"RIIIPP~~~"Boşluk kıyaslanamayacak bir sağır edici sesle ayrıldı. Ling Jie'nin elindeki Göksel Yang Kılıcının kılıç enerjisi havayı süpürürken havayı yardı ve hatta arenanın kalın yüzeyini bile tofu gibi kesti. 300 metre uzaklıktaki seyircilere keskin etkileyici bir baskı geldi ve kalplerinin en dibine kadar sızarak onları tepeden tırnağa ürpertti. Bu sanki son derece soğuk turuncu kılıç ışığı ve kılıç niyeti sırtlarına doğru baskı yapıyormuş gibiydi.
Ling Jie harekete geçtiğinde bu gerçekten tüm gücüyle olmuştu. Ona doğru gelen kılıç enerjisinin karşısında Yun Che iki elini de kullanarak kılıcını savurdu. O hapishane tanrısı Sirius'un Büyük Kitabının temel aşamasını etkinleştirdiğinde tüm bedeninde ki kaynak enerjisi patladı. Alçak ve derin bir patlama sesi ile birlikte Derebeyinin Muazzam Kılıcı Göksel Yang Kılıcının kılıç enerjisini kendi darbesi ile karşıladı.
"Boom!!"
Keskin ve acımasız kuvvetler yüksek sesli bir patlama ile beraber bir araya geldiler. Hiç kısıtlamaya sahip olmayan korkutucu bir kaynak enerjisi fırtınası ortaya çıktı. Kaynak Enerji bariyeri aniden titredi. Savaşan 2 kişinin ayakları altındaki taş zeminde aniden bir örümcek ağı gibi çatlaklar oluştu.
Soluk turuncu renkli kılıç enerjisi durmadan yok edip yeni çatlaklar oluştururken büyük kılıcın güçlü fırtınası da zemini hızlıca yırtıyordu. Bu kuvvetler birbirlerine çılgınca karıştıkları zaman boyunca iki insanın bakışları birbirlerini vuruyordu...Birisinin kenarı eşsiz keskinliğe sahip bir kılıcı varken diğerinin bir dağın görkemine ve sükunetine sahip kılıcı vardı.
İkisinin darbeleri çarpıştığında ikisi de kalplerinde şok olmuştu. Arenanın kenarlarındaki izleyenlerin teker teker gözleri genişlerken dehşete düşmüşlerdi.
"Çok.....çok güçlü! Bu kadar uzaktan bile o korkunç kılıç enerjisini hissedebiliyorum!" İlk 100'e kalan bir tarikat öğrencisi titreyen sesi ile haykırdı.
"Bende hissediyorum! Ling Jie gerçekte bu kadar güçlüymüş. O önceki maçlarında elinden geleni yapmamış. Hayır! Gücünün yarısını bile kullanmamış. Eğer bu saldırı beni hedefleseydi benim en ufak bir direnme şansım bile olmazdı. O....o gerçekten 6.seviye Ruhsal Kaynak Aleminde mi?"
"Beklenildiği gibi Cennetsel Kılıç Villasındakilerin hepsi canavar! Ama böyle bir saldırıyı......Yun Che gerçekten karşıladı!!!!"
Ling Jie'nin tüm gücüyle serbest bıraktığı kılıç baskısı ve kılıç niyeti ayrıca Göksel Yang Kılıcının Gökyüzü Kaynak kudreti dün çeyrek finallerde yaşanan her şeyi aşıyordu. Sadece genç nesil değil izleyen büyükler bile büyük ölçüde etkilenmişlerdi.
"O sadece Göksel Yang Kılıcını dizginlememiş ayrıca gücünün en az %60 ını da kullanabiliyor." Xiao Juetian'ın sesinde ki derin ürperti anlaşılabiliyordu. "Onun gelecekteki başarıları kesinlikle Ling Yun'u aşacak."
Xiao Juetian'in bakışları Yun Che'ye yöneldi. Ling Jie'nin darbesi onu tamamen hayrete düşürmüştü. Ve Yun Che Ling Jie'nin Göksel Yang Kılıcı ile yaptığı saldırıyı sadece Yeryüzü Kaynak Kılıcı ile karşılayarak onu tamamen ne yapacağını bilemez hale getirmişti. Yun Che'yi değerlendirmek için hangi sözleri kullanabileceğini bile bilmiyordu.
Bang!!
İki kuvvet aynı anda patladı ve patlamanın etkisi ile ikisi de geriye gönderildi. Ling Jie arka ayağı ile yere indi. Uçan bir hayali görüntü kadar hızlı bir şekilde ileriye doğru koştu ve elindeki Göksel Yang Kılıcı varlığını kaybetti.....Sanki sırra kadem basmış gibiydi.