Anka Alevleri, Donmuş Son (3)

375 50 0
                                    

Xia Qingyue cevapladı: "Bu benim kişisel isteğim ve aynı zamanda tarikatın niyeti. O her ne olursa olsun benim kocam. Karısı olarak, kayıtsız ya da ilgisiz davranamam. O ve benim tarikatım birbirini tanıyor ve aynı zamanda tarikatım için birçok iyilik yaptı. Asgard Sahibemiz, Yanan Cennet Klanı'nın imha edilmesinden sonra Kıdemli'nin kesinlikle harekete geçeceğini tahmin etti, bu nedenle de Qingyue'den buraya gelip Kıdemli'nin tarikatımıza biraz yüz vermesini rica etmemi istedi. Asgard Sahibemiz gelecekte şükranlarını belirtmek için kesinlikle Cennetsel Kılıç Villası'nı ziyaret gideceğine söz verdi."

Ling Tianni'nin yüzünde bir şaşkınlık belirdi. O, Yun Che'yi kurtarmak adına Donmuş Bulut Asgard'ın gerçekten ismini kullanacağını beklemiyordu. Ama Yun Che ile birkaç darbe değiş tokuşundan sonra kalbinde birkaç kez şok ve korku hissettiği için çoktan Yun Che'nin kesinlikle bağışlanamayacağını, aksi halde gelecekteki sıkıntıların sonsuz olacağına karar vermişti.

"Ben doğal olarak Asgard'ın saygınlığını hiçe sayamam ama Yun Che'nin günahları ezici bir şekilde tiksindirici ve kesinlikle bağışlanamaz."

Xia Qingyue hafif bir iç çekti ve Buz Ankası Kar Çiçeği Kurdele gökyüzünden indi, turlayarak dolaştı ve onun bedeninin çevresinde dans etti. "Madem Kıdemli bunu yapmak için ısrar ediyor, o zaman bu küçüğü kabalığı için affedin."


Xia Qingyue'nin sesi kaybolurken, Buz Ankası Kar Çiçeği Kurdele aniden sallanıp neredeyse yüz metre uzunluğunda bir buz zinciri atarken Xia Qingyue'nin bedeni de beraberinde kemik delici bir ürperti getirirken alçaldı.

Buz zinciri sanki uçan bir buzdan yılanmış gibi çırpınarak yaklaştı. Ling Tianni'nin aleminde böyle bir saldırı şiddetli ve hızlı olsa da ona bir tehdit oluşturacak boyutta değildi. Ama yaklaşan buz zincirini gördüğünde ifadesi bir kez daha dalgalandı. Buz zinciri bedenini saracağı sırada kolu uzadı ve yükseldi. Altın bir ışık bir anda bedeninden patlayarak çıktı ve dışarı doğru taşan şekilsiz kılıç niyetiyle birlikte altın renkli kaynak enerjisi de bunu izledi. Kılıcını sallamadı ama yine de altın renkli bir kılıç kulpu önünde ortaya çıktı... Ve kılıcın bedeni şok edici bir şekilde kendi bedeniydi.

Kılıçla bir olmuş bedeniyle birlikte Ling Tianni ileri doğru atıldı. Gözleri kurumuş gibi dalgasızken bir kılıcın ışınından daha sert ve keskin bir ışık yayıldı. Kılıç ucu nereye ulaşırsa, ulaştığı boşluk santim santim sıkışıyor ve etki nedeniyle zeminde giderek derinleşen bir çukur oluşuyordu.

Böyle bir kılıç baskısı herkesin nefesini tutmasını sağlamıştı. Onlar kilometrelerce uzakta olsalar bile bu korkutucu kılıç baskısının sıkıştırması nedeniyle bedenlerinin neredeyse toz haline geleceğini hissediyorlardı. Kılıç Azizi'nin terörü onların algılama kapasitesini tamamen aşıyordu.

Xia Qingyue böyle bir kılıç darbesine karşı savunabilir miydi?

Bir dizi kırılma sesiyle birlikte Xia Qingyue'nin buz zinciri tamamen yok edilerek tüm gökyüzüne yayılan parçalanmış buzlara dönüştü. Kılıç Azizi'nin altın kılıç ışınının karşısında Xia Qingyue'nin kar beyazı yüzü tamamen sakindi. Tüm bedeninden mavi bir ışık bir anda yayıldı ve on binlerce buz ruhu aniden bedeninden çıkarak, içindeki Ling Tianni ile birlikte kendisine doğru gelen kılıç ışınını mühürleyen devasa bir buz mavisi renkli ışık manzarası haline geldi.

Altın renkli ile mavi renkli ışıklar kaotik bir şekilde çarpıştı ve birbirlerini sararak birbirlerini yok ederken buz enerjisi ve kılıç niyeti aynı anda patladı. Hava şiddetli bir şekilde itildi ve kaotik hava akıntıları birbiri ardında şiddetli fırtınaları oluşturdu. İlk başta altın kılıç ışını, büyük bir miktar mavi renkli buz ruhunu parçaladığı için muazzam bir üstünlüğe sahipti; Ama hemen ardından kılıç ışınının taarruz hızı giderek yavaşladı ve gittikçe daha fazla kılıç ışını doğrudan donup parçalandı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin