Karı İle Koca Arasındaki Savaş (3)

405 60 0
                                    


"Ejderha Kusuru mu?" Ling Jie bu ismin bir yerden tanıdık geldiğini hissetti. Şaşkınlıkla konuşmadan önce bir süre düşündü. "Ejderha Kusuru tarikatımızın tarihinde kayıtlı olan ağır kılıç değil mi? Sakın bana...."

"Ejderha Kusuru'nu anlatan kayıtlar 1000 yıl önceye dayanıyor. O zaman villamız yeni kurulmuştu ve ağır kılıç departmanımız bile vardı. Ancak bu departman sadece 2 nesil devam edebildi çünkü 3. nesilde ağır kılıç kullanan kişi sayısı sürekli azalarak ondan daha az kişiye kadar düşmüştü. Bu yüzden ağır kılıç kullanan büyüklerden biri gelişim yapmak ve ağır kılıcı yeniden canlandırmak için Ejderha Kusuru'nu da alarak Ölümün Çölüne gitti....Kayıtlara göre Ejder Kusuru atalarımız tarafından 10000 yıllık parlak gri taş kullanılarak yapılmış. Kılıcın içinde mühürlü genç bir Gökyüzü Kaynak Ejderhası var bu yüzden kılıcın ismi Ejderha Kusuru. Ancak Ejderha Kusuru bu dünyaya geldiğinden beri gerçek kudretini hiç gösteremedi. Onu alan büyükte Ölümün Çölünden geri gelmeyince kılıç hiçbir iz bırakmadan kayboldu."

"Aldığımız bilgilere göre Yun Che' Ölümün Çölünün derinliklerine gitmiş ve elindeki kılıç bizim tarihimizdeki ile tıpa tıp aynı. Hiç kuşkusuz o kesinlikle Ejderha Kusuru." Ling Yuefeng kaşlarını kaldırarak konuştu. O "Ölümün Çölünde derinliklere gitme" kavramının nasıl bir şey olduğunu derinden biliyordu.

"Ah....Baba yoksa sen turnuvadan sonra.....Ejderha Kusurunu geri mi isteyeceksin?" Ling Jie babasının tepkisini değerlendirdikten sonra sordu.

"Hayır." Ling Yuefeng kafasını salladı. "Villamız o kılıcı uzun yıllar arasa da hiç bulamadı. En sonunda aramaktan vazgeçtiler. Onun bu kılıcı bulması onun yeteneği ve şansı sayesinde. Bizim onu talep etme hakkımız yok....Ama bu ayrıca Yun Che ile bizim villamız arasındaki bir kader olarak görülebilir. Sonuçta o ağır kılıç atalarımızı bizzat kendilerinin yaptığı bir şey."

"Bu son savaş ve kazanan kişi Mavi Rüzgar İmparatorluğunun genç nesil arasındaki 1 numara olacak ve ayrıca turnuvanın muazzam ödülünü alacak."

Turnuvanın ödülünü düşündüğünde Ling Yuefeng'in yüzünde acı dolu bir ifade parladı. Ödül bir Gökyüzü Kaynak Koruyucu zırhıydı ve bu Gökyüzü Kaynak Silahlarından çok daha nadirdi. Üstelik Ejderha Pulu Zırhı en yüksek kalitenin en yükseğiydi. Normalde Cennetsel Kılıç Villasına ait olması gereken bu ödül şimdi itaatkar biçimde başkasına verilecekti. Kalbi kırık hissetmeleri hiç tuhaf değildi.

"Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesinden Yun Che vs Donmuş Bulut Asgard'dan Xia Qİngyue....Maç başlasın!!"

Bang!!

Yun Che'nin ayakları altından çıkarılan Ejderha Kusuru beraberinde küçük kırık kaya parçaları getirerek onları havaya uçururken kontrolsüzce güçlü ama Onurlu ve etkileyici bir aura serbest bıraktı. İki eliyle Ejderha Kusurunu sıkıca tuttu ve göz açıp kapayıncaya kadar aurası Ejderha Kusuru'nun aurası ile tamamen bir oldu. Xia Qingyue'yi izlerken yavaşça konuştu. "O gece sana söylediğim şeyi hala hatırlıyor musun? Eğer rakip olursak umarım kendini hiç tutmadan bütün gücünü kullanırsın."

"Yanan Kalp.....Açıl!"

Yun Che yüksek sesle kükredi ve tereddütsüz bir şekilde Kötülük Tanrısının 2. kapısı -- Yanan Kalbi açtı. Bir anda bedenindeki kaynak enerji aurası kıyaslanamayacak bir oranda patlayarak arttı. Aurasının seviyesi hala 10.seviye Gerçek Kaynak Alemindeydi ancak şuan ki aurasının kalınlığı Gerçek Kaynak Aleminin limitlerini kim bilir kaç kat artmıştı. O aslında o kadar güçlüydü ki hızlı bir şekilde Xia Qingyue'nin aurasının yoğunluğuna yaklaştı.

"AHHHHHHH!!" Ling Jie ağzı açık bir şekilde öne eğilirken korkmuş bir çığlık attı. O aslında dün yenilse de bunun Yun Che için kolay bir galibiyet olmadığını düşünüyordu. Bugün Ejderha Kusuru ortaya çıktığında kendine güveni biraz darbe almıştı. Şuan Yun Che'nin aurasının yoğunluğu patlayarak artmıştı ve açıkça dünkü aurası ile aynı olmadığı anlaşılıyordu. Bu Ling Jie'nin kalbini acımasızca dövmüştü.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin