İmparatorluk Kentinde Değişim

418 51 1
                                    


Yun Che ve Cang Yue'nin büyük evliliği ile ortaya çıkan tüm şehri kuşatan keyifli bir atmosfer, İmparatorluk Sarayı'ndan şaşırtıcı haberler geldiğinde tamamen dağılmıştı...

Yun Che ve Cang Yue'nin büyük evliliğinden iki gün sonra Cang Wanhe, aniden, veliaht prensi ve üçüncü prensi tutuklamak için emir çıkardı ve onları maksimum güvenlikli cezaevine kapattı. Daha sonra şahsen, "isyan" ve "baba katili" gibi şok edici suçları içeren düzinelerce suçu sıraladı. Üç gün sonra, Veliaht Prens Cang Lin ve Üçüncü Prens Cang Shuo alenen boyunları vuruldu ve diğer tüm grup üyeleri de tutuklandı ve istisnasız bir şekilde ortadan kaldırıldı.

Cang Wanhe, birkaç ay önce iyileşip, bugüne kadar benzeri görülmemiş bir şekilde sakin bir tavır takındı ve Yun Che'nin etkisi altındaki bir imparatorun yetkisini geri aldı. Bununla birlikte, Yun Che ve Cang Yue evlenir evlenmez aniden şiddetli hareketlerini gördüler. Bir imparatorun kararlılığını ve acımasızlığını göstermek için elindeki tüm araçları kullanmakta tereddüt etmedi. Sanki zaten karar vermiş ve sadece doğru fırsatı bekliyormuş gibi görünüyordu. Cang Wanhe'nin böyle bir tavır sergilediğini görenler, diğer prenslerin yanı sıra, aslında veliaht prens ve üçüncü prens ile yan yana gitmeyi tercih eden etkili gruplar ve yetkililer, kalpleri korku içinde titreyerek kendilerini tehlikede hissettiler. Şimdi Cang Wanhe'nin Yun Che'nin desteğini aldığı için, yetkisinin caydırıcı kuvveti kesinlikle Üç Büyük Mezhebin caydırma gücünden daha az değildi. Bu noktada Cang Wanhe'ye meydan okumak ya da itaatsizlik etmek için hiçbir cesaretleri yoktu. Neyse ki, veliaht prensi ve üçüncü prensin yanı sıra grup üyelerinin de başlarını vurduran Cang Wanhe, onlara karşı bir önlem alma işaretleri göstermedi. Onların yakın tehlike altında olmadıklarını bilmeleri büyük ölçüde rahatlattı ve her türlü yolu kullanarak Cang Wanhe'ye olan sadakatlerini ifade etmek için zaman kaybetmediler. Sanki kendi sadakatlerini kanıtlamak için göğüslerini açıp kalplerini çıkarmak, Cang Wanhe'ye sunmak ve onların kendisine karşı olan bağlılıklarını görmelerini sağlamak için umutsuzca davrandılar.

Cang Wanhe'nin kavradığı içindeki güç, Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'nun imparatoru olarak hükümdarlığından bu yana en yüksek noktaya ulaştı... Daha önce düşünmeye cesaret edemediği bir yükseklikti. İmparator olarak konumunu da geçmişe oranla son derece stabilize etti. Artık, Üç Büyük Mezhep bile imparator olarak onuruna aşağı bakmaya cesaret edemezdi.

Cang Wanhe, yalnızca Yun Che sayesinde bu şeylerin tadını çıkarabildiğini çok açık olduğunu biliyordu. Yun Che'ye son derece müteşekkir ve Xiao Lie'ye son derece saygılıdır. Xiao Lie'nin önünde, bir imparatorun ihtişamını göstermeden hareket eder ve ona eşit derecede bir kardeş gibi davranır.

Yeni evli Yun Che ve Cang Yue'ye gelince, İmparatorluk Sarayı'nda neler olup bittiği hakkında hiçbir fikirleri yoktu ve her günlerini, bedenleri birbirine yapışık geçirdiler. Günler kimsenin farkında olmadan geçti ve Yun Che'nin Donmuş Bulut Asgard'a gitmeyi kabul ettiği bir aylık dönem sonuna yaklaşıyordu.

Donmuş Bulut Asgard'a gitmeden önce, Yun Che belli bir konuyla uğraşmayı unutmadı... Aslında bu madde, sıradan insanlar tarafından, insan hayatına tamamen saygısızlık ederek başkalarını öldüren bir "şeytan" olarak görülmesinin sebebiydi.

Mavi Rüzgâr İmparatorluk Şehri, Aziz Medikal Salonu...

Tıbbi Salon, Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'nun genel olarak kabul görmüş, ilk deha doktoru tarafından açıldı. Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'nun her yerinden sayısız insan tıbbi tedavi için her gün gelecek ve aralarındaki çok sayıda büyük miktarda sikke getirecek ve Gu Qiuhong'u, kendi mezhep ve ailelerinin dahi öğrencilerinin derin damarlarını açmalarını istemek için hazinelerini ona vereceklerdi. Tıbbi becerisi ve etkisi nedeniyle Gu Qiuhong, mülklerini servetini biriktirmişti, servetinin bir imparatorluğunki ile yarışabileceğini söylemek abartı olmazdı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin