Bende Aynı Alanda Uzmanım

409 54 0
                                    

"Yan'er!!"

Kılıç Söylem Arenasından aşağıya doğru uçar uçmaz Mu Tianbe'nin ifadesi soluklaştı.. Ling Wugou hızlı bir şekilde ileri de çıktı, bilge enerjisi ile Mu Xiongyan tüm alevleri söndürdü..

Alevlerin söndürülmesiyle Mu Xiongyan'ın trajik durumu herkesin gözleri önüne serildi.. Tüm vücudu kömürleşmişti, büyük bir parça etiyle beraber heryer kana bulanmıştı, omuzlarının ve dizlerinin beyaz kemiği ifşa olmuştu.. Saçlarının büyük bir bölümü yanıktı, yüzü kana bulanmıştı, ve eti yarılmıştı.. 'Trajik' mevcut durumu açıklamak için uygun bir kelime bile değildi..

Ancak Mu Xiongyan'ın üzerindeki ateşli silahlar kendini yok etmişti çünkü bilge enerjisiyle değil, alevler tarafından tutuşmuşlardı, patlamanın gücü gerçekten büyük değildi.. Mu Xiongyan son derece ciddi bir dış yaralanmalar almasına rağmen, iç yaraları oldukça azdı, en azından sakat olmazdı.. Ancak, ciddi dış yaraların tamamen onarılması muhtemelen çok uzun bir zaman alacaktı.. Ve yüzü de dahil tüm vücudunda çirkin izler kalacaktı..

Mu Tianbei bilge enerjisiyle üzerine koruyucu serdi ve Mu Xiongyan vücudunun önüne geldi.. Yaraları inceledikten sonra, rahat bir nefes aldı.. Ve sonra, Yun Che aşırı nefretle baktı.. Ancak, tek bir kelime bile etmedi.. Tüm vücudundan taze kanlar damlarken Mu Xiongyan taşıdı ve Kılıç Söylem Arenası'ndan aşağıya indi.. Mu Xiongyan mevcut trajik durumu, temelde vücudu üzerindeki gizli silahlar neden olmuştu.. Herkesin dikkatli gözleri altında, Yun Che'ye sorun çıkarmış olsaydı, sadece oradakiler tarafından küçük görülecekti.. Ve Ling Wugou de sahnede olduğundan, bu yüzden muhtemelen Yun Che'ye hiçbir şey yapamazdı.. Kalbi öfke ve nefretle dolu olarak sahneden inmesi dışında seçeneği yoktu.. Ancak Yun Che'ye yönelik buz gibi bir öldürme niyeti kendini belli ediyordu..

"Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi'nden Yun Che kazandı.! Yarın Çeyrek finalde boy gösterecek.!"

Mu Xiongyan, Mu Tianbei tarafından sahneden indirildikten sonra, Ling Wugou yüksek sesle maçının sonucunu açıkladı..

Önceki Mavi Rüzgar Sıralama Turnuvaları sırasına göre, maçlar daha da ilerledikçe, sadece güçlü katılımcı öğrenciler kalmıştı.. Her savaş daha yoğun hale gelmişti, her maç için alınan zaman doğal olarak daha uzun olacaktı.. Bu 16. turun ilk maçıydı.. Herkes mutlak siyah at Yun Che'nin bu maçı da kazanıp sersem sersem çeyrek finallerde yer almasını görmek istiyordu.. Zafer elde etme olasılığına bir çok kişi inanıyordu ama kesinlikle bu kadar hızlı ve kolay olmasını beklemiyorlardı..

Bu düello sadece başladığı anda sona erdi.. Çok çabuk olmuştu, tepki bile vermek için zaman yoktu.. Sadece Ling Wugou sonuçları açıklandıktan sonra, şaşkınlık ortasında bu inanılmaz gerçeği kabul ettiler..

Önceki gün Ruhsal Bilge aleminin 6. seviyesindeki Xiao Nan'ı mağlup ettikten sonra, ertesi gün Ruhsal Bilge aleminin 8. seviyesindeki Mu Xiangyan'ı bir kaç saniyede mağlup etmişti.. Mu Xiongyan trajik durumu vücudunda ateşli silah patlaması nedeniyle olmasına rağmen, yeterince akıllı olan insanlar silah patlaması olmadan bile, Mu Xiongyan'ın zaten iyice mağlup edildiğini açıkça görmesi mümkündü..

Bu iki garip ve öngörülemeyen ardıl görüntü, şaşırtıcı ve ezici yangın patlama saldırısı... güçlü uzmanlar bir kez daha tamamen ama tamamen Yun Che'nin hafife alınmaması gerektiğini fark etmişti.. Önceleri, Yun Che ardışık seviye atlama zaferlerini edinirken, o aslında gerçek yeteneklerini gizleme ve sadece bu maça kadar hızlı ve kararlı bir zafer elde etmek için buzdağının ucunu göstermişti..

"Aslında Mavi Rüzgar İmparatorluğu içinde böyle bir bireyin var olması, ben bile açıkçası limitlerini kavrayamıyorum.. Her defasında limitlerine ulaştığını düşündüm ancak o beni her defasında şaşırttı.." Ling Yuefeng yaşadığı şokla ayağa kalktı.. "Gerçek Bilge Aleminin 10. seviyesinde böyle bir güç salıvermek, Mavi Rüzgar İmparatorluğunu geçtim, tüm Gökyüzü Kaynak Kıtasında dahi böyle yeteneğe sahip kimseyi duymadım.. Canavar gibi bir şey mi.? Ustası ne kadar yüce biridir kimbilir.? Kesinlikle o usta birini bu hale getirebilir..

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin