"Sen... Tek başına?" Cang Wanhe'nin yüzü şok oldu. Fakat bir an düşündüğünde, bunun aniden, kabul edemeyeceği bir teklif gibi gözükmediğini hissetti. Mavi Rüzgâr İmparatorluğunda yirmi beş yaşın altındaki uygulayıcılar arasında sadece Xia Qingyue Yun Che'ye karşı kendini kıyaslanabilir. Ve eğer Xia Qingyue katılmıyorsa, Yun Che ile kıyaslanmaya layık kimse yoktu... O zamanki genç neslin bir numaralı ismi olarak anılan Ling Yun bile.Sonra, kraliyet ailesinin güçlerinden yirmi beş yaşın altındaki en güçlü dokuz uygulayıcıyı seçmiş olsaydı bile... onlardan dokuzunu unutun, temelde doksan kişi olsa bile Yun Che'yle kıyaslanamayacaklardır.
Bu durumda, Yun Che'yi yalnız başına göndermek ve katılması için dokuz kişi daha seçmek arasındaki fark neydi? Bu dokuz kişi, basit kapanışlardan başka bir şey değildi.
Bu doğru olsa dahi, Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'na katılmak için yalnızca bir kişiyi göndermek... yedi ülkenin tarihinde bir önceliğe sahip görünmüyordu. Diğer altı ülkenin geri kalan kısmı on yuva için savaşmak yaşam ve ölüm mücadelesi olarak da söylenebilir. Bu sayıyı binlere, hatta on binlere kadar genişletemediklerinden nefret ediyorlardı. On yuva oluşturmak için insanların yetersiz kalmaları gibi bir durum hiç görülmemişti.
Ancak, Mavi Rüzgâr İmparatorluğu...
"Haah!" Cang Wanhe üçüncü kez içini çekti. Açıkçası, bu Yedi Ulus Sıralama Turnuvası için ağır bir depresyon ve derin çaresizlik yaşadı. "Bu da iyi. Yalnızsanız, eğer katılmak için başka bir dokuz kişiyi zorlasak bile, temel olarak herhangi bir fark olmayacaktır. Bunun yerine, Mavi Rüzgâr dâhileri olarak anılan bu dokuz kişinin gururunun büyük bir darbe almasına neden olacaktır. Ancak bu durumda gerçekten tek başınıza mücadele edeceksin... Yalnız mücadele ederek, yanında sadece sizinle turnuvaya katılan arkadaşlarınızın olmayacağını kastediyoruz, Bu mekânın tamamında bile, temelde ulusumuzdan gelen herhangi birinin tek bir görüntüsü olmayabilir, çünkü bu yer, Mavi Rüzgâr vatandaşlarımız için utanç verici bir ülke. Geçmişte Yedi Ulus Sıralama Turnuvalarında, Orada görünmeye istekli olan Mavi Rüzgâr vatandaşları hiç olmadı... Ah, bekle, bu doğru değil! Bu sefer bir farklılık olabilir. "
Cang Wanhe'nin gözleri birdenbire parladı. "Mavi Rüzgâr uygulayıcıları, bu kez Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'nda Mavi Rüzgâr'ı temsil edeceğinizi bilirlerse, belki de Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'nda, Onur'ları için bir kez daha umutlarını ve isteklerini aydınlatabilirler! Çünkü Mavi Rüzgâr tarihindeki en yetenekli deha sensin, on dokuz yaşında Ling Tianni'yi ağır yaralayabilecek biri! Yeryüzü Kaynak Alemi gücüyle, savaş gücünüz aslında orta aşama İmparator Kaynak Alemi ile karşılaştırılabilir... Yedi Ulus Sıralama Turnuvasında parlamaman için hiçbir neden yok! "
"Mavi Rüzgâr'ın kaynak dünyasında, özellikle genç uygulayıcılar arasında, hayranlarınızın sayısı çok fazladır ve bu kez Mavi Rüzgâr kaynak dünyamız için şan olsun diye savaşa katılıyorsunuz. Tarihte en güçlü Mavi Rüzgâr Uygulayıcısına tanık olmak için bu turnuva zeminine adım atmak mümkün olabilir, turnuvanın zirvesine çıktığınızda birçok taraftar ortaya çıkabilir! "
Cang Wanhe konuşurken, giderek daha fazla heyecanlı hale geldi. Sonra Yun Che'nin omuzlarına dokundu. "Bu konuyu Mavi Rüzgâr'a derhal ilan edeceğiz. Fakat bu durumda, ağır sorumluluğun tümü yalnızca sizin sırtınıza yüklenecek. Ancak, katılan tek kişi olsanız bile, size eşlik eden az insan olmayacaktır. Biz, şahsen oraya sizin yanınızda eşlik edeceğiz. "
O zamanlar, Yun Che, Feng Xichen'e, şahsen Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'na katılmak üzere İlahi Anka Tarikatı'na geleceğini söyledi, Çünkü o gün meydanda yaşanan olayla ilgili tek bir maddenin bile sızmaması sağlandı. Bu mesele henüz yayılmamalıydı.