Cang Wanhe ileri doğru bir adım attı, yüzü hala yoğun bir akıl almazlık ile doluydu. Bu genç adamın olağandışı tavrı kendisi gibi bir imparatorun bile kalbini hızlandırsa da Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'na İlahi Anka İmparatorluğu'nun onurlu bir prensi geldiğine inanmaya cüret edemiyordu. Tereddütle sordu: "Siz gerçekten... İlahi Anka İmparatorluğu prensi misiniz?"
Feng Xichen ilgisiz bir şekilde güldü: "Kanıt olarak İlahi Anka Yeşimi'ne sahibim."
Feng Xichen konuşurken sağ elini uzattı ve anka şeklindeki bir kan kırmızı yeşim parçası avucunda ortaya çıktı. Bu kan kırmızı yeşim ortaya çıktığında, salonun içinde son derece yoğun bir ateş tipi element, gökyüzüne yükselecek kadar güçlü gürleyen bir yangın gibi tutuşarak çılgınca dışarı doğru dağıldı ve düşük seviyeli kaynak uygulayıcıları anında kırmızıya çevirerek, onların bedenlerini neredeyse kızartıyordu.
Artık Cang Wanhe'nin herhangi bir şüphesi bulunmuyordu ama aynı anda kalbinde bir şok hızlı bir şekilde yükselmişti. İleriye bir adım daha attı. Görkemli imparator görünüşünü korumak için çok büyük çaba harcasa da ifadesindeki görünür gerginlik açıktı. Sakince güldü: "İlahi Anka İmparatorluğu'ndan bir asil konuğun evimizi onurlandıracağını asla beklemezdim, bu gerçekten bizim için beklenmedik bir sürpriz."
Feng Xichen İlahi Anka Yeşimi'ni geri koydu, yeşim yelpazesini sallayarak açtı ve gelişigüzel bir şekilde konuştu. "Mavi Rüzgâr İmparatoru gönlü büyük bir şekilde konuşuyor, ben asil bir konuk olmayı hak etmiyorum aslında ben buraya davetsiz bir şekilde geldim. Mavi Rüzgâr İmparatoru'nun buna gücenmemesini diliyorum."
"Hahahahaha, On Üçüncü Prens, ne diyorsunuz? İlahi Anka İmparatorluğu'nun başkenti bizim Mavi Rüzgâr İmparatorluk Şehrimizden birkaç bin kilometre uzakta bulunuyor. Buraya kadar gelmek için on üçüncü prensin karaları ve denizleri geçmesi nedeniyle Mavi Rüzgâr İmparatorluk Ailemin sizin varlığınız sayesinde şeref duyduğu söylenebilir. Biz sizi mutlu bir şekilde karşılamayı bile bekleyemedik, yani nasıl olur da bir konuda sizi suçlayabiliriz... Çabuk, İlahi Anka İmparatorluğu'ndan gelen asil konuklarımız için başköşeyi hazırlayın."
"Gerek yok." Feng Xichen elini salladı ve kıkırdadı: "Bendeniz de aslında sizin asil ülkenize özellikle bir meseleyi haber vermek için geldi ve bu mesele şans eseri kızınızın evlilik gününe gelmemi sağladı. Bendeniz bu önemli evliliği çok fazla bekletmeye cüret edemez... Mavi Rüzgâr İmparatoru'nun bendenizin gelme sebebini tahmin edip etmediğini merak ediyorum."
Bir ülkenin yöneticisine, kendi gelişlerinin nedenini tahmin ettirmek hiç şüphesiz saygısızca bir şeydi. Onun tavrı aşırı kibirliydi ama onun davranışlarını kimse saygısızca olarak düşünmüyordu... Çünkü o İlahi Anka İmparatorluğu'nun bir prensiydi... Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda onun etkisinin Mavi Rüzgâr İmparatoru'ndan yüz kat fazla olduğunu abartı olduğunu söylemek oldukça zordu! Onun Cang Wanhe'ye karşı oldukça kibar kabul edilebileceği şöyle dursun, hor gören bir tavırla ve kaba bir dille Cang Wanhe ile konuşsa bile Cang Wanhe onunla çatışmaya girmeye yine de cüret edemezdi. Oradaki insanlar da aynı zamanda onu kışkırtmaya cüret edemiyor ve alınmış hissetmiyorlardı.
Cang Wanhe bir an için düşündü ve sordu: "Acaba... Kaynak Gökyüzü Yedi Ulus Sıralama Turnuvası olabilir mi?"
"Hahahaha!" Feng Xichen kalpten bir şekilde güldü. "Yirmi beş sene de bir kere yapılan Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'nın başlangıcına altı aydan daha çok süre var ama buna rağmen diğer beş ulus, bu etkinliğe hazırlanmak için üç yıl önceden beri defalarca bizim İlahi Anka Tarikatımıza konu hakkında sorular sordu. Ancak sizin asil ülkeniz hala sessiz ve sakin. Ben aslında sizin asil ülkenizin bu meseleyi çoktan unuttuğunu düşünmüştüm.