Grup Aşamasının İkinci Raundu

410 57 0
                                    

"Görünüşe göre vücudunu yenilemek için çeşitli garip olaylar silsileleriyle karşılaşmışsın. Bu senin iyi şansına işaret ediyor."

Chu yueli başını salladı."Şu andan itibaren Qingyue'nin daha rahat hissedeceğine eminim. Ama..."

Birden yuelinin bakışları soğudu."Umarım donmuş bulut asgard öğrencilerinin statülerinin unutmazsın ve dahası, qingyue'nin neden seninle evlenmesine izin verildiğini unutmazsın. Artık kaynak kanalların sakat değil diye çeşitli arayışlar içine girmeni istemem."

Yun che hiç ifadesini bozmadan gülümsedi: "Kıdemli gönlünü ferah tutsun. Bu gençte sadece sınırsız hayranlık ve memnuniyet mevcut. Bu genç kesinlikle ona rahatsızlık yaratacak şeylerde bulunmayacak."

Bu sözler chu yueli için söylense de, aslında ardında bir anlam daha gizliydi...

Chu yueli, kardeşi chu yuechan'a bir bakış attı. Chu yuechan'ın ilgisiz tavrını ve asosyal hallerini biliyordu. Hemencik:"Gidelim."

"Yuanba, kendine ve babama iyi bak." Xia qingyue, nazik bir ses tonuyla xia yuanba'ya bunları söyledi. Bir çift güzel göz yun cheyi deldi geçti ve daha sonra chu yuechan ve diğerleriyle ayrıldı.

"Ahhh.. Abla, sana daha diyecek çok şeyim vardı.

Yun che ablasının peşine düşen xia yuanbayı yakaladı ve başını sallayarak:"Bu kadarı yeterli yuanba, oraya gitme artık. Donmuş bulut asgardın öğrencisi olduğu vakit, o artık xia ailesinin bir üyesi değil demekti. Hatta asgard öğrencileri öldükten sonra dahi, bedenleri edebiyete kadar asgard sınırları içinde kalır.

"Oh." Xia yuanba başını salladı. Kimse onun anlayıp anlayamadığını söyleyemezdi. Dudaklarını bükerek güldü:"Ne olursa olsun, en azından eniştem burada. Ablamın gittiği iki yıllık süreçte sen çok güçlü oldun. Eminim o daima mutlu olacaktır.

"..." Yun che, xia yuanbanın kocaman kalbi karşısında sessizliğe büründü.

"Bu sefer donmuş bulut asgarda önderlik edenlerin, donmuş camın perisi chu yueli, ve donmuş güzelliğin perisi chu yuechan olduğunu duydum. Chu yuelinin yanındaki sayısız erkeğin hayallerini süsleyen ve onların ruhlarına işlemiş olan chu yuechan olmalı." Cang yue biraz yürüdü ve:"Bir peçe giyiyor olması çok kötü. Babamın hayatının yarısı boyunca bahsedip durduğu mavi rüzgarın bir numaralı güzelinin gerçek güzelliğini görmek isterdim."

"Donmuş güzelliğin perisi, söylentilerde olduğu kadar soğuk ve ifadesiz. Ona bir süre bakmak bile ruhumun donmasına, kendime olan güvenimi yitirmeme ve gidip onunla konuşamayışıma neden oldu."Cang yue nazikçe göğsünü okşadı. Chu yuechan'ın tarifsiz soğuk tavrı onda derin bir etki bırakmıştı."Yine de bu çok tuhaf. Söylentilerde genellikle asgardda kaldığı ve son yıllarda hiç ayrılmadığını duymuştum. Cennete tırmanmaktan daha zor ulaşılabilen birisi. Niye böylesi sıradan bir sıralama turnuvasını izlemeye geldi ki?"

"...Belkide asgardda çok sıkılmıştır ve biraz temiz hava almaya gelmiştir." Yun che kalbinden bir iç çekerek söyledi. Bir süre önce, aralıksız chu yuechan'a bakmış, onun bakışını yakalamaya çalışmıştı. Ama chu yuechan başından beri görevlerine odaklanmış ve buz gibi soğuk bir tavır takınmıştı. Peçenin ardındaki yüz tamamiyle onu görmezden gelmişti.

Bu şekilde onu görmezden gelmesi ona dair hiçbir hissi olmamasından daha kötüydüü.

"Ama yinede göz ucuyla sana bakmış gibiydi."dedi cang yue aniden.

"Göz ucuyla bakmak... bana mı?"Yun chenin birden ağzı genişledi."Orada öylece hiç kıpırdamadan duruyordu. Bana baktığını nasıl anladın.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin