Kimse onu takip etmeden, Yun Che Donmuş Bulut Asgard'dan ayrıldı. Donmuş Gökyüzü ve karlı adanın ortasında yürürken, Mutlak Buzun Kar Bölgesindeki uçsuz bucaksız genişlikteki beyazlığa bakarak kalbinde ilk defa kararsız ve çaresiz hissetti.
Küçük Peri, neredesin... nereye gittin... Seni bulmak için ne yapmam gerek? ...
Jasmine onun zihinsel durumunu açıkça hissedebiliyordu, ve aldırış etmeden konuşmuştu: ''Belki de onu kasten aramana gerek yok. Şuan ki etkine bakarsak, canlı olduğunun haberi hızlıca yayılır, ve onun bunu duyması çok uzun sürmez. O zaman, seni bulma girişiminde bulunacaktır.''
''Hayır!'' Yun Che iç çekmeden önce başını salladı: ''Onu anlamıyorsun. O çok soğuk, yalnız ve mutsuz olmaya alışmış. O, Hiçbir yabancıyla herhangi bir temasa geçmeyi asla istemez. Hamile olduğundan ve kaynak sanatlarını kendi sakatladığından, çocuğu korumak için yerleşik hayat olan yerlerden uzak durur... Yoksa onun gittiği yerde huzursuzluk uyandıracak benzersiz görünüşünü ve huyunu göze alırsak, onun Donmuş Bulut Asgard'dan bu kadar uzun süre önce ayrıldıktan sonra keşfedilmesinin haberi neden hala duyulmadı? Kıdemli Kız kardeş Xueruo bile onun Donmuş Bulut Asgard'dan kovulduğunu bilmiyordu... Yani o kesinlikle, dünyanın geri kalanından kopmuş bir şekilde yaşayabileceği Donmuş Bulut Asgard'a benzeyen berbat ve ıssız olan bir yere gitmiş olmalı. Ona ve çocuğumuza kimsenin zarar veremeyeceği bir yere ... Durum böyle olunca, Benim hala hayatta olduğumu bilmesinin imkanı yok... Ve onu bulmak için nereye bakmam gerektiğini de ben bilmiyorum ''
''Birisi geliyor!'' Jasmine aniden konuştu.
Yun Che anında kaşlarını kaldırdı. Donmuş Bulut Asgard'ın yönünden, beyaz bir figür ona doğru aşırı hızlı bir şekilde geliyordu ve çok kısa bir süre sonra onun görüş hattında belirdi.
O figür aslında büyük kar beyazı bir kuş tipi kaynak canavarıydı.On metre kadar uzundu ve tüm vücudu neredeyse kar kadar beyazdı. Vücudundaki tüyle bir şahinin vücudundaki tüylere benziyordu, ama bu daha gür, güçlü ve yüceydi. Başı bir atmacanınkine benziyordu, ama bu daha yüce ve asildi. Pençeleri kanca gibiydi ve gözleri soğuk kılıçların baskısını yansıtıyordu. Görkemli ve büyük bir auraya sahipti ve hızı daha da büyük, bir yıldırım gibiydi. Beyaz bir elbise içinde bir kız onun sırtında onu sürüyordu. Gece gibi kapkara saçları beline kadar uzanıyordu. Sayısız dağın ve sayısız karın ortasında bir erik çiçeği gibi görünüyordu. Çekici güzelliğiyle beraber kutsallık ve saflık yansıtıyordu.
''Chu Yue ... Li?'' Yun Che 'nin alnı yavaşça buruştu . Yürümeyi durdurdu ve sessizce ona yaklaşan Chu Yueli'yi izledi.
Onun olağanüstü hızı ile kar beyazı kaynak canavarı hızla Yun Che'nin önüne vardı. Chu Yueli ince belini büktü, üstündeki karı salladı ve azıcık göze batan soğuk rüzgarın ortasında, dünyaya inen bir kar bakiresi gibi hızla Yun Che'nin önüne indi ve ona bakan bir çift buzul göze karşı karşıya baktı.
Yun Che'nin kaşları farketmeden kalkmıştı, ama anında biraz rahatlamıştı... Öldürme isteğini bırak, Chu Yueli'den hiçbir düşmanlık hissetmemişti.
''Sana sorun çıkarmak için gelmediğimden rahat olabilirsin. Şuanda, Senin dengin değilim.'' Chu Yueli, Yun Che konuşmadan konuşmaya başlamıştı. Sesi soğuk bir su kristali gibi buz soğuğunda ve açıktı: ''Başlangıçta, kız kardeşimle olanlar yüzünden iliklerime kadar senden nefret ediyordum, ama şimdi aniden, artık senden nefret etmiyorum...Donmuş Bulut Asgard'a zarar vermiş, ezmiş, saray kapımı yok etmiş, ve Asgard Hanımımı yaralamış olsan da ...Fakat, bunların hepsini yapman, sonunda seni Büyük Kız Kardeşime layık yaptı. ''