Şeytani Pençeler (2)

360 48 0
                                    


Yun Che, bir ağız dolusu tükürüğü güçlükle yuttu. Eğer inanılmaz psikolojik iradesi ve sağlam bünyesi olmasa, burnunun zaten kan döktüğünü düşünüyordu. Sağ elini uzattı ve bileklerini sarsılmış gibi salladı: "Durum böyle olduğundan... Kıdemli kız kardeş ısrarlıysa... O zaman başlayacağım..."

Feng Hanyue gözlerini sıkıca kapattı, sanki onu görmek istemediği takdirde onu göremeyecekti. Dudaklarını sıkıca büktü, tek bir kelime söylemeye istekli değildi. Görünüşü açıkça ifade ediyordu: sen benimle konuşamazsın!

Onun önündeki pürüzsüz ve güzel cilt, karşılaştırmanın ötesinde güzeldi. Göğsünde tünemiş bir çift kusursuz parlak ayın olduğu gibi uç noktada daha mükemmel olan enfes kar beyaz doruk tepelerinden bir çift vardı. Aralarında, eşsiz bir şekilde büyüleyici kar beyazlığı olan bir vadi vardı. Feng Hanyue'nin ifadesini izleyen Yun Che, bu seferki oyunculuğunun biraz üst ve aşırı olduğunu düşünmeye başladı, ama bu manzara mutlak güzelliği zaten gözleri önünde ortaya çıkmıştı. Düşünceleri bir anda tamamen çekildi ve avuç içi ilerledikçe gözleri önündeki manzarayı takdir ederek parlıyordu. Yavaş yavaş sağ göğsünü kavradı.


"Nn ..." Feng Hanyue küçük yaralı bir hayvana benzer bir inilti çıkardı. Gözlerini sımsıkı daha sıkı kapattı ve kirpikleri kıyaslanamaz derecede şiddetle titremeye başladı.

Yun Che konuşmadı, çünkü konuşmak, şimdi içinde olduğu güzel manzarayı gerçekten mahveder ve muhtemelen Feng Hanyue'yi küçülterek korkutacaktı. Sağ eli yavaşça masaj yapmaya başladığı için ifadesi ciddi ve yoğunlaşmıştı. Menzili ve kuvvetini, karlı dolgun çiftin sürekli çeşitli şekillerde yoğrulana kadar kademeli olarak arttırdı. Daha sonra beş parmağı sanki ipeksi ve narin yoğurdun içine düşmüş gibi derine battı. Görsel ve manevi etkinin yanı sıra yayılan dokunma hissi, vücudundaki tüm sinirlerin gevşeme durumuna gelmesine neden oldu.


"Nnnn ..."

Dakikalar geçmezken mühürlü sıkıca kapatılan dudaklardan kesik kesik iniltiler, sesler durmadan ve saf kar benzeri güzelliğin yüzünde giderek daha da güçlenen pembe bir renk ortaya çıkmaya başladı. Farkında olmadan, sıkıca kapanan gözleri sessizce açıldı, gözlerinde paniklemiş bir ifade, şaşkınlık... yanı sıra giderek daha da derinleşen şaşkınlık ifadesi...

Feng Hanyue için, üç dakikalık zaman hemen hemen üç yıl gibi gözüküyordu. Sonunda, kaynak damarlarında çıkan zonklama sonrasında, Yeşim Havuz Girişi tamamen açıldı. Vücudundaki tüm kaynak girişler açıldıkça vücudundaki kaynak enerji, otomatik olarak dolaşıma girdi ve heyecanlı bir şekilde dolaştı, tamamen yeni bir dünyaya girmiş gibi görünüyordu... Bu kaynak giriş değişikliği için kaynak damarlarında niteliksel bir değişim hissetti.

"Kıdemli kız kardeş, artık sorun yok."

Yun Che zamanı titizlikle takip etti. Ancak üç dakikanın son saniyesine kadar nihayetinde kötü ellerini perinin kutsal yasak bölgesinden uzaklaştıracaktı... Avuç içlerine genç bir bayanın narin kokusu sinmişti.

Neredeyse yıldırım hızıyla, Feng Hanyue göğsünün üstündeki kar giysisini çekti ve anında döndü. Bir göz açıp kapayıncaya kadar, giysisini bir telaşla giymişti. Yüzünü döndü, yüzü ufukta ki gün batımı ışıltısı kadar kırmızıydı: "Senin... Senin bu konu hakkında konuşmaman gerekir, aksi halde... Ben... Ben... Kesinlikle kaçmana izin vermeyeceğim!"

"Evet, kesinlikle bundan kimseye söz etmeyeceğim. Aksi takdirde, yıldırımla beş kez vurulayım." Yun Che yalnızca tekrar söz verebilirdi.

Feng Hanyue, uzunca bir süre Yun Che'ye sabitçe baktı. Dudakları birkaç kez açılıp kapandı, ancak başka bir şey söyleyemedi, çünkü bir sebepten dolayı Yun Che'nin gözlerine her baktığında kalbi şiddetli bir şekilde hızlanmaya başlayacaktı... Aslında vücuduna saygısızlık yaptığını düşünüyordu. Çok kızgın, üzgün veya ağlamak üzere olsa da, baş suçluyla karşı karşıya kalırken, yalnızca birazcık kızgınlık hissetti. Tersine, hissettiği şey garip, tarif edilemez bir duyduydu. Yanakları yanıyordu, kalbini döven karışıklıkları içinde iyice hissetti. Sadece aceleyle öfkeli bir görüm alabildi. Kız kardeşi Feng Hanxue giysilerini çıkarıp Yun Che'nin önünde oturana kadar sessizce dönüp ikisini izledi.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin