Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelesi çok benzersiz bir silahtı. O bir kamçıya benziyordu ama yine de kamçıdan büyük ölçüde farklıydı. Onun kendine has niteliklerinden bazıları daha benzersizdi. Ling Yun her ne kadar daha önce bir çok savaş yapsa da bu "Kurdele" sınıfı bir silaha karşı olduğu ilk savaştı. Bu silahın ana saldırı yönteminin "dolaşmak" olduğunu bilse de onun dolaşma hızı çok hızlı ve eziciydi. Elinde aniden neredeyse direnemeyeceği muazzam bir kuvvet patlaması seyahat etti ve onu hazırlıksız yakalayarak Göksel Yuan Kılıcını elinin dışında kapana kıstırdı.Ling Yun her ne kadar şok olsa da paniklemedi. Hemen yıldırım gibi geri çekilerek Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelesinin saldırısından kaçındı ve kılıç niyetini kanalize ederken avucunu uzattı. Göksel Yuan Kılıcı kurdelenin içinde yoğun bir mücadele vererek kısıldığı yerden çıktı ve doğrudan onun eline geri uçtu.
"Aşırı Yıldırımın Cennetsel Kılıcı!"
Göksel Yuan Kılıcı bir kere sallandı ve sağır edici bir gök gürültüsü patlaması oluştu ardından yüzden fazla kılıç ışığı hattı Xia Qingyue'ye doğru sanki yıldırım parlaklıkları gibi saldırıya geçti. Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdele saldırıdan savunmaya geçerek büyük bir hızla onun etrafını sardı ve ona doğru gelen kılıç ışınlarının yolunu kesti. Ancak Ling Yun'un bitirici saldırısı da onu o anda deldi ve kılıç ışınları sanki uzayın içindeki çatlaklarda saklanıyormuş gibi doğrudan Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelenin dansında üretilen küçük açıklığa gittiler.
Tehlikeli kılıç saldırısının karşısında Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelesi kıvrak bir yılan gibi çekinmeden atıldı ve doğrudan Göksel Yuan Kılıcı ile çarpıştı. Kulak delici bir "çınlama" sesi ile birlikte Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelesi ve Göksel Yuan Kılıcı çıkmaza girdi....Normalde ipek kadar yumuşak olan uzun kurdele sanki şuan boyun eğmez bir saf çeliğe dönüşmüş gibi Lin Yun'un ağzına kadar kılıç niyeti dolu saldırısını tamamen engellemişti.
"Bang!!"
Bir buz nilüferi patlarken Xia Qingyue ve Ling Yun aynı anda geriye doğru uçtular. Xia Qingyue incelikle yere indi ama Ling Yun yere indiğinde iki eli de kalın bir buz tabakası ile kaplanmıştı. Biraz caba harcayarak buzdan kurtulmadan önce kaşları seğirdi. Ardından uzun ve kar beyazı kurdeleye son derece şaşkın bir şekilde baktı.
Bu açıkça uzun bir kurdele o nasıl bir kılıç gibi sertleşebilir!!!
"Kullanması en zor olan Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdeleyi bu kadar özgürce kontrol edebiliyor....Bu nasıl mümkün olabilir!" Ling Yuefeng şok içinde kontrolsüzce bağırdı. Eğer o Xia Qingyue'nin kurdeleye ilk temas edişinden sadece 1 yıl geçtiğini bilseydi şoktan bayılıp bayılmayacağı belirsizdi.
"Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelenin içinde buz Anka'sının bir kısmı mühürlü ve onu kontrol etmek son derece zor. Asgard Sahibesi tam 30 yıl harcadı ve sonunda onun gücünün %100 ünü kontrol edebilecek seviyeye geldi. Ancak Qingyue sadece 1 yıl harcadı ve çoktan onun gücünün %70 ini kullanabiliyor. Böyle kapsamlı bir beceri bin yıl sonra bile bir daha Asgard'a gelmez." Chu Yueli izlerken övdü.
"Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdele ve Göksel Yuan Kılıcı Gökyüzü Kaynak Silahlarıydı. Ancak Gökyüzü Kaynak Silahlarında farklılıklar mevcuttu. Örneğin Limitsiz Kılıç bir yüksek seviyeli Gökyüzü Kaynak Silahı iken Göksel Yuan ve Yang Kılıçları orta seviyeli Gökyüzü Kaynak Silahları idi. Ancak Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdelesi gerçekte bir yüksek seviyeli Gökyüzü Kaynak Silahıydı. Ayrıca kullanım ustalığı açısından Xia Qingyue 3 yıldır Göksel Yuan Kılıcını kullanan Ling Yun'a kaybediyor gibi durmuyordu....Bu yüzden Xia Qignyue silah açısından büyük bir avantaja sahipti!