İki kılıç yaklaşmadan önce kılıç rüzgarı çoktan buz nilüferi ile çarpıştı. Bir "Çınlama" sesi ile birlikte buz nilüferi şiddetli kılıç rüzgarının içinde öğütülerek küçük parçalara ayrıldı. Ancak gücü azalmadı ve bunun yerine küçük katı buz parçalarına dönüşerek Xiao Kuanglei'nin üzerine fırtına gibi yağdı. Parçalanmış buz nilüferi taşıyan fırtına sanki kar ve buz taşıyan bir tornado gibi ikisinin etrafını süpürdü.*Çınlama* *Çınlama* *Çınlama* *Çınlama*...
Çarpışma ve kırılma seslerinin ortasında Xiao Kuanglei buz parçalarını uzaklaştırdı. Ancak buz parçalarının içerdiği soğuk enerji onun hayal ettiğinden daha ağırdı. Buz parçalarını uçurduğunda elleri çoktan soğuktan iyice kızarmıştı ve ancak 2 nefes zamanı sonra tamamen iyileşti. Geriye yarım adım attı ve hafif bir gülümsemeyle konuştu. "Ben Donmuş Bulut Asgard'ın Donmuş Bulut Sanatının göklerin altında benzersiz olduğunu duymuştum ve beklediğim gibi o bu ünü kesinlikle hak ediyor. Şimdi ben biraz daha ciddileşeceğim. Tanrıca şimdi dikkatli olmalı."
Xiao Kuanglei'nin tamamen kibir dolu bu "iyi niyetli" hatırlatması Xia Qingyue'den bir yanıt almadı. Onun temiz ve soğuk gözleri dalgasız bir su gibi sakin ve parlak ay gibi güzeldi. Ona 2 kez daha baktıktan sonra Xiao Kuanglei'nin kalp atışları inanılmaz bir şekilde hızlandı. Kaynak enerjisi şiddetle yükselirken derin bir nefes aldı. Etrafında girdap gibi dönen fırtına daha hızlandı ve arkasındaki şahin görüntüsü daha çok netleşti sanki yakında gerçeğe dönüşecek gibi hissettiriyordu.
"Mutlak Rüzgar Kılıcı!"
Xiao Kuanglei'nin gözleri parladı. Aniden Xia Qingyue'ye doğru ilerlerken bedenindeki fırtına şiddetlendi. Onun hızı bir fırtına kadar hızlıydı ve Yeryüzü Kaynak Aleminin altındaki kaynak uygulayıcıları sadece bir yıldırım gibi yanıp sönen ardıl bir görüntü görebilmişlerdi. -- 4 Büyük Tarikat arasında Xiao Tarikatının hızı rakipsizdi.
"Haha Üçüncü küçük kardeş en hızlı hızını hemen gösterdiğine göre ciddileşmiş. Görünüşe göre maç çok geçmeden bitecek." Xiao Kuangyu sıradan bir gülümseme ile konuştu.
Xiao Juetian de başıyla onayladı. "Görünüşe göre Lei'er tavsiyemizi göz ardı etmedi. O rakibini küçümsemedi ve kendini tutmadı. Çok iyi. Bu maçtan sonra rakibi Ling Yun olacak. O maçı kazanması imkansız olduğundan bu maçta Xiao Tarikatımızın gücünü içtenlikle gösterelim!"
"Hmph!" Xiao Boyun'un yanındaki Xiao Zhen arenadaki maça soğuk gözler ile baktı ve sessizce homurdandı.
Fırtına gibi hızının yanında Xiao Kuanglei'nin kılıcıda hızla hareket ediyordu. Fırtına kılıcın bedenini sardı ve kılıcın parlaklığı içerde muhteşem bir şekilde dans ederek dağları ve kayaları parçalayabilecek 4 kılıç rüzgarı oluşturdu ve onlar Xia Qingyue'ye doğru ilerledi.
*Çınlama* *Çınlama* *Çınlama* *Çınlama*!
Xia Qingyue'nin önünde 4 tane nilüfer açtı ve parçalanırlarken 4 kılıç rüzgarını engelledi. Xiao Kuanglei o anda Xia Qingyue'ye başarıyla yaklaştı ve kılıç kombosuyla acımasız bir yağmur fırtınası gibi ona saldırdı. Xia Qingyue sıradan ve düzenli adımlarla geri çekildi ve her adım attığında ayaklarının altında güzel bir buz nilüferi açıyordu...
"Ne kadar şaşırtıcı. Bu Xia Qingyue 8.seviye Ruhsal Kaynak Aleminde ancak sadece onun Donmuş Bulut Sanatları çoktan Buz Nilüferi Aleminin 4. aşamasına ulaşmamış ayrıca o nilüferleri çok az bir caba ile kontrol ediyor. Geçmiş turnuvada Mu Lingxue 10.seviye Ruhsal Kaynak Aleminde olmasına rağmen sadece Buz Nilüferi Aleminin girişini görebiliyordu. Görünüşe göre bu Xia Qingyue birkaç on yıl içinde hiç şüphesiz onların en yetenekli öğrencisi olacak."