Tam Zafer!

418 52 0
                                    


Kılıcının savrulmasıyla Yun Che'nin güç patlamasını kesti. Ardından Yun Che'nin omzuna doğru kılıcını saplarken Xiao Nan'ın dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı....Bu kılıcın keskinliği sağlam bir çeliğe nüfuz etmeye yeterdi. O, bu darbe indiğinde Yun Che'nin omzunun kolayca delineceğine %1000 emindi.

O, Rüzgar Ruhu Kılıcının, Yun Che tarafından oluşturulmuş gücü kestiğini, onun bedenini koruyan kaynak enerjisini kestiğini, kıyafetlerini kestiğini ve ardından bedenine saplandığını hissetti. Dudaklarındaki kıvrım yavaşça büyüdü ama hemen ardından ifadesi tamamen kasıldı.

Rüzgar Ruhu Kılıcı onun derisinin içine girdiğinde Yun Che'nin sol omzundan kan sıçradı. Ancak Rüzgar Ruhu Kılıcı da olduğu konumda sabitlendi ve sanki yarım parmak genişliğindeki et aslında on bin yıllık bir kaynak demiriymiş gibi daha fazla ilerleyemedi.

Xiao Nan tamamen şok oldu ve sanki kendi algılarına inanamıyor gibiydi.

Ve Yun Che'nin patlayıcı karşı saldırısı da o anda geldi. Ağır kılıcı hareket ederken otuz metrelik alanın içindeki hava güçlü yatay bir savuruş tarafından karıştırıldı. Şiddetli hava akımı Xiao Nan'ın tüm bedenindeki tüylerin kalkmasına neden oldu. Hiç düşünmeden en hızlı hızıyla birlikte kılıcını çekti ve tüm gücüyle geriye sıkrayarak yaklaşık 30 metrelik bir mesafe geri çekildi. Ardından ağır bir şekilde nefes alırken şok dolu bir ifade ile Yun Che'nin omzuna baktı.

Yun Che'nin sol omzunda küçük bir kan lekesi yavaşça elbisesine yayıldı ama bu yayılma birkaç saniye sonra durdu. Kan lekesinden yarasının ciddi gözükmediği ve yaranın çoktan tamamen kanamayı kestiği anlaşılıyordu....Xiao Nan'ın gözleri aralıksız seğirdi. O neredeyse her şeyini tek bir saldırıda kullanmıştı ve bu saldırıyı bir Yeryüzü Kaynak Silahı ile yapmıştı. Kıyaslanamayacak kadar keskin olan Rüzgar Ruhu Kılıcı kullanıldığında dev bir kayayı yada çeliği bile tofu gibi kolayca kesebilirdi. Ancak aynı kılıç onun bedenine nüfuz etmemişti ve kemiklerine bile dokunamamıştı....Saldırısı sadece basit bir deri yarasına neden olmuştu.

Sadece o da değil tüm çarpışmayı en net şekilde gören Ling Wugou dahil tüm izleyenlerin inançsızlık dolu ifadeleri vardı. Hepsi Xiao Nan'ın tam güçlü darbesinin Yun Che'nin bedenine girdiğini bizzat görmüşlerdi. Kılıcın keskinliğiyle hedef kendisini Ruhsal Kaynak Aleminin zirvesindeki bir kaynak enerjisi savunmasıyla korusa bile delinme şansı vardı. Ama sadece Gerçek Kaynak Aleminin gücüne sahip olan Yun Che bu saldırıdan sadece deri yaralanması almıştı.

"Neler oluyor?" Xiao Kuangyun'un yüzündeki gülümseme düştü ve kaşlarını çatıp sordu.

"....Bunun nedeni kesinlikle Yun Che'nin bir tür zırh giymesi! Bu açıklanabilecek tek olasılık!" Xiao Kuanglei konuştu.

Doğal olarak Yun Che herhangi bir zırh giymiyordu ve sadece ince elbise tabakası vardı. Her ne kadar koruyucu kaynak enerji savunması sadece Gerçek Kaynak Aleminde olsa da bedeni Buda'nın Büyük Yolunun 2.aşamasının korumasına sahipti ve daha önce bedeninde Ejderha Tanrısının kanını arıtmıştı. Bu her hangi bir sıradan ejderhanın kanı değildi o Ejderha Tanrısının kanıydı! Şu anda Yun Che bir ejderhanın soyunun gücünün bir parçasına sahipti ve fiziksel beden gücü gerçek bir ejderden tamamen aşağı değildi...Ve Ruhsal Kaynak Aleminin kaynak enerjisi ile kullanılan bir Yeryüzü Kaynak silahı bir Gerçek Ejderhanın bedenine nüfuz edebilir miydi?

Tabi ki hayır!

Yun Che'nin bedenini koruması için Gerçek Kaynak Aleminin kaynak enerjisini kullanmasını bırak eğer o kaynak enerjisi tabakasına sahip olmasaydı ve savunmasız bir şekilde durarak Xiao Nan'ın kendisine saldırmasına izin verseydi bile Xiao Nan'ın Rüzgar Ruhu Kılıcını kullanarak Yun Che'nin bedenine nüfuz etme düşüncesini atması gerekliydi.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin