Onunla alay edenler, ona gülenler, onu hor görenler ve onu yorumlayanlar....bir anda küçük dillerini yuttular. Hatta Fen Juebi's ve Fen Juecheng'in ifadeleri bile bir an için sertleşti.
Her ne kadar Fu Yanjie'nin tek vuruşta yenilmesinin sebebini kötü şanslı olduğu, rakibini küçümsediği ve zayıf bölgesine darbe yediği için olduğunu düşünmeleri akla yatkın olsa da şuan Fu Yinjie'nin saldırısında kendini hiç tutmadığını ve tüm gücünü kullandığını açıkça görmüşlerdi. Onlarca metre uzaktan bile palanın havayı yarma sesi geliyordu. Böyle bir saldırıyı ortalama bir rakip sadece sıyrılarak engelleyebilirdi ve bu saldırıyı karşılaması mümkün değildi.
Ama Yun Che bu saldırıdan kaçmamıştı ve bunun yerine kaynak enerjisi içeren bu saldırıyı sadece ellerini kullanarak karşılamıştı. Ardından bir tekme ile.....Sadece normal bir tekme ile Fu Yinjie'yi bayıltmıştı.
Bir aptal bile bunun sadece bir tesadüf olduğunu düşünmezdi.
En azından kibirli tutumları ile gülüp dalga geçen ve üstünlüklerini gösteren tarikat öğrencileri böyle bir şey yapamazdı. Toplu olarak tek bir küçümseyici bir laf bile edemiyorlardı ve tamamen sessizleşmişlerdi. İlk başta küçümseyici bakışlarıyla gururlu yüzleri şuan tamamen şaşkındı ve ifadelerinde biraz korku vardı. Hatta yüzleri tamamen kızarmıştı.
"O....o gerçekten Gerçek Kaynak Aleminde mi?"
"Muhtemelen kaynak değerlendirme taşında bir problem olmuştur."
"Fu Yanjie ve Fu Yingjie anında yenildi. Birisi 2.seviye Ruhsal Kaynak Alemindeydi ve diğeri 3. seviyedeydi. Böyle bir güçle o nasıl..... sadece Gerçek Kaynak Aleminde olabilir?"
Yun Che maçı temiz bir şekilde kazandı. Başlangıçta o ilk turda gösterişli bir giriş yapmak istemiyordu bu yüzden kendini tutup odak noktası olmaktan kaçınacaktı ama turnuva başlar başlamaz ona komplo kurulmuştu ve bu komployu kuran Yanan Cennet Klanıydı....Durum böyle olunca kendini tutmasına gerek yoktu o yüzden de Fu Yinjie'yi tek darbede yenip onunla alay edenlerin suratlarına kocaman bir tokat yapıştırdı ve aynı zamanda Fen Juecheng'e bir mesaj verdi.....
Eğer bana, Yun Che'ye karşı böyle oynamak istiyorsan o zaman en azından nitelikli birini bul!
"Baba bunu gördün mü?" Deminki kısa karşılaşmayı şahsen izleyen Ling Yun bakışlarını çevirerek alçak sesle konuştu.
"Mmm." Ling Yuefeng hafifçe başıyla onayladı. "O gerçekten hayret verici. Hatta benim beklentilerimi bile aştı."
Ardından biraz daha ekleme yaptı. "Onun hakkındaki beklentilerimi düzenledikten sonra bile o beni şaşırtabilir. İlk 100'e girmesi bile olası! Gerçek Kaynak Alemindeki biri ilk 100'e girerse kesinlikle inanılmaz bir şey başarmış olacak."
Ling Yun yavaşça başıyla onayladı. "Bende aynı düşüncedeyim. Ama çok merak ediyorum. O sadece Mavi Rüzgar Kaynak Sarayından gelen bir öğrenci ve orada çok üstün kaynaklar yada kaynak sanatları yokken nasıl böyle bir güce sahip olabilir? O gerçekten bu derecede doğuştan gelen yeteneğe mi sahip?"
Yun Che turnuva başlangıcından beri büyük bir ilgiye maruz kalmıştı. 2 maçının ardından bu ilgi büyük ölçüde artmıştı. İlk başta onu küçümsüyorlardı şuan ise hayret edip olanlara inanamıyorlardı. Gerçek Kaynak Alemindeki birisi üst üste 2 tane Ruhsal Kaynak Alemindeki kişiyi yeniyordu ve bunu anında yapıyordu. Sadece genç nesil değil onlara eşlik eden büyükler bile kalplerinde şaşırmıştı.
Yun Che'nin üçüncü maçı başladı ama bu sefer hiç küçümseme yada gülüş olmamıştı. Rakibi 3.seviye Ruhsal Kaynak Aleminde idi ancak bu maçı çantada keklik olarak görmüyordu ve bunun yerine oldukça temkinli hareket ederek birkaç denemeden sonra kılıcını sallayıp kaynak enerjisi ile Yun Che'ye saldırmıştı.