Derebeyinin Finali

405 56 0
                                    



"Cennetin Kudretli Mutlak Kılıcı Final Formu -- Parlak Gökyüzü!!!"

Ling Jie yüksek sesle bağırdı. Turuncu ve camgöbeği kılıç ışınları havada aynı anda patlayarak gökyüzünü kaplayan bir kılıç ışınları yaydılar ve gündüzü örttüler. Kılıç ışınlarının gücü ve parlaklığı neredeyse gökyüzünde parlayan güneşi gölgede bırakıyordu. Korkunç kılıç ışınlarının içinde 2 Gökyüzü Kaynak Kılıcı sayısız sarmal kılıç niyeti serbest bırakarak otuz metre uzunluğunda turuncu ve camgöbeği renkli devasa bir kılıç oluşturdu ve o gökyüzünden inmeye başladı.

Bang!!

Görkemli bir tsunami gibi olan kılıç baskısının basıncıyla tüm kaynak bariyeri kırıldı. Birkaç çatlak oluşarak arenanın etrafında çılgınca yayıldı ve en uzun çatlak arenanın sınırlarına kadar ulaşıyordu. Yun Che zemini yavaşça batmaya başlayan arenanın merkezinde duruyordu.

Böyle bir formasyon çeşitli öğrencilerin korkudan savunmak için kaynak güçlerini toplamalarına neden oldu. Ling Jie'nin her hareketinin kılıç duruşu bile zaten çok korkutucuydu. Bunun gücü hayal bile edilemezdi. Ancak Yun Che hiç kaçma belirtisi göstermeden olduğu yerde duruyordu. İfadesi de tamamen kayıtsızdı ve korku yada büyük bir ciddiyet içermiyordu....Belli ki o bu saldırıyı kafa kafaya karşılamak istiyordu.

Ling Yuefeng ayağa kalktı ve Yun Che'nin duruşuna bakarken kendi kendine mırıldandı.

"Eğer bu saldırıyı karşılarsan Jie'er'i bırak ben bile seni takdir ederim!"

Yun Che'nin kaçınmak için hiçbir şey yapmadığını gördüğünde Ling Jie'nin gözlerinde güçlü bir parıltı oluştu. O bu saldırı için tüm kaynak gücünü, kılıç niyetini ve hatta tüm kararlılığını kullanmıştı. Hayatında bu güne kadar yaptığı en büyük saldırı buydu....Her ne kadar abisi Ling Yun'u yenmek istese de ona karşı hiç bugünkü kadar her şeyini kullanmamıştı.

Eğer bunu karşılayamazsan ben kazanırım! Eğer karşılarsan sen beni, Ling Jie'yi küçük kardeşin yapma hakkını elde edeceksin!!

Parlak Gökyüzü yanan bir kayan yıldız gibi düştü. Güçlü baskının altındaki Yun Che'nin saçı ve kıyafeti derisine yapışmıştı ama bedeni hiç hareket etmiyordu. Her ne kadar ayakları zemine batsa da sanki yere çivilenmiş gibi hiç hareket etmiyordu. Elindeki kırık kılıç her şeye hükmetmeyi seven bir aura yayıyordu. Bu aura baskının altında küçülmek yerine yoğun bir şekilde büyüyordu.

Parlak Gökyüzünün düşme zamanı 1 nefes zamanından daha az kalmışken tüm arena çoktan 1 ayak kadar batmıştı. Sahnenin yüzeyinde yeni çatlaklar oluşmuştu. Yun Che'nin bedeninin yarısı zemine gömülmüştü ve kör edici kılıç aurası elbiselerini keserek sayısız şerit oluşturmuştu.

30 Metre....15 Metre....10 Metre....3 Metre.....1 Metre....

"Derebeyinin.... Hiddeti!!!"

Devasa Parlak Gökyüzü Kılıcı kafasından bir metreden daha az bir mesafede iken daha önce sessiz gözüken Yun Che, sanki yeni uyanmış kızgın bir ejderha gibi gözüktü ve bir anda tüm kaynak gücü patladı. Düşmanlık ile çevrili Derebeyinin Muazzam Kılıcının kalan parçasını düşen Parlak Gökyüzü Kılıcına doğru korkusuzca salladı. Kılıcın her şeye hükmetmeyi seven uluması sanki kibirli bir karanlık şeytanın kükremesi gibiydi.

Derebeyinin Muazzam Kılıcı Yun Che'nin kafasının 1 metreden az yüksekliğinde Parlak Gökyüzü Kılıcı ile şiddetli bir şekilde çarpıştı...

BOOM!!!!!!!!

Sanki arenaya bir yıldırım düşmüş gibi bir gürültü çıktı. Ses Cennetsel Kılıç Villasının yarısına yayıldı ve herkesin kalbinin sarsılmasına neden oldu.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin