Yun Che sadece kalbindeki şok ile uzun süre sessiz kaldı.
O zamanlar Xia Qingyue'nin gerçek gücünün 10.seviye Temel Kaynak Aleminde olmadığını bilse de onun Başlangıç Kaynak Aleminde olduğuna en fazla o alemin zirvesinde olduğuna inanıyordu.
Xia Qingyue'nin kendinin şuan ki hali gibi Gerçek Kaynak Aleminin zirvesinde ve Ruhsal Kaynak Aleminin 1 adım uzağında olduğunu tahmin etmemişti!
O zaman böyle bir şeyi hayal etmesi imkansızdı. Çünkü Yüzen Bulut Şehri gibi küçük bir yerde 16 yaşında iken o seviyeye gelen birinin olması efsanelerden daha efsaneydi.
Eğer o yaşında gerçek gücünü açığa çıkarsaydı bu olay sadece Yüzen Bulut Şehrinde kalmaz İmparatorluk ailesi dahil etraftaki tüm şehirlerdeki insanları korkuturdu. Eğer böyle olsaydı Xia Qingyue'nin Yüzen Bulut Şehrinde rahatça kalması temelde imkansızdı.
Donmuş Bulut Asgard'ın Xia Qingyue'yi seçmesine şaşmamak gerekirdi. Sonuçta onun doğuştan gelen yeteneği şok edici seviyedeydi!
"Yani durum bu. Sanırım ustan senin evrensel olarak şok edici kaynak gücünü saklamak için bir çeşit yöntem kullandı ve auranı sadece 10.seviye Temel Kaynak Aleminde gösterdi değil mi?"
Xia Qingyue hafifçe başıyla onayladı.
"Üçüncü sorum." Yun Che bakışlarındaki bir parça girişkenlik ve kendine güven ile beraber doğrudan Xia Qingyue'ye baktı. "Donmuş Bulut Asgard da kaldığın süre boyunca hiç ara sıra benim hakkımda düşündün mü?"
"..." Xia Qingyue sessizleşti. Bir süre sonra arkasına döndü ve hafifçe söyledi.
"Saat geç oldu. Yarın hala maçlar var ve erkenden dinlenmen en iyisi olur. Qingyue de şimdi geri dönmeli."
Konuşmayı bitirdikten sonra Yun Che'nin cevabını beklemeden çoktan hafif adımlar ile süzülmüştü. Karlı elbiseleri hafifçe süzüldükten sonra o çoktan hızlı bir tempoda çok uzaklara gitmişti....Ve hiç tereddüt etmemişti.
Yun Che onu takip etmedi. Havayı içine çekti ve onun duyabileceği kadar yüksek sesle bağırdı. "Yarınki maçlardan sonra ben kesinlikle ilk 32'nin sıralandığı savaşlara gireceğim! Eğer o maçlarda karşılaşırsak umarım bana yumuşak davranmazsın."
Sesi yavaşça dışarı doğru süzüldü ve Xia Qingyue'nin silüeti çoktan görüş açısından kaybolmuştu.
--------------
Sıralama turnuvasının 6. günü ayrıca 2. turun son günüydü.
Bakışların çoğunun odağında hala Yun Che'nin maçları vardı. Herkes çok sayıda öğrencinin arasında en az kaynak gücüne sahip olan anormal seviyede süper sürpriz atın daha ne kadar ileri gidebileceğini merak ediyordu.
Dünkü 10 ardışık galibiyetten sonra Yun Che'nin galibiyetleri durmamış ve şok edici bir şekilde devam etmişti.
On birinci maç:
"...Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesinden Yun Che kazandı!"
Qin Wushang ellerini heyecanla sıkıca sıktı ve en ufak bir zarafet olmaksızın yüksek sesle bağırıp ellerini sallamak için can atıyordu.
On ikinci maç:
"...Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesinden Yun Che kazandı!"
Qin Wushang titreyen dudaklarıyla heyecan içinde yağa kalktı. İki elide sanki onları nereye koyacağını bilmiyormuş gibi sallandı.