Cennet Kavurucu Anka Alevi

388 51 0
                                    

Yaşlı Klan Ustası ve Yaşlı Üstat meseleyi kişisel olarak ele aldıktan sonra, Yanan Cennet Klanın'daki herkes Yun Che'nin ölümünün kaçınılmaz olduğunu düşündü. Ama Gördükleri Yaşlı Klan Ustası ve Yaşlı Üstad'ın Yun Che'yi yakalaması değildi... Karşılarında olan sadece Yun Che'ydi.

"Yun ... Yun Che !!"

Yun Che kılıcını salladı ve Yanan Cennet Klanın'da göründü, sanki herkes cehennemden bir ruh görmüş gibiydi, onları ruhlarının uçurduğu yere kadar korkuttu. Fen Moji bağırdı: "Yaşlı Klan Ustası ve Yaşlı Üstat nerede?! Neden sadece sen buradasın?! "

"Ah, şu iki moruk hakkında mı konuşuyorsunuz?" Yun Che çatlama sırasında ayağa kalktı: "Hangi ormanda ateşle oynadıklarını bilmiyorum. Ateşle oynamaktan hoşlanıyorlar ama ben köpekleri öldürmeyi severim! ! "

Yun Che'nin ifadesi ve sesi karanlıktı. Vahşi bir ejder ağlaması eşliğinde Ejder kusurunu aniden salladı.

"Onu durdurun!" Fen Duanhun kükredi. Fen Duanhun dün Yun Che terörünü daha önce yaşamıştı ve yalnızca derin bir korku hissetti ve Yun Che'den korkuyordu. Yun Che'nin aslında Fen Yijue ve Fen Ziya'dan kaçıp tekrar Yanan Cennet Klanın'dan ödemeyi almak için geldiğini görünce, kalbi aniden yere düştü. Yun Che'de dünkü savaşta oluşan yaraların fazla iyileşmediğini umut edebilirdi.

Ama ona umudunu kaybettiren şey, Yun Che'nin vuruşunda ki, ağır kılıçtan gelen o korkunç fırtına doğrudan beş büyüğe doğru uçtu. Kuvveti dününkinden daha az güçlü değildi ve yaralı ya da zayıf halinden ufak bir iz bile yoktu.

"Baba, neredesin? Yun Che, klanı bir kez daha işgal etti!" Fen Duanhun, ses iletimini gerçekleştiren yeşim taşı tuttu ve geriye doğru geriye çekilirken topladığı en yüksek sesle bağırdı. Fen Yijue'nin yanıtını almadan bağırmayı bitirdiği anda, aniden bir ölüm öfkesi ona doğru yaklaştı. Başını kaldırdı ve şaşırtıcı bir şekilde onunla Yun Che'nin ağır kılıcının arasındaki mesafenin on beş metreden az olduğunu gördü.

"Klan Ustasına zarar verme!"

Kükreyen sesler eşliğinde bir düzineden fazla kalın ateşli ejderha Yun Che'ye farklı yönlerden saldırdı ve gövdesine dokundukları an patladılar. Bununla birlikte, Gökyüzü Kaynak uzmanlarından gelen bu güçlü alevler sadece Yun Che'yi bir anlığına durdurdu, ona hiç zarar vermedi. Yun Che alevleri kesip, önüne bakmadan, ejder ağlamalarını sallayan bir ruh eşliğinde bir Derebeyinin Hiddeti yolladı ...

Bang!!

Güçlü ve derin silahın mutlak gücü altında, dört Dünya Cennet Bıçağı dört parçaya ayrıldı. Dört Yanan Cennet yaşlısı da kan kusturdular, otuz metre uzağa indiler, uzun süre ayakta kalamadılar.

"Cennet kavurucu yanan ateş!"

Vahşice alevlenen mor bir alevle kuşatılan uzun bıçak aniden Yun Che'nin arka tarafından saldırdı. Yun Che, saldırıyı tespit etmemiş gibi vücudunu hareket ettirmedi. Tıpkı yıldırım gibi hızlı bir şekilde kafasından yaklaşık yarım ayak uzaktayken, birdenbire elini uzatarak Yanan Cennet Bıçağını tuttu ... Mor alevlerin doğrudan çöküşüyle ​​birlikte son derece kulak delici bir çatırtı sesi yankılandı Yanan Cennet Bıçağının üzerinde.

Yun Che'ye karşı gizli bir saldırı başlatan o yaşlının ağzının ağzı açıldı, her iki gözü de neredeyse yuvalarından çıktı. Yun Che'nin avucunun ucuyla, Yun Che'nin elindeki bıçağın yarısı, yanan cennet yaşlılarının cesedini delerek dışa uçtu ve sıkıca onu yerden çaktı.

"On dokuzuncu kardeşim ... AHHH! Yun Che, Seni öldüreceğim! "

Yaşlıya kendi Yanan Cennet Bıçağının girmesini izlerken, Fen Moji'nin gözleri karardı. Yanan Cennet Bıçağını atıp Yun Che'nin göğsünü hedef alarak muazzam kan kırmızısı pençe ile önceki delicesine saldırmaya başladı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin