"Oh?" Genç adam şarap bardağını koydu ve hafifçe güldü: "Her zaman yedi ulus arasında Mavi Rüzgâr'ın en zayıf olanı olduğunu duymuştum, ancak böyle acınası ve gülünç derecede zayıf olacağını beklemiyordum. Dahası, bu bölgenin daralmasıyla birlikte, yalnızca küçük bir bilye olarak kabul edilebilir, gerçekten kraliyet babamın neden bu yerle aniden ilgilendiğini anlamıyorum. ""Bırakın böyle önemli bir meseleyi, Majesteleri normal şeyleri bile sebepsizce yapmaz" dedi. Siyah giyimli yaşlı adam güldü: "Ancak, Majesteleri'nin bu hareketi gerçekleştirme nedeni çok uzun süre önce olmadığı, Manevi Dünya Salonu'nda yanlışlıkla büyük bir mor kristal madeni aurası tespit ettiği ve bu mor kristal maden yatağının Mavi Rüzgâr sınırları içinde yer aldığını belli belirsiz duydum. Mavi Rüzgâr tarafından keşfedilmeden önce, bu mor kristal maden yatağını ele geçirmek zorundayız. Bunu yapmanın en iyi yöntemi doğal olarak... Hehe. "
"Bunun söylenti mi yoksa hakikat mi olduğuna bakmaksızın, Majesteleri zaten özenle hazırlanıyor olsa da yakın zamanda herhangi bir harekette bulunmayı düşünmüyordu. En azından, Majesteleri Yedi Ulus Sıralama Turnuvası bittikten sonra başlamanız gerektiğini söyleyebilirim. Her yirmi yılda yalnızca bir kez gelmesi ve bir ulusun eksik olması, bu kesinlikle çok üzücü olabilir" dedi. Kırmızı giyimli yaşlı adam ifadesiz bir yüzle şunları söyledi:
"Haha," siyah giyimli yaşlı adam hafifçe güldü: "Majesteleri geçici olarak hareket etmiyor ve Yedi Ulus Sıralama Turnuvası arasında bir ilişki yok. Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'nda, Mavi Rüzgâr İmparatorluğu daima şaka malzemesi olarak en alt noktadaydı. Var olup olmaması fark etmez. Şu anda, "İlkel Derin Ark" yeniden ortaya çıktı ve Ark'ın geçidi de çok uzun süre açık kalmayacak. Majesteleri'nin şu anda tüm enerjisini yoğunlaştırdığı şey, doğal olarak İlkel Derin Ark. İlkel Derin Ark'ın tüm sırlarını keşfetmeden önce, Majesteleri enerjisini küçük Mavi Rüzgâr İmparatorluğu ile uğraşmak için nasıl harcayabilir?"
Bununla birlikte, gerçekten Yun Che'nin büyük düğün gününe girmek için doğru zamana ulaşmadığımızı düşünüyorum." dedi. Genç adam gözlerini daralttı: "Bu küçük bölgedeki nüfuzu gerçekten de o kadar kötü değil. Bu birkaç gün içinde, isminin yayılışını duyduğum seferler yüzden az sayılmaz. "
"Yun Che Mavi Rüzgâr'ın Dört Büyük Tarikatı'ndan biri olan Yanan Cennet Klanı'nı tek başına kendisinin yok ettiğini duydum. Hmph, böyle bir yetenek aslında birdenbire bu zayıf topraklarda ortaya çıktı, bunun nedeni doğal olarak kendini belli ediyor" dedi siyah giyimli yaşlı adam.
"Kan bağı" Kırmızı giyimli yaşlı göz kapaklarını indirdi ve ifadesizce cevapladı.
"Hah, merak ediyorum dışarıdaki piçi yanlışlıkla doğurmuş olan kim. Aslında bizim İlahi Anka Soyumuza güvendi ve bu küçük Mavi Rüzgâr ulusu içinde itibarı yayıldı. Ancak, bu büyük düğün gününe girmek için biraz sıkıntı çekiyor gibi görünüyorum. Dahası, böyle gidersem birazcık 'saygısız' olur değil mi? En azından şu anda evlendiği kişi Mavi Rüzgâr İmparatorluk Ailesi'nin tek prensesi." Genç adam bunu söylediğinde gözleri alaycı bir ışık yaydı ve dört Demir Avuç Tarikatı üyesinin bedenlerine ininceye kadar gülümsemesi daha da istenmeyen halini almasına neden oldu.
Demir Avuç Tarikatı yiyip, içip kalplerine kadar sarhoş olduktan sonra meyhaneyi terk ederek doğrudan Mavi Rüzgâr İmparatorluk Şehri tarafına doğru ilerlediler. Bir zamanlar, tüm yolculukları boyunca "Demir Avuç Tarikatı" ismi gösterilirdi, çevredeki yayalar arasında hiçbir şekilde yol vermeyen olmazdı. Bir keresinde insanların çorak yerleşim bölgesine girdiler, bir anda miskin bir ses arkadan geldi: "Demir Avuç Tarikatı'nın dostları, meseleyi tartışmamız mümkün mü?"