"Diğer mesele nedir?" Feng Hengkong öfkeli bir sesle söylendi. İlahi Anka İmparatorluğu'na yıllarca hakim olmuştu ve otoritesiyle dünyaya hükmediyordu. Diğer altı ülke, İlahi Anka İmparatorluğu'na herhangi bir şekilde karşı koymak ya da isyan etmek için hiçbir zaman cesaret edemedi. İlahi bir Anka Prensi altı ülkede kendini gösterdiğinde, bu ulusların imparatorları bile saygılı ve itaatkâr olmak zorundaydılar. Doğal olarak oğluna karşı hareket etmeye cesaret eden bir imparatorluk ailesi olacağını hiç düşünmemişti! Ve hatta bu en zayıf ve en küçük ulusal güce sahip olan Mavi Rüzgar Ulusu oldu!
Şüphesiz, bu İlahi Anka İmparatorluğu'nun benzersiz otoritesi ve gücü için bir meydan okumaydı. Kalbinde yaşadığı öfke miktarı hayal edilebilirdi.
Ancak gerçekte, Cang Wanhe kesinlikle başkalarını ilahi bir Anka Prensine saldırmaya zorlama cesaretine sahip değildi. Gerçekten böyle cesareti olsa bile, Mavi Rüzgâr'ın zirvedeki uzmanlarının hepsi mevcut olmasına rağmen, bu Mavi Rüzgâr uzmanlarının tek birisi onun komutasında bir adım atmaya cesaret edemez... Başından sonuna kadar Yun Che, Feng Xichen'e karşı harekete geçen tek kişiydi, başkalarının kasıtlı olarak dahil olmalarını engelledi - Xia Qingyue ona yardım etmek istediğinde bile durduruldu. Çünkü Yun Che'nin kişiliği ile İlahi Anka Tarikatı'na denk olmasının imkânsız olduğunu bildiği zaman bile, kesinlikle yalan söylemeye gönüllü olmazdı.
Sonunda Feng Xichen'e yardım eden kişi Cang Wanhe idi... Fakat gerçekten şanssızdı. Kendi yerine utanç ve aşağılanmışlık duygusunu gizlemek için Feng Xichen, Cang Wanhe'yi mızrak ucuna hedeflemişti.
Ve bu, yakın gelecekte, Mavi Rüzgar felaketinin inişini anlamsız bir şekilde hızlandırdı.
"Diğer konu, Yedi Ulus Sıralama Turnuvası ile ilgili." Feng Ximing'in ifadesi ağırlaştı." Son iki günde, oğlun sırasıyla Dört Büyük Kutsal Yer'den haberler aldı. Sıralama Turnuvası'nın yapıldığı gün, dört Büyük Kutsal Yer, yapılacak savaşları izlemek için kişiler gönderiyor."
"Hmph! Geçmişte Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'nda, en çok sadece bir tanesi görünürdü. Fakat İlkel Derin Ark göründüğü andan itibaren, Dört Büyük Kutsal Yerden herkes burada olur. İzleyeceklerini söylemiş olsalar da gerçekte, hepsi İlkel Derin Ark için gelecek değil mi! Biz bile Kutsal Zeminlerden faydalanarak balık avlamayı hiç düşünmedik, ancak, onların düşündükleri tek şey, İlahi Anka Şehri'nde görülen İlkel Derin Ark'dan büyük bir balık tutmaktır. Bu gerçekten çirkin!" Feng Hengkong hasta bir sesle söyledi. Eğer Dört Büyük Kutsal Yer'i rahatsız etmeye göze alabilseydik, kesinlikle Kutsal Yer'den gelenlerin İlkel Derin Ark'a adım atmasına izin vermezdik.
Feng Ximing, "Ama bu sefer gelecek olan insanlar biraz düzensizdir" dedi.
"Düzensiz?" Feng Hengkong gözlerini kaldırdı. "Aziz İmparator, Denizlerin Efendisi, Kutsal Hükümdar ve Kılıç Ustası kişisel olarak geliyor?
Feng Ximing dedi. "Doğal olarak, kutsal zeminlerle ilgili bu Lordlar şahsen gelmeyeceklerdir. Mutlak Hükümdar Mabedi'nden gelen Manevi Usta Gu Cang'dır ve kapalı kapılar ardındaki eğitilen bir öğrenciyi gösteriyi izletmek için getireceği bildirilmektedir... Bildirilenlere göre, bu öğrencinin yeteneği son derece dehşet vericidir ve hatta Kutsal Yer'in genç kuşağı arasında bile, o hala nadirdir. Hatta yeteneğiyle Kutsal Yer'i bir kez sallamışlığı vardır. Yüce Okyanus Sarayı'ndan Ji Qianrou geliyor... "
"Ne!? Ji Qianrou? Neden o geliyor! " 'Ji Qianrou' ismini duyan Feng Hengkong, durduk yere sesindeki kontrolünü kaybetti. Onur ve güçle dolu olan yüzünde, aslında bir anlık kasılmalar ortaya çıktı.
"Bununla ilgili... Bu oğlun bilmiyor. Kraliyet babası o zaman ortaya çıkmaya istekli değilse, oğlunun onu karşılamasına izin verebilirsin oğlun için sorun yok... Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nden gelen Kılıç Bölgesi'ni çalkalayan Yedinci Yaşlı Ling Kun'dur. Bu Kutsal Yer'den gelen üç insan hala oldukça normaldir. Ancak, Güneş Ay İlahi Salonu'ndan gelen kişi aslında... Ye Xinghan."