Alev nilüferi acımasızca çiçek açınca, çok sayıda mürit içinde tuzağa düştü. Yanan Cennet Sanatları'nı öğrenmek alev yeteneklerine karşı direnci geliştirmesine rağmen, Anka alevi karşısında, hiçbir şekilde yeterli olmadı.
Muazzam alev nilüferinin altında, öğrencilerin yüzlercesi acımasızca yanıp kül olmadan önce birkaç nefeslik zaman için çırpındı. Yun Che'ye saldıran Gökyüzü Kaynak Alemindeki Elder de alev nilüferi içinde yutuldu... Kızıl alev yaprağı yaklaştığı zaman, o soğukkanlıkla gülmüştü. Çünkü bir kızıl alev temelde Kaynak Alevlerinin en düşük derecelisi olarak kabul edilirdi. Elder mor alev ile karşılaştırdığında, bu konuda pek düşünmedi. Ancak, o hemen bir domuz katlediliyormuş gibi gelen bir çığlık kopardı. Onun çığlığının ardından, saçı, sakalı ve giydiği tüm giysileri anında yandı. Bütün vücudu bir haşlanma ve bir demirle dağlanma gibi acı hissetti. Çığlık atarken, vücudunun içindeki tüm kaynak gücünü aktive etti ve çılgınca kaçıştı. Sonunda alev nilüferinden kaçtığında, vücudundaki tüm giysiler çoktan yanmıştı. Sakalı ve saçının yarısı yanmışken çok darmadağınık ve acınası görünüyordu. Vücudunun her yerinde çok sayıda yaralanma bile vardı.
Yaklaşan alev nilüferi tarafından arkasından kovalanırken Fen Moran anında korktu ve aceleyle kaçtı. Zorla onlarca metre uzaklaştıktan sonra bile, yüzü hala şok doluydu.
Zarif ama tehlikeli alev nilüferi herkesin kalbini ve ruhunu hayrete düşürdü. Onların gözlerinin önündeki sahne gerçekçi olmayan bir hayal gibi görünüyordu... Yun Che'den gelen alev dehşet vericiydi. Aslında kaynak enerjileri için bir destek olarak ruh kuvvetlerini de kullanan Yanan Cennet Klanı öğrencilerinin, hakkından gelebilmişti! Mavi Rüzgar İmparatorluğu'nun en güçlü ateş nitelikli kaynak sanatı uygulayıcıları böyle bir acınası bir şekilde yanmıştı!
Fen Juecheng gözleri genişleyerek baktı ve onun ifadesi kaskatı kesilmiş gibi görünüyordu. Onun yanındaki Fen Duancang şaşkınlıkla şöyle dedi: "Bu... Anka Alevi! Onun Anka Alevini kullanabildiği söylentisi... aslında gerçek!"
Yun Che'nin Anka Alevi önceki Sıralaması Turnuvası'nda zaten 'açığa çıkmıştı'. Fen Duancang Yanan Cennet Klanı'nın bir Köşk Ustasıydı ve tüm hayatı boyunca ateş nitelikli kaynak sanatlarını yetiştirdiğinden Kaynak Gökyüzü Kıtası'nın en güçlü alevinin kudretinin elbette farkındaydı - Anka Alevi ve imzası,
《Ankanın Dünya Şiiri 》.
Yıldız Kavurucu İblis Nilüferi'nin çiçek açması Yanan Cennet Klanının müritlerini daha fazla karamsarlaştırdı. Alev nilüferi nihayet ortadan kaybolduğunda, çevredeki tüm müritler korku içinde baktı ve onlardan biri bile ileri adım atmaya cesaret edemedi. Bu noktada, Yun Che'nin arkasından kızgın bir kükreme patlak verdi: "Velet, hayatını teslim et!"
Yun Che'nin alevleri Fen Moran'ın içindeki öfke alevlerini tamamen körüklemişti. O tüm gücüyle peşine düşmüş ve Yun Che'yi arkasından pençelemişti. Onun mor alevleri çılgınca tutuştu ve onun çabukluğu, uzun mor alev silüetlerinin içinden üstüne atılırken, Yun Che ise uzaktan mor bir pitonun avı gibi görünüyordu.
Yun Che, Fen Moran'ın karşısında dikkatsiz olmaya cesaret edemedi. Ancak, onun ne korkusu ne de saldırıyı önlemek için herhangi bir niyeti vardı. Sadece Ejderha Kusurunu salladı ve ileri bir "Derebeyi'nin Hiddeti" yolladı. Hiçbir üst rütbelinin karşısında daha önce asla korkmamıştı.
"AHH! Dikkatli ol!" Yun Che eylemi sırasında Cang Yue'nin endişelenmesine neden oldu.
"Çabuk onu atlat!" Dongfang Xiu şokla birlikte istemsizce bağırdı. Fen Moran da Gökyüzü Kaynak Aleminde olmasına karşın, onun kaynak gücü bir önceki eldere kıyasla çok daha üstündü. O Gökyüzü Kaynak Alemi'nin yedinci seviyendeydi! Onun gücü tüm Yanan Cennet Klanı içinde kolayca ilk on arasında yer bulurdu! Onun bu saldırısı öfkesinin etkisi altında gerçekleştirilmiş ve neredeyse tüm gücünü kullanmıştı. Yun Che ne kadar güçlü olursa olsun, Gökyüzü Kaynak Alemi'nin yedinci seviyesindeki birinin tüm gücüyle yaptığı saldırısını engellemesi mümkün olmayacaktı... Sanki ölümü arzuluyormuş gibi saldırıyı kafa kafaya alıyordu.