büyük kızıl alevlerin onun bedenini yakmasına izin verdi. Onun Ejderha Kusuru yükselerek, bir Derebeyi'nin Hiddeti ile önündeki alanı paramparça etti.

Boom!!

Gürülülü bir patlamayla büyük bir parça toprak(zemin) şiddetle parçalandı. Onlar gayzer gibiydiler, kum ve kayalar otuz metreden daha fazla yüksekliğe fırladı ve Yun Che'yi çevrelemiş ve saldırmış olan düzinelerce Yanan Cennet Klanı uzmanının hepsi, geriye uzağa doğru savrulurken bağırıyorlardı. Yun Che'nin çevresini kuşatmış alevlerin hepsi de yarılarak birbirinden ayrıldı, ve sonra onları çabucak dağıttı.

''N... Ne!?''

''Bu nasıl olabilir!?''

Bu sahne, herkesin şoktan yüzlerinin solmasına sebep oldu... Yun Che ile ilgili söylentiler ülke çapında biliniyordu ve onun gücü doğal olarak uzun süredir herkes tarafından biliniyordu. On altı(16) ay önce, o Sıralama Turnuvasında birinci sıradayken, onun kaynak gücü onuncu(10.) seviye Gerçek Kaynak Alemindeydi, hatta o, Yeryüzü Kaynak Aleminde olan Xia Quingyue'yi zar zor yenmeyi başarmıştı. O açıkça gücünün en yüksek sınırlarını göstermişti ve onun savaş gücü Yeryüzü Kaynak Aleminin erken aşamasıyla kıyaslanabilirdi. Ve onu daha öncesinde kuşatmış ve saldırmış olan on üç(13) kişinin hepsi, Yeryüzü Kaynak Aleminde olan uzmanlardı.

Yine de, bunların hepsi Yun Che tarafından yapılan tek bir darbeyle püskürtüldü.

Hayır, bu doğru değil!

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin