"Ahh? Sarayı terk etmek mi istiyorsun? Nereye gitmek istiyorsun?" Cang Yue, Yun Che'nin kolunu tuttu ve endişeyle sordu. Yun Che, saraya ait değildi. Bu, Cang Yue'nin çok açık bildiği bir şeydi, ancak bu kadar çabuk ayrılmasını beklemiyordu.
Yun Che rahatça güldü: "Henüz karar vermedim. Belki Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'ndan ayrılırım... Ancak endişelenmeyin, İlahi Anka Tarikatı dün olanlar hakkında bilgi bulamayacak ve kısa vadede bana dokunmayacak yüzde doksan dokuz şansım var. Benim ayrılma kararım, yalnızca o yüzde bir şans karşısında önlem almaktır. Aynı zamanda yaklaşan Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'na hazırlıklı olacağım" dedi.
Cang Wanhe bir an merak etti, sonra şunları söyledi: "Che'er, Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'na gerçekten katılmak istiyor musun? Dün on üçüncü prens ile olan çatışmanızın ardından, İlahi Anka İmparatorluğu'nun topraklarına girdiğinde, başına bir şey geleceğinden korkuyoruz. Korkunç bir yeteneğe sahip olmanıza rağmen, İlahi Anka İmparatorluğu gerçekten çok güçlüdür. Öyle güçlüler ki, her düşündüğümüzde titreyebilir seni düşünsek de yardımcı olamayız... İlahi Anka İmparatorluğu'nda Tiran'lar var! Ve birden fazla var! "
Yun Che, sakin bir sesle yanıtladı: "Anka Kuşu Alevleri'ni ortaya çıkardıktan sonra, İlahi Anka Tarikatı'na karşı çatışmanın kaçınılmaz olduğunu düşünüyorum. Hiçbir kaçış olmadığı için, onları kendim aramam benim için daha iyi olur."
Cang Wanhe çok endişelenmişti, ancak Yun Che onu çabucak yatıştırdı. Ona bakarak konuştu: "Che'er, sana inanıyoruz. Yeteneğiniz ve zekânızla İlahi Anka Tarikatı'ndan bile, güvenli bir şekilde geri dönebileceğine inanıyoruz! "
"Mn, kesinlikle babamı hayal kırıklığına uğratmayacağım." Yun Che bir an düşündü: "Baba, 'İlkel Derin Ark'ın ne olduğunu biliyor musun?"
"İlkel Derin Ark..." Cang Wanhe'nin ifadesi açık bir özlemi ortaya koyarak değişti: "Bu mistik bir varlıktır. Devasa uçan sandık şeklindedir ve büyüklüğü Mavi Rüzgâr İmparatorluk Kenti kadar büyüktür. "
"Çok büyük!" Yun Che şaşkına döndü.
"Kimse gerçekte ne olduğunu veya nereden geldiğini bilmiyor. İlkel Derin Ark adı İlahi Anka Tarikatı tarafından verilmiştir. Çok uzun zamandan beri, İlahi Anka Başkenti'nin üzerinde görünmeye başlamıştır. Olağanüstü derecede yerden yüksekte ve bu yüksekliğe ancak bir Tiran tarafından ulaşılabilir."
"Her göründüğünde altı ay boyunca aynı yerde duruyor. Altı ayın son gününde, İlkel Derin Ark'ın kapısı, kapanmadan önce yirmi dört saat kendiliğinden açık kalacaktır. Bundan sonra İlkel Derin Ark kaybolacak... Bir daha ki sefer üç yüz yıl sonra ortaya çıkacak. Kaybolmadan önceki son gün her seferinde pek çok güçlü derin uygulayıcı, hazine aramak için ilkel Derin Ark'a girmeye çalışacaktır. Ancak, geçmişten bu yana, her zaman başarısızlıkla sonuçlandı. "
"İnsanlar İlkel Derin Ark'ın neden hazineye sahip olduğunu düşünüyorlar?" Diye sordu Yun Che.
"İlahi Anka Tarikatı'nın içinde, dünyanın dört bir yanından hazineleri aramaya yetkili özel bir şube mezhebi var. İlkel Derin Ark her göründüğünde şube mezhebinin hazine aramak için kullandığı ruh taşları parlak bir altın ışığı verecek diye söylentiler dolaştı. Bazı taşlar parçalanırdı. Bu tuhaf gözlemler şüphesiz Derin Ark'ta düşünülemez hazineler olduğunu kanıtlıyor! Dahası, Taşların altın bir ışık saçabilmesi için Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda hiçbir şey yok. "
"Bu nedenle, İlkel Derin Ark'a giren büyükler bu yıllarda hiçbir başarı elde etmemiş olsalar da, İlahi Anka Tarikatı asla aramayı bırakmadı. İlkel Derin Ark göründüğünde Derin Ark'ta hazine arayışı klanın en büyük olayı olacaktır!" Cang Wanhe, devam etmeden önce bir ara durdu: "Feng Xichen, dün, ilk üç sıralamaya giren mezhebin İlkel Derin Ark'a girebileceğini söyledi. İlkel Derin Ark her seferinde İlahi Anka başkentinin üzerinde göründüğünde, İlahi Anka Tarikatından insanlar, Kutsal Bölgeler'den insanlar olsalar bile, içeriye girmelerine asla izin vermezler. Başkalarının onlarla birlikte keşfetme şansı bulmalarına ilk kez izin verdiler. "