Masmavi Gökyüzü Kıtası Hakkında Bilgi

405 60 1
                                    

"Kaynak Kulpu?" Yun Che aniden Ling Kun'un iblis hakkında konuştuğunda onun "Kaynak Kulpu" denilen bir özel yeteneğe sahip olduğundan bahsettiğini hatırladı.

O Kaynak Kulpunun bu kadar güçlü ve garip bir şey olacağını asla düşünmemişti. O görünüş olarak kaynak sanatı gibi gözüküyordu ama Yun Che'nin bildiği herhangi bir tür kaynak sanatına ait değildi. Demin Kaynak Kulpu ile yaptığı savaş aracılığıyla ve İblisin yaptığı açıklamadan yola çıkarak Kaynak Kulpunun gücünün gizemli ve anormal olduğu söylenebilirdi. Onun kökeni sadece kaynak damarları değil aynı zamanda kişinin kendi hayat çizgisiydi. Sadece bu gerçek bile insanlar için görünüşte anlaşılmazdı. O açıkça bir enerji formuydu ama anlaşılmaz bir biçimde onun kendi yaşam gücü vardı ve bağımsız olarak var olabiliyordu ayrıca serbestçe saldırı yapabiliyor ve çok farklı şeylere dönüşebiliyordu. İblisin hareketleri kısıtlı olsa bile Kaynak Kulpu onun yerine hareket edebiliyordu. İblis ile savaşıldığında....o Kaynak Kulpunu serbest bıraktığında bu hiç kuşkusuz aynı anda iki kişiyle savaşmaya eşdeğerdi!

Bu devasa dünyada gerçekten bir çok gizem vardı! Ling Yun'un Kılıç Ruhu Görsel İkizi zaten hayret vericiydi ama Kaynak Kulpunun gücü ondan birkaç kat daha güçlüydü.

Eğer o bu Kaynak Kulpunu kullanabilseydi kendi savaş gücü büyük bir ilerleme elde etmeyecek miydi!?

Yun Che derinlemesine inceledi. "Kıdemli siz Kaynak Kulpunun cennetten sadece sizin ailenize bahşedilmiş bir beceri olduğunu söylediniz...yani bunun anlamı Kaynak Kulpunun sizin insanlarınızın kesinlikle başkalarına öğretemeyecekleri kişisel kaynak sanatınızın mı olduğu yoksa....başkalarının gelişme yapsa bile öğrenmelerinin imkansız olduğu sizin insanlarınızın kendi özel doğuştan gelen becerisi olduğu mu?"



"Tabi ki ikincisi!" Yun Canghai.....diye adlandırılan İblisin konuşurken sesinde derin bir kibir vardı. "Hayali İblis Ülkesi onu koruyan 12 büyük aileye sahiptir ve benim Yun ailem onların en güçlüsüdür! Ve bunun nedeni tam olarak bu Kaynak Kulpudur! O herhangi bir geliştirmeye ihtiyaç duymaz ve doğal olarak bizim soyumuzda bulunur. Bizim Kaynak Gücümüz Gökyüzü Kaynak Alemine geçtiğinde o hemen uyanacak."

İblis buraya kadar konuştuğunda mühürlü sol elin bir camgöbeği parlaklıkla titreşmeye başladı. "Atalarımızın geride bıraktığı kayıtlarda bir kez bizim asil Yun Ailemizin bazı İlkel Gerçek Tanrıların Soyundan gelen kişiler olduğu hakkında bahsedildi! Ve bu Kaynak Kulpu tam olarak sadece bir Gerçek Tanrının sahip olabileceği bir yetenek!"

Kaynak Kulpu hakkında konuşurken Yun Canghai'nin yüzünde geniş bir kibir görüntülendi. Çünkü efsanelerde o onlara bir Gerçek Tanrı tarafından bahşedilmiş bir beceriydi ve aynı zamanda Hayali İblis Bölgesinin zirvesinde durmalarının en güçlü sebebiydi. O yavaşça konuştu. "Şuan gördüğün Kaynak Kulpu camgöbeği renkli ama klanımın farklı insanları için doğuştan gelen yeteneklerinin yeterince güçlü olup olmadığına bağlı olarak Kaynak Kulplarının renklerinde farklılık oluyor. Zayıftan güçlüye doğru Kaynak Kulpunun renkleri kırmızı, turuncu, sarı, yeşil, camgöbeği, mavi, mor ve altındır. Kaynak Kulpunun rengi uyandığında belirlenir ve bu hayatın boyunca asla değişmeyecek bir doğuştan gelen yetenektir. Benim klanımın içinde klan üyelerinin %90ı kırmızıdan sarıya Kaynak Kulplarına sahip. Yeşil Kaynak Kulpunu uyandıranlar zor bulunan dâhiler olurdu. Yeşil Kaynak Kulpu ile birisi kendi savaş gücünün %40ını sergileyebilir. Camgöbeği renkli Kaynak Kulpunu uyandıranlar..."

Yun Canghai'nin kolları kibirli bir camgöbeği ışıkla titreşmeye başladı. "Benim ailemde bunu elde edenlerin binde bir bile olmadığı söylenebilir! Camgöbeği Kaynak Kulpuna sahip birisi kendi savaş gücünün %50sini sergileyebilir! Örneğin ben camgöbeği Kaynak Kulpumla birlikte eğer benimle aynı geliştirmeye sahip, aynı çabayı harcayan, aynı kaynakları tüketen ve aynı aleme adım atan biriyle karşılaştırılsam ben sadece camgöbeği Kaynak Kulpuna sahip olduğum için onun genel gücünün %50 fazlasına sahip olurum...Bu benim klanımın Kaynak Kulpunun sahip olduğu güç! Aynı seviye içinde benim klanımın insanlarının kıyaslanamaz olduğu söylenebilir! En düşük seviye olan kırmızı Kaynak Kulpuna sahip olan biri bile aynı seviyedeki rakibini kolayca yenebilir!"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin