Donmuş Asgardın Kararı

395 57 0
                                    


Yun Che'nin "zor işi" altında, Murong Qianxue'nin her bir derin girişi birbiri ardına açıldı... Onun ifadesi hala sakinmiş gibi dursa da narin kirpikleri sürekli hafifçe titredi. Donmuş Bulut Atası efsanevi Mu Bingyun'a oranla derin girişi kırkı aştığında yumuşak bir duygusal ağlamaya izin vermedi.

Vay be...

Yun Che'nin uzun soluk vermesinden sonra, elleri sonunda Murong Qianxue'nin yeşim sırtını alnındaki birikmiş teri silmek için bıraktı... Şimdiye kadar, Murong Qianxue'nin tüm derin girişleri açılmıştı ve zaman, on beş dakikayı kesinlikle geçmedi!

Murong Qianxue karlı elbisesini çekti ve ansızın hareket etti. Onun derin girişi tümüyle açılmıştı ve vücudundaki dolaşan derin enerjinin en az üç kat arttığını hissediyordu. Sanki ağırlıksızmış gibi çok hafif hissetti... Bu tür efsanevi derin damarlar, efsanelerin söylediklerinden daha mistikti. Bugünün öncesinde, efsanevi Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarları'nın aslında kendi bedeninde görüneceğini asla düşünmezdi!

Gong Yuxian hızla ilerledi ve bileklerini kavramak için uzandı ve kısa bir süre araştırdıktan sonra aniden başını kaldırarak neredeyse sesini kaybetti: "Elli dört derin giriş var... Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarları, gerçekten de Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarları! "

Şuan nefeslerini tutan Donmuş Periler Gong Yuxian'ın ağzından çıkan sözleri duyunca hiçbiri ağzını kapatamadı ve şaşkınlıkla haykırdı. Hepsi Murong Qianxue'nin yanına, vücudunun etrafında akan derin enerjiyi hissetmek için toplandılar. Tamamen açılan elli dört büyük giriş kendi kontrollerini kaybettirecek kadar şok verdi.

Xia Qingyue, Yun Che karşısında yumuşak bir sesle: "Yun Che, iyi misiniz?"

"Ben iyiyim, iyiyim, biraz başım dönüyor. Çok fazla derin enerji kullanmasam da, bu tür bir mesele çok fazla zihinsel güç tüketiyor" Yun Che kafasını sanki zayıflamış bir halde salladı. Aynı zamanda kalbinde haykırdı: Qingyue karım hala benimle ilgilenen kişi. Açıkçası zayıf düştüm, ancak bu kalpsiz kadınlar benim iyi olup olmadığımı sorma zahmetine bile girmediler.

"Bu gerçekten mucizevi!" Gong Yuxian'ın heyecanlı yüzü bir ışık tabakasıyla kaplandı. Hızlı bir şekilde ses iletim izini çıkardı ve "Kutsal Yerlerde olsa bile bu tür bir mesele büyük bir kargaşaya sebep olmak için hâlâ yeterli olacaktır... Büyük Asgard Sahibesi'ne bilgi vermeliyim!"

Gong Yuxian, ses iletim izini kullandı. Ses iletim izini taşıdığı yere koyduktan kısa bir süre sonra, soğuk bir rüzgâr neredeyse insan bilgisinin ötesinde bir hız ile patladı. Gelen kişi zaten saçları yarı yarıya aklanmış; Tam olarak Donmuş Bulut Asgard'ın Büyük Asgard Sahibesi, Feng Qianhui idi!

"Büyük Asgard Sahibesi!"

Fen Qianhui artık birkaç on yıldır Donmuş Asgard içerisindeki meselelere karışmadı ve normalde asla ortaya çıkmazdı. Donmuş Bulut Yedi Perileri bile onu sık sık göremezlerdi. Şu anda, gizli yerinden çıkmak için inisiyatif kullanmıştı, buraya mümkün olan en hızlı şekilde geldi, açıkça hissettiği duygusal darbenin ne kadar büyük olduğunu gösteriyordu. Gong Yuxian'ın önüne indi ve doğrudan sordu: "Yuxian, biraz önce söylediğin şey... doğru mu?"

"Yuxian, Üst Düzey Yöneticiye asla yalan söylemeye cesaret edemez!" Gong Yuxian, Murong Qianxue'yi çekti.

Feng Qianhui elini uzattı, hafifçe Murong Qianxue'nin elinin üzerinde okşadı ve şok yüzünü doldurdu: "Cennetsel Tanrı'nın Manevi Damarları!" Sesi duyulduğunda, bakışlarını Yun Che'ye kaydırdı: "Yun Che! Aslında böyle bir cennete karşı tekniğe sahipsiniz !! "

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin