Altın Buda.

405 58 0
                                    

Yun Che sanki kendi bedeni uzay boşluğuna seyahat etmiş gibi hissetti. Çevresindeki her şey yok olurken o tüy gibi hafifçe süzülüyordu. Sadece 5 duyusu kendi varlığını hissedebiliyordu. Güçlü aura iplikleri apansız tüm gözeneklerine akın etti ve yaralarını iyileştirip bedenini arıttı....Bunlar doğanın en saf özüydü.

En güçlü yaratıkların bile içgüdüsel olarak doğaya karşı bir saygısı vardı. Çünkü onların güçleri zirvede olsa bile doğanın karşısında sadece küçük varlıklardı. Ancak Yun Che'nin bedenine giren doğanın özü hafif bir saygıya sahipti.....bu saygı Yun Che'ye karşıydı!

Kaynak gücü ve doğa gücünün arasındaki fark kaynak gücünün canlı varlıkların gücü olmasına karşın doğanın gücünün doğaya ait bir güç olmasıydı ve yüzeyde o doğal olarak kaynak gücünü ezerdi. Ancak bir canlı varlığın kaynak gücü yeterli bir aleme gelecek kadar güçlendiğinde o doğa gücünü belli bir miktar kullanabilirdi ama tabi ki doğal olarak doğanın gücünü kullanmak için gerekli olan kaynak gücü tüketimi muazzam olurdu.

Yun Che'nin şuan ki kaynak gücüyle doğanın gücünü kullanması hiç şüphesiz çılgın bir rüyaydı. Onun kaynak gücü doğa ile bağ kurabileceği aleme ulaşamamıştı ve sadece doğal gücün varlığını belli bir miktar hissedebiliyordu. Ancak o Buda'nın Büyük Yolunu kanalize ettiği sürece yeryüzü ve gökyüzünün arasındaki saf öz kendiliğinden ve rekabetçi bir şekilde herhangi bir doğa anlayışı olmadan veya en ufak bir gücünü tüketmeden Yun Che'nin bedenine taarruz ediyordu!

Bu Kaynak Gökyüzü Kıtasında kimsenin idrak edemeyeceği cennete karşı gelen bir güçtü!

Ama maalesef ki bu güç sadece iyileşmek ve bedeni arıtmak için kullanıyordu ama saldırmak için bunu kullanmak imkansızdı.

Yun Che'nin kafasının üzerindeki gümüş pagodanın aniden altına dönüşmesinden sonra Yun Che'nin bedenine akın eden doğa özü birdenbire birkaç kat yoğunlaştı. Yun Che 5 duyusunu genişletti ve bedeni mükemmel bir arıtılma hissi hissederken o açıkça yaralarının önceki iyileşme hızını çok fazla aşan akıl almaz bir hızla iyileştiğini hissetti.

Buda'nın Büyük Yolu her ne kadar bir kaynak sanatı olsa da kaynak gücünün varlığına dayanmıyordu ve bunun yerine ruh ve doğa gücüne dayanıyordu. O savaşarak değil onu daha iyi anlayarak gelişiyordu. Son yarım yıl boyunca Yun Che zorla ejderha kanı ve eti tükettiği için yüzlerce kez kendisini ağır yaralı bir duruma sokmuştu ve yüzden fazla kes ölümle yüz yüze gelmişti. Her seferinde o Alev Ejderhasının yok edemeyeceği kaynak damarlarına ve bedenini iyileştirmesi için Buda'nın Büyük Yoluna güveniyordu....Bu yarım yıllık süre boyunca Buda'nın Büyük Yolu limitlerine kadar aktive edilmiş bir durumdaydı ve Buda'nın Büyük Yolunu anlayışı da yavaş yavaş derinleşmişti. O Yeryüzü Kaynak Alemine girdiğinde ruhu evrim geçirmişti ve Buda'nın Büyük Yolu da sonunda yeni bir seviyeye ulaştı.

Buda'nın Büyük Yolu başarıyla 3. aleme ulaştı!

Buda'nın Büyük Yolunun 3. alemi saf çelik kadar güçlü bir beden, on binlerce kilogramlık bir kuvvet ve hiçbir sıradan insanın anlayamayacağı bir iyileştirme yeteneği bahşediyordu. Şuanda her ne kadar Yun Che tüm kaynak gücünü tüketmiş olsa da sadece bedeninin gücüne güvenerek Ruhsal Kaynak Alemindeki bir kaynak uygulayıcısına hala rakip olabilirdi!

"Çok iyi! Bu kısa sürede bu kadar baskıcı kendini geliştirmen gerçekten de Buda'nın Büyük Yolunun bu kadar kısa bir sürede 3. aleme girmesine izin verdi. Senin şuan ki gücün Gökyüzü Kaynak Alemindeki normal bir kaynak uygulayıcısına eşit olarak eşleşebilmeli!"

Jasmine kafasının içinde bilge bir yaşlı gibi sesiyle konuştu. "Mavi Rüzgar İmparatorluğunun sınırları içinde sen çoktan bir uzman olarak kabul edilirsin. Kaynak Gökyüzü Kıtasında sen zar zor orta-üst seviye biri olarak dikkate alınabilirsin. Bunun dışında Buda'nın Büyük Yolunda diğer seviyeye geçmek eskisi kadar kolay olmayacak. Çünkü Buda'nın Büyük Yolunun 3. aşaması bir ayrımdır. İlk 3 alem ilk aşamalar olarak düşünülebilir ama 4. alemden itibaren orta aşama haline gelir. Normal bir insanın bedeni ile 4. aşamasına ulaşmanın cennete adım atmak kadar zor olduğu söylenebilir! Eğer gerçekten senin 4. aşamaya geçeceğin bir gün gelirse....bu sana elli bin kilogramlık bedensel kuvvet kazandıracak!"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin