Devasa İyilik.

395 60 0
                                    

Göz açıp kapayıncaya kadar Sıralama Turnuvasında ilk 10'a giren tarikatların üyelerinin Cennet Havzası Gizli Bölgesine girmesinden 2 gün geçmişti.

Onlarca insan endişeyle Cennetsel Kılıç Villasının arkasındaki dağdaki boş alanda bekliyordu. Onlar Cennet Havzası Gizli Bölgesine giremeyen çeşitli tarikatların üyeleriydi. Cennet Havzası Gizli Bölgesi tamamen izole bir dünya idi ve içerdeki şeyler dışarı aktarılamıyordu bu yüzden 2 gündür içeride ne olduğu hakkında hiçbir fikirleri yoktu.

Orada bekleyenlerden en endişelileri hiç şüphesiz Cang Yue ve Xia Yuanba idi çünkü Yun Che bu bilinmeyen yere girdiğinde yaralıydı ve kaynak gücü tam olarak geri gelmemişti bu yüzden onun için tehlike katlanarak artmıştı. Bu iki gün boyunca Cang Yue çok az yemek yedi ve çok az uyudu. Orada da uzun zamandır endişeyle Yun Che'nin figürünün gözükmesini bekliyordu.

Ling Kun boş alanın ortasında duruyordu ve sessizce ileriye bakıyordu.

Zzzt!

Uzaysal bir girdabın getirdiği parlaklığın ardından beyaz giyinmiş biri çıktı. Onun saçı darmadağındı ve sanki son zamanlarda şiddetli bir savaş yapmış gibi elbiseleri yıpranmıştı. O şaşırtıcı bir şekilde Ling Yuefeng idi.

Ling Kun gözlerini açtı ve hafifçe sordu. "Herhangi bir şey buldun mu?"

Ling Yuefeng biraz soluk verdi ve örülmüş kaşları ile konuştu. "Bu sefer şanslı değildik ve sert kış mevsimine denk geldik. Her şey buz tarafından mühürlenmiş ve kar tarafından kapatılmıştı bu yüzden herhangi bir büyük kazanç elde edemedik. Ama ben şaşırtıcı bir keşif yaptım. Cennet Havzası Gizli Bölgesinde bir Tiran Kaynak Canavarı yaşıyor."

"Oh?" Ling Kun'un bakışları parladı. "Ne tür bir Tiran Kaynak Canavarı?"

Ling Yuefeng kafasını salladı. "Ben sadece onun ses kuvvetini algıladım ve yaklaşmaya cüret edemedim. Belki de birisi onu kızdırma şanssızlığını yaşamıştır."

"Hmm..." Ling Kun mırıldandı. "Cennet Havzası Gizli Bölgesinde aslında bir Tiran Kaynak Canavarı varmış. Bunu bilseydim seninle birlikte gelirdim. Bir Tiran Kaynak Canavarını bulmak istemek kolay bir şey değil."

Her ne kadar Cennet Havzası Gizli Bölgesi çok gizemli olsa da içeride bulunabilecek şeyler Ling Kun için değersizdi bu yüzden bir kez girdikten sonra bir daha girme isteğini kaybetmiş ve bu nedenle bu sefer girmemişti.

Zzzt Zzzt Zzzt Zzzt...

Ling Yuefeng'den sonra bir çok ışık ışını titreşti ve gittikçe daha fazla insan dışarı çıtkı. Her ne kadar Ling Yun ve Ling Jie'nin elbiseleri parçalanmış olsa da onlar tamamen iyilerdi ve bazı şeyler bulmuşlardı.

Fen Moli gökyüzünü dolduran bir öldürme niyeti ile ortaya çıktı ve ortaya çıkar çıkmaz aşırı öfkeyle kükredi. "Mu Tianbei!! Seni yabani hemen ortaya çık!! Benim İkinci Genç Efendimi öldürdüğün için....ben senin tüm klanını yok edeceğim!!"

Fen Moli'nin öfkesi ve bağırması anında Cennetsel Mızrak Gök Gürültüsü Ateşi Kalesi üyelerini korkudan titretti ve aynı zamanda orada bulunan herkesi sersemletti...Mu Tianbei, Fen Juebi'yi mi öldürdü? Cennetsel Mızrak Gök Gürültüsü Ateşi Kalesi ve Yanan Cennet Klanı arasında kimse bir sorun duymamıştı. Neden Mu Tianbei, Fen Juebi'yi öldürmüştü? Yanan Cennet Klanın İkinci Genç Efendisini öldürdüğüne göre Mu Tianbei delirmiş miydi?

"Ulu Büyük!!" Fen Juecheng hemen Fen Moli'nin yanına gidip onu çekti ve dişlerini gıcırdatarak bir şeyler söyledi.

Gittikçe daha fazla insan çıkıyordu ve Cang Yue'nin kalbi sıkıca sıkışıyordu. Xia Yuanba durmadan onun yanında onu teselli ediyordu. "Kıdemli Kız Kardeş için rahat olsun eniştem çok güçlü bu yüzden o kesinlikle iyi olacak."

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin