Sıralama Turnuvası: Kaynak Gücü Değerlendirmesi

423 50 2
                                    

"Şimdi bu yaşlı adamın bu Sıralama Turnuvasının ödüllerini açıklamasına izin verin."

Ling Wugou'nun sözleri herkesin bakışlarını yeniden ona odaklamasını ve dikkatlice dinlemelerine neden oldu. Turnuvanın ödülleri hep farklı oluyordu. Ling Wugou konuşmaya devam etti. "Bireysel sıralamada üçüncü olan kişi 'Mor Çizgili Ejderha Kalbi Hapı' alacak. Bireysel sıralamada ikinci olan kişi 3 damla 'Mor Damarlı İlik Söndürme Sıvısı' alacak...."

Ling Wugou buraya kadar konuştuğunda etraf çoktan şaşkınlık çığlıkları ile dolmuştu. 'Mor Çizgili Ejderha Kalbi Hapı' ve 'Mor Damarlı İlik Söndürme Sıvısı' herkesin kulaklarına bir gök gürültüsü gibi çarpmıştı. Çünkü onlar muazzam bir servetle bile elde etmenin aşırı zor olduğu tanrısal tıbbi eşyalardı. İlki alan kişinin kaynak girişlerini bir aylığına açıp gelişim hızını birkaç kat arttırdığı söyleniyordu. İkincisi ise beyin ve kemik iliğinde arıtılarak kişinin zihinsel ve ruhsal hünerini büyük ölçüde arttırıp ona kalıcı yararlar sağlıyordu. İkisi de kıyaslanamayacak şekilde ünlü ve değerli eşyalardı. Birisinin ne kadar parası olursa olsun onları satın alması neredeyse imkansızdı. Özellikle genç nesil için onlar gerçekten ve tamamen mucizenin ilaçlarıydı.

Birinci sınıf tarikatların öğrencileri de dahil olmak üzere katılan tüm kişilerin gözleri sertleşti ve boğazlarından ikide bir yutkunma sesleri geliyordu.

Ancak onları elde etme şartları oldukça sertti... en iyi yetenekli 1500 katılımcının arasında en iyi üç kişi olmak göğe tırmanmaktan daha zordu.

"....Bireysel sıralamada birinci olan kişi Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden gelmiş olup bir Gökyüzü Kaynak Eseri olan Ejderha Pulu Zırhı'nı kazanacak."

"WHOAA"

Birincilik ödülü açıklandığında anında seyircilerin arasında sanki tavadaki kızgın yağ gibi bir yaygara koptu. Ve uzun süre etraf sakinleşmedi.

Gökyüzü Kaynak Eseri.....Ejderha Pulu Zırh!!

"Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden beklenildiği gibi." Xiao Tarikatının lideri Xiao Juetian yüzü şaşkınlıkla doluyken konuştu. "Ben o zırhın gerçek bir ejderhanın pullarından yapıldığını duydum. Kıyaslanamayacak kadar sertmiş ve belirli bir miktar yabancı kaynak enerjisini yansıtma özelliğine sahipmiş. O zırha sahip olmak bir....hayır birkaç hayata sahip olmak ile kıyaslanabilir! Lei'er bu sefer sen kesinlikle %120 caba harcamalısın. Rakibin Ling Yun bile olsa elinden geleni yapmalısın ve başlangıçta maçtan çekilmemelisin."

"Peki." Xiao Kuanglei cevaplarken zorla başıyla onayladı.

"Tüm Mavi Rüzgar İmparatorluğunda sadece 3 tane Gökyüzü Kaynak sınıfı koruyucu zırh var ve hiç biri bu zırhla eşleştirilemez." Yanan Cennet Klanının Baş Büyüğü Fen Moli de sakin kalamamıştı. Ancak o Xiao Juetian gibi iyimser değildi ve ifadesi kısa sürede sönükleşti. "Ancak ne yazık ki bu zırh sadece gözlerimizi kamaştırabilir. Ling Yun burada iken kim ona karşı kazanabilir? Gördüğüm kadarı ile bu zırh Ling Kun'un Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden getirdiği ve bu durumdan yararlanarak gözlerimizi tahrik etmeyi amaçladığı büyük bir hediye olabilir. Sonuçta o hala onların sahip olduğu bir şey olacak."

Ling Wugou'nun konuşması devam etti. "Turnuvada ilk ona (10) girmiş kişiler turnuvadan sonra takımlar halinde 'Cennet Havzası Gizli Bölgesi'ni keşfetmeye nitelikli olacaklar."

"İlk 10'a girmiş kişiler bu keşiften sonra Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinden Büyük Ling Kun'un bizzat yapacağı 'İblis' Mühürleme Ritüelini kendi gözleri ile görme fırsatı elde edecek."

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin