Bugünün Yanan Cennet Klanı artık eskisi kadar görkemli ve onurlu değildi. Özellikle Yun Che'nin tarafından, Büyük Klan Liderlerinin ağır şekilde yaralandığı ve Ulu Büyüklerinin öldüğü haberi geldiğinde; tüm Yanan Cennet Klanı korkunç bir atmosferle çevrelenmişti. Klanın öğrencileri panik halindeydi ve kalplerindeki ve zihinlerindeki huzursuzluğun ortasında hafifçe yıkım kokusu alıyorlardı.Bu felaket artık son bulsa bile şu andan itibaren Yanan Cennet Klanı artık Dört Büyük Tarikat ünvanını Cennetsel Kılıç Villası, Donmuş Bulut Asgard ve Xiao Tarikatı ile aynı seviyede elinde tutamayacaktı.
Yanan Cennet Ana Köşkünün içinde Fen Yijue yeni uyanmıştı. Fen Duanhun ve geriye kalan her bir büyük ile köşk efendisi burada toplanmıştı. Herkesin yüzü tamamen kasvet ve keder ile doluydu.
Onlar Yun Che ile her karşılaştıklarında her zaman onun gücünü hafife aldıklarını keşfediyorlardı.
Yun Che'yi kesinlikle öldürebileceklerine tamamen inandıkları her bir seferinde diğer taraf onlara kabus gibi bir sonuç veriyordu.
Ve Yun Che'nin ismi çoktan onların kalplerinde en korkunç kabus haline gelmişti.
"Baba, yaraların nasıl?" Fen Duanhun ileri doğru bir adım attı ve sordu, sesi derin bir güçsüzlük hissi ortaya çıkarıyordu. Onun için, rahatlatıcı olarak düşünülebilen tek şey Yun Che'nin de benzer bir şekilde ağır yaralanmış olmasıydı. Aksi halde anında kaçmayı seçmezdi.
"Henüz ölecek boyutta değil... Öksürük, öksürük, öksürük..."
Fen Yijue ağzını açtığı an, bir süre şiddetli bir şekilde öksürmeye başladı. Her bir öksürüğü bir parça kan taşıyordu. Yun Che'nin "Tahrip Edilmiş Gökyüzü Yok Olmuş Yeryüzü" hareketi, onun tüm kaynak savunmasını kolaylıkla parçalamış, iç organlarını büyük ölçüde kaydırmış ve hasar vermişti. Yaralarının durumu İmparator Kaynak Alemindeki gücüyle bile tamamen iyileşmesinin en azından üç ay süreceği kadar ağırdı.
"Büyük Klan Lideri..." Birkaç büyük hızlı bir şekilde ayağa kalktı ve Fen Yijue'nin etrafını çevreledi.
"Beni... önemsemeyin, ben iyiyim." Fen Yijue yaralarını bastırmak için kaynak enerjisini kullandı, ardından kafasını kaldırırken bakışlarında derin bir soğukluk ve acımasızlık ortaya çıktı. "Yun Che'nin gücünü yanlış tahmin ettim... Hepimiz... yanlış tahmin ettik! Ve siz... aslında böyle bir düşman getirdiniz!"
Tüm büyükler kafalarını aşağı indirdi. İfadeleri bazen ölü gibi solgun bazen kül gibiydi.
Fen Yijue'nin göğsü dalgalanırken konuşmasına ciddi bir tonla devam etti. "Yun Che'nin birçok şeyi sağduyu kullanılarak ifade edilemiyor. Geçmiş günlerde açık bir şekilde ağır yaralı bir şekilde gitmişti ama sadece bir gün içinde yaraları ve gücü tamamen yenilenmişti... Kesinlikle yaralarını düzeltmek için bir özel gizli sanata sahip olmalı. Bu sefer benden daha hafif yaralar almadı ama belki de tıpkı geçen seferki gibi olabilir ve kısa sürede iyileşebilir... O zaman geldiğinde, bu Yanan Cennet Klanımın yok olacağı gün olacak!"
Fen Yijue bu sözleri konuştuğu an, herkesin ifadesi anında sarımtırak kahverengiye döndü. Bu sözler başkasından gelmiyordu, onlar bizzat Büyük Klan Lideri'nin kendisi tarafından söyleniyordu! Ve söylediği şey aynı zamanda reddedilemeyen acımasız bir gerçekti. Ulu Büyük düşmüştü, Cennet Ateşi Yıldız Yakan Oluşum yok edilmişti ve Büyük Klan Lideri ağır yaralanmıştı; Eğer Yun Che bir kez daha saldırırsa ona karşı koymak için hiçbir şey yapamazlardı.
"Baba, o zaman, tam olarak ne yapmalıyız? Yanan Cennet Klanımızın bin yıllık temeli nasıl olur da bu şekilde yok edilebilir! Aksi halde, ölüler dünyasındaki atalarımız ile karşılaştığımızda onların yüzüne nasıl bakarız!" Fen Duanhun yumruklarını sıktı ve söyledi.